Geforce heatsinks: waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32

hneel

denkt er het zijne van

Topicstarter
Ik heb dus pas een Geforce TI200 besteld (asus 8200 pure), en bij ontvangst blijken er geen heatsinks op de memory chips te zitten.

Mijn vraag: waar zijn die dingen los te koop?
Ik zoek dus van diezelfde heatsinks als op de 8200 deluxe zitten. Er zitten al wel bevestigingsgaatjes voor op mijn kaartje.
De GPU heatsink boeit me niet, want daar ga ik waterkoeling op zetten.

• Unagi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 16:50

Unagi

Always aware...

Op woensdag 09 januari 2002 15:29 schreef hneel het volgende:
Ik heb dus pas een Geforce TI200 besteld (asus 8200 pure), en bij ontvangst blijken er geen heatsinks op de memory chips te zitten.

Mijn vraag: waar zijn die dingen los te koop?
Ik zoek dus van diezelfde heatsinks als op de 8200 deluxe zitten. Er zitten al wel bevestigingsgaatjes voor op mijn kaartje.
De GPU heatsink boeit me niet, want daar ga ik waterkoeling op zetten.
Omruilen... had ik ook met m'n elsa... gewoon omruilen je hebt je product niet compleet gekregen

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
en als je ze toch wil kopen, OC-shop heeft ze.

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
omruilen!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• salvador4
  • Laatst online: 16-08 15:17
omruilen?? die dingen zetten ze blijkbaar niet op elke versie/serie. ik heb wel meer ti200's gezien zonder sinkjes. het lijkt me sterk dat ze die toevallig vergeten zijn. echter geef je weinig kans dan je originele heatsinks vind voor een gf3, ik heb ze iig nog nooit gezien. je kan asus of nvidia ff een slijm brief sturen :P

• Unagi
  • Laatst online: 17-08 16:50

Unagi

Always aware...

Op woensdag 09 januari 2002 16:50 schreef salvador4 het volgende:
omruilen?? die dingen zetten ze blijkbaar niet op elke versie/serie. ik heb wel meer ti200's gezien zonder sinkjes. het lijkt me sterk dat ze die toevallig vergeten zijn. echter geef je weinig kans dan je originele heatsinks vind voor een gf3, ik heb ze iig nog nooit gezien. je kan asus of nvidia ff een slijm brief sturen :P
Ik had ook geen heatsinkjes op m'n mem en dat voor n Ti500! dus die dingen kunnen ze zeker wel vergeten! :( Toen Elsa gemaild, die dachten dat ik een namaak had :D sernienummer doorgestuurd, wat fototjes... niks meer gehoord... toen toch maar omgeruild
Pagina: 1