geen muziek onder spellen

Pagina: 1
Acties:

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02
Valt me in eens op: ik heb nooit muziek onder spellen!! Hiermee bedoel ik muziek die in het spel zelf zit! Speel ik dezeflde spellen op me 2e systeem, dan heb ik wel muziek. Ik heb het hier over veel verschillende spellen, ligt dus niet aan een bepaald spel.
Ik draai win xp, heb een: duron 800@954, msi kttpro2a (met ac97 on board), 512 mb intern en een geforce 2mx.

Ik heb ook nog een sb live value liggen, die ik er eerst inhad, maar zover ik me kan herineren had ik toen ook al geen muziek!

Iemand enig idee???

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:17

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb je een analoge/digitale kabeltje tussen cd-rom en geluidskaart zitten ? zo niet probeer dat eens.

Verwijderd

zijn het wel officieele spellen ? als je ze gedownload hebt laten ze die sound meestal weg om bytes te besparen !

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 15:19 schreef marsian het volgende:
Speel ik dezeflde spellen op me 2e systeem, dan heb ik wel muziek. Ik heb het hier over veel verschillende spellen, ligt dus niet aan een bepaald spel.
Sorry had dit nog niet gelezen heeh foutje

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 15:22 schreef Vae_Victis het volgende:
Heb je een analoge/digitale kabeltje tussen cd-rom en geluidskaart zitten ? zo niet probeer dat eens.
maakt niet uit voor software als games, gaat alleen om afspelen van audio via de rom speler...

zou eens kijken of je onboard muziek wel aanstaat in de bios... anders ff checken met dxdiag of zo

[edit] het gaat om de MPU 401 die zorgt voor de muziek

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02
en hoe doe ik dat??
Pagina: 1