Toon posts:

Liteon lade remt af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een 24x fikker van Liteon aangeschaft. Wat mij opvalt is dat bij het openen van de lade dat ie vooral op het einde in snelheid af lijkt te remmen (lijkt stroef te gaan). Andere Liteon gebruikers dezelfde ervaring?

Thanx!

Verwijderd

ik heppem ook maar dat probleem niet :)

Verwijderd

Ik hep dat ook. Een kameraad van mij hetzelfde. Is volgens mij dus vrij normaal.

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm, dat baart me zorgen...

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Yep, inderdaad. En op zes andere LiteOn's die ik heb gezien ook. Je hoort het ook heel goed btw, het geluidsniveau neemt wat af en de toon klinkt iets lager. Bij het dichtgaan gaat het wel gewoon gelijkmatig overigens.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Ahh, ok gelukkig dan maar... :)

Thanx!

Verwijderd

Yep same here bij mijn Liteon 24x...

Ook mijn LiteOn DVD speler doet het trouwens...

"it's not a bug, it's a feature!" :P

Verwijderd

mijn 16x fikker hep dat ook, mijn 12x die eerst had deed dat wel gewoon..vreemde zaak, vast iets van de cd brander kabouters

Verwijderd

Is gewoon om je loopwerk te beschermen.

Net als je videorecorder die aan het eind van de videoband langzamer gaat spoelen

• AMDtje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 00:13
Die van mij doet het ook, t klinkt niet echt gezond. Dicht gaat trouwens ook langzaam, maar sneller dan open.

Verwijderd

De 12x 16x en 24x LiteOn's + de LiteOn DVD player doen dt ook. Niets ok je druk over te maken. Hij gaat wel weer lekker snel dicht :)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44

The Legend

*Plop*

Is normaal :) Heb ik ook :Y)

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Is gewoon om je loopwerk te beschermen.
Net als je videorecorder die aan het eind van de videoband langzamer gaat spoelen
Ja, bij een videoband kan ik me d'r nog iets bij voorstellen, die gaan vrij hard. Maar in het algemeen komen mijn cd/dvd laatjes nou niet met zo'n snelheid naar buiten dat ik denk dattie, als ie niet afremd, door de muur buiten op straat beland. :)
Met andere woorden, dat afremmen vind ik dan toch wel lichtelijk overdreven.. :P

Verwijderd

Dit komt gewoon omdat dat ding met tandwieltjes opengaat en niet met v-snaar. Ik heb dit ook bij m'n Lite-ON is vrij normaal. Nix om je zorgen over te maken dus

Verwijderd

Mooi, ik heb deze fikker gisteren gekocht en had dezelfde vraag ;) Geen probleem dus.

Perfect fikkertje trouwens..luv it :9~

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Volgens mij is dit heel normaal dat het zo is, is bij heel veel cd-roms zo (niet bij alle :))

Mother, will they like this song?

Verwijderd

hebikookmaardanmetdeLiteonDVD16x48.dachtdathetaanderegiokrakerlagmaardusniet.normaaldus, sluiten maar!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
ik ook

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Lijkt me duidelijk :7

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-04 21:26
Op woensdag 09 januari 2002 18:09 schreef AMDtje het volgende:
Die van mij doet het ook, t klinkt niet echt gezond. Dicht gaat trouwens ook langzaam, maar sneller dan open.
heb ik hier ook. het is alsof hij eruit wil springen (even overdreven) en dan vanaf de helft (misschien zels iets ervoor) dan remt hij af en gaat hij geleidelijk.

hij gaat ook sneller dicht.
dus zoals al gezegd is normaal. :)
Pagina: 1