MSI K7T 266 Pro 2 KT 266A

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Ik wil dit mobo waarschijnlijk kopen i.c.m.
AMD Athlon XP 1800+ SocketA FSB266 1,53GHz en DDR geheugen

Nu is mijn vraag is dit een beetje een goed mobo of kent iemand een betere voor beschaafde prijs. Ik betaal voor deze € 163,-

Het hoeft net een perfect mobo te zijn als ik maar geen troep koop. Dit mobo heeft via chipset en hoor gemengde gevoelens over dit merk (ben niet zo thuis in de AMD chipsets).

Waarschijnlijk wel de RAID versie met USB 2.0

Verwijderd

mmmm,
kijk eens op de site van soltek,
deze zijn vaker iets goedkopen en zijn lekker te overclocken ;)

Verwijderd

Ik heb er al 2 geinstalleerd, werkt toppie. Het enige nadeel, vind ik, is dat er een AMI BIOS op zit en geen AWARD. MAar ik denk dat het ook persoonlijk is. Goed bordje!

Verwijderd

goed bordje :)
mijn pc werkt als een trein.
heb eerst wat probleempjes er mee gehad omdat een knuppel
op de hcc mijn bord had gesloopt |:(
nieuwe gekregen en zelf geinstaleerd.
heb tot nu toe nog geen 1 vast looper of blauw scherm
gehad ,werkt super stabiel met goede prestaties.

dus kortom mijn ervaring is goed met dit bordje:)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 14:59 schreef mikevanrooijen het volgende:

Nu is mijn vraag is dit een beetje een goed mobo of kent iemand een betere voor beschaafde prijs. Ik betaal voor deze € 163,-

Het hoeft net een perfect mobo te zijn als ik maar geen troep koop. Dit mobo heeft via chipset en hoor gemengde gevoelens over dit merk (ben niet zo thuis in de AMD chipsets).

mooi mobo, al gekeken naar de pro2 RU ?

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 14:59 schreef mikevanrooijen het volgende:

hoi
ik heb zelf ook een msi k7t pro 266 ru met een xp1800+ en een heavy coller en dat draait perfect maar voor dat je dit modo koop kijk eerst eens hoe het draait als dat mogenlijk is!!!!!
tjaka

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Eigenlijk zou ik je moeten verwijzen naar de search, maar aangezien het mijn laatste dag is als interim mod laat ik 'm open :)

Mijn tip is: lees wat reviews in de search, google.com en Tweakers.net en je komt erachter dat dit een hele goede keus zal zijn! Let erop dat je de Smart Key erbij krijgt bij aankoop!

DIT IS MIJN WEBSITE

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
ik had er al wat over gelezen maar voornamelijkste vraag was of er een betere (nieuwere) uit is omdat dit al een half jaartje oud is geloof ik. In ieder geval bedankt!
Pagina: 1