Toon posts:

Ilyama 22” HA202DT met wazig beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een Ilyama 22 HA202DT gekocht. Alleen het beeld is linksboven wazig. Verder als ik goed kijk trilt het beeld. Ik draai op een leadtek Gf 2 Pro 64 mb/1600*1200 85Hz

Is dit zelf te verhelpen of moet ik de monitor een slinger geven richting de Ilyama?

Vind dat dit niet moet kunnen voor de prijs

Zijn er meer mensen die dit hebben?

• The Noid
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-03-2011
Controleer ook eens goed of het On Screen Display ook wazig is. is dit menuutje wel scherp en trillingsvrij dan kan het ook aan je videokaart liggen. Je ziet het het beste aan de rand van het ODS met een lap text eronder en eromheen.

Als het maar in 1 hoeg vaag is kan je proberen de landing van die hoek aan te passen (4e menuutje)

Ik had ook een trillend beeld op m'n VisionMaster Pro 510 en dat lag aan m'n videokaart. Het OSD was namelijk haarscherp en stond gewoon stil, terwijl de rest gewoon onder het ODS golfde.
Heb die NVidia kaart eruit gegooit, Matrox erin en perfect beeld.

This must be that Woodstock place mom and dad are allways talking about

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

vriend van me heeft dit ook

Verwijderd

ik heb precies hetzelfde probleem..
monitor paar weekjes geleden gekocht..
pas weer omgeruild bij de computerzaak en nog steeds hetzelfde probleem.. :(
pritty nasty dus...
iiyama maar is bellen van de week ik vind dit dus niet kunnen..

btw me osd wiebelt net zo hard mee als de rest van me beeld

• koekoek
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-06 17:00

koekoek

Als het goed is heb je onsite garantie, een vriend van mij had het zelfde en heeft zijn monitor laten ophalen door IIyama. Hij kreeg een leen monitor voor de tijd dat hij zijn eigen moest missen. Het heeft een weekje geduurd maar nu is zijn monitor top.

Verwijderd

komende dinsdag komt iiyama de monitor ophalen..
ben zeer benieuwd hoe het afloopt.. echt veel vertrouwen heb ik er niet in.. maar ik mag er toch vanuit gaan dat het wordt gefikst?

Verwijderd

Ik denk dat het aan de videokaart ligt, de nvidea chips hebben gare uitgangen. (Stond een keer in de C'T) Je kan proberen of het minder is als je de monitor met een bnc-kabel aansluit. En probeer ook eens een ATI of Matrox videokaart.

Verwijderd

ik heb zelf een ati radeon 7200 dus ligt 'helaas' wel degelijk aan de monitor

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Op woensdag 16 januari 2002 19:43 schreef monk het volgende:
ik heb zelf een ati radeon 7200 dus ligt 'helaas' wel degelijk aan de monitor
Hebbie geen H-moiré effect aan :? Zoh neej ,neem is contact op met iiyama

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op woensdag 09 januari 2002 14:51 schreef Shari het volgende:
Heb net een Ilyama 22 HA202DT gekocht. Alleen het beeld is linksboven wazig. Verder als ik goed kijk trilt het beeld. Ik draai op een leadtek Gf 2 Pro 64 mb/1600*1200 85Hz

Is dit zelf te verhelpen of moet ik de monitor een slinger geven richting de Ilyama?

Vind dat dit niet moet kunnen voor de prijs

Zijn er meer mensen die dit hebben?
Ik weet niet hoe jij je monitor hebt geplaatst. maar waar je misschien naar zou kunnen kijken is of er geen adapter oid in de buurt staat te snorren. die willen nog een weirde dingen met je monitor doen.

Pak je rust!

Pagina: 1