Voor je CPU is het zo dat zo koud mogelijk het beste is, alleen voor je HD's en dergelijke mag je niet beneden de ...(kijk in je specs van je HD) komen omdat ie anders niet meer goed werkt. Welke manier van koeling het beste? Dat ligt eraan wat je wilt koelen en wat jij verstaat onder de beste koeling.
Koeling die de laagste temp mogelijk maakt, of koeling die ervoor zorgt dat je PC het blijft doen bij acceptabel geluidsniveau en tegen lage kosten...
Koeling die de laagste temp mogelijk maakt, of koeling die ervoor zorgt dat je PC het blijft doen bij acceptabel geluidsniveau en tegen lage kosten...
Hij moet zo stil mogelijk zijn, want hij staat op mijn slaapkamer en wil graag 's nachts dll.
Heb nu de goedkootste kooler die er was er op zitten, mar die maakt nog al veel geluid.
Wat zou ik dan meoten kopen??
Heb nu de goedkootste kooler die er was er op zitten, mar die maakt nog al veel geluid.
Wat zou ik dan meoten kopen??
En de rest van de vragen? Wat wil je er voor uitgeven bijv?
kijk maar in de pricewatchOp woensdag 09 januari 2002 14:46 schreef Arne het volgende:
is die overal te koop?
20 of 30 graden.. is echt niet helemaal ideal..
Vanochtend naar tandarts..PC in auto[heb 2 plekken.. 2 schermen maar 1 PC... dus zeul hele tijd]
Na uurtje in de auto te hebben gelegen was ie steenkoud..en neem van me aan.. 18graden is koud voor een PC
want deed toch wel ff moeilijk
Vanochtend naar tandarts..PC in auto[heb 2 plekken.. 2 schermen maar 1 PC... dus zeul hele tijd]
Na uurtje in de auto te hebben gelegen was ie steenkoud..en neem van me aan.. 18graden is koud voor een PC
Defunctus Deo Juvente
Move HA->OCM
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Dat komt misschien omdat _alles_ nu koud is, en dat je HD dat bv niet aankanOp woensdag 09 januari 2002 14:48 schreef HappyFun het volgende:
20 of 30 graden.. is echt niet helemaal ideal..
Na uurtje in de auto te hebben gelegen was ie steenkoud..en neem van me aan.. 18graden is koud voor een PCwant deed toch wel ff moeilijk
Met van buiten naar binnen slepen moet je ff oppassen, zodat je geen condensvorming krijgt (dus niet direct aanzetten
kijk ook eens op oc-shop.nl
of hier:
[topic=230704/1/25]
Casefans helpen ook wel.
gewoon op 7v zetten
of hier:
[topic=230704/1/25]
Casefans helpen ook wel.
gewoon op 7v zetten
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Thanx voor de tipOp woensdag 09 januari 2002 15:42 schreef tjetta het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat _alles_ nu koud is, en dat je HD dat bv niet aankan
Met van buiten naar binnen slepen moet je ff oppassen, zodat je geen condensvorming krijgt (dus niet direct aanzetten)
Heb kast wel helemaal dicht zitten nu...alleen verdere optie zijn..om goed mee te slepen..tas zeker
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
als je echt goede koeling wilt, en geld wilt uitgeven neem dan de Alpha PAL8045, met papst fan...
Waarom werd deze topic verplaatst..???
Hij ging over het coolen van mijn pc in het algemeen...
Mijn pc is neit overgeclockt...
Arne
Hij ging over het coolen van mijn pc in het algemeen...
Mijn pc is neit overgeclockt...
Arne
Voor je processor, hoe kouder hoe beter 
Alleen voor de andere hardware ik denk 20-30 graden wel netjes is.
Koelen?
Waterkoelen is leuk, kan prijzig worden...
Anders met case fans, dit maakt wel weer meer geluid.
Gebruik de search eens voor: Hoe moet ik waterkoelen e.d.
Alleen voor de andere hardware ik denk 20-30 graden wel netjes is.
Koelen?
Waterkoelen is leuk, kan prijzig worden...
Anders met case fans, dit maakt wel weer meer geluid.
Gebruik de search eens voor: Hoe moet ik waterkoelen e.d.
Pagina: 1