• UpDate
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-01 14:56
Deze webwinkel heeft aantrekkelijke prijzen voor digitale camera's enzo, maar het ontbreekt nog aan een review. Heeft er iemand ervaringen met deze zaak ? Zo ja, welke...

'k zelf op 4 januari wat bij ze besteld, maar tot nu toe alleen een autoreply gekregen.

zie http://www.topvisionshop.com/

Als je werk je hobby is, hoef je nooit meer te werken

Verwijderd

Ben ook benieuwd, de prijzen zijn iig wel ok.

Trouwens, waarom zijn de prijzen in Duitsland en Frankrijk anders dan in de rest van Europa??? Of komt er bovenop de gemelde prijs voor NL nog eens BTW of zo?

• UpDate
Op de website kun je kiezen voor EU-land of niet-EU-land.

Verder staat op de order "incl. VAT (15%)".
Ik heb mijn creditcard gebruikt dus het bedrag mag niet hoger zijn dan het eindbedrag van deze order.

Misschien krijg ik nog problemen met de invoer in Nederland, maar dan zien we dan wel weer.

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-02 16:23

Metten

ik hou het graag simpel

invoer vanuit EU landen is nooit een probleem, daar is de EU voor opgericht :)

• UpDate
Mooi zo'n EU. :)

Inmiddels is ook de eerste shopsurvey verschenen.

Conclusie: ze leveren inderdaad, maar reageren niet op email.

zie: http://tweakers.net/shopsurvey/2682

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 14:01

JT

VETAK y0

Als het goed word geleverd dan ga ik daar maar is een Canon PowerShot A10 halen :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• UpDate
'k heb zelf een Canon S40 + compact flash + accu besteld en laat wel weten hoe de levering vordert.

Verwijderd

Ik woon in Frankrijk, maar ben zeker niet van plan om die 130 euro extra te betalen in vergelijking met Nederland. Ik zal de boel naar mijn ouder's adres in Nederland laten opsturen... Maar ik wacht nog even op jullie ervaringen.

Verwijderd

Even ter info:
Ik heb ze gisteren maar even gebeld, doe ik altijd voordat ik geld op internet uitgeef, en geeft me gelijk een 'feeling' of die mensen serieus zijn. Ik sprak met twee viendelijke dames die mij allebei trachtten uit te leggen waarom er prijsverschillen waren tussen de verschillende landen. Maar het verschil van 130 euro was duidelijk een foutje, in de franse prijs was 2x de BTW berekend...

• UpDate
ff zeker weten..

Dus als je inlogt met de keuze 'Frankrijk', krijg je een hogere prijs te zien dan met inloggen als 'Overige EU' ?

Maar dit is dus een 2xBTW fout ?

Verwijderd

Vannacht ook één en ander bij Topvision besteld. Meteen email bevestiging gehad. Nu maar wachjten of ze snel mijn Accu en camera Tasje Canon S30 leveren.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Heb wel interessen in een Canon Powershot Pro 90. Als ik die kies zie ik dit:
href="/cgi/websale5.cgi?Ctx={m/websale/m}{s/topvisionshop/s}{l/Englisch/l}{g/1/g}{g/2/g}{g/0/g}{p/0/p}{any//any}{i/0/i}{ctx/fff7ea8e/ctx}{st/15/st}{cmd/0/cmd}{ver/2/ver}{md5/2959b4d5efa5a4e2c131f4ac2e8f4a3c/md5}&list-file=dizu.wp5&product-number=A121751">Compact Flash 128 MB
In de omschrijving :)

Overigens kun je met een credit card volgens mij altijd een maand na betaling je geld terug vorderen, als ze niet leveren. Komen ze wel op de zwarte lijst van de credit card company (wat ze niet leuk vinden)

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Ben dit weekend wezen skien in Andorra, en heb gelijk even de prijzen van digicams bekenen (omdat andorra bekend staat voor lage prijzen ivm tax-free zone). Nou, de beste prijs voor een Minolta Dimage S304 aldaar was ongeveer 650 Euro, voor minder dan die prijs heb ik net een Minolta S304 +128MB CF kaart + 4 batterijen +lader op de site van Topvision besteld. Ben benieuwd... Oja, natuurlijk naar m'n ouder's adres in NL laten opsturen :D

• UpDate
Heb ze vanmiddag gebeld, want de levertermijn (9 tot 10 dagen) is inmiddels verstreken. Ik sprak een duits-talige dame die in de computer probeerde na te gaan wat de status van de levering was. Werd vervolgens intern doorverbonden met een voicemail zonder aanheftekst en de verbinding werd verbroken.

Opnieuw gebeld. Opnieuw gevraagd naar de voortgang. Helaas, dat wist alleen haar collega van 'internet'. Ze beloofde dat die over een kwartiertje zou terugbellen. Helaas, daarna niets meer van ze gehoord.

Krijg het idee dat het een beetje chaos is, daar in Luxemburg.

meer nieuws volgt..

• UpDate
Vandaag maar weer contact opgenomen. Weer niet teruggebeld. Vervolgens opnieuw gebeld en een dame aan de lijn gekregen die me meldde dat ze wat verrast waren door het succes van de internet-shop.

Ze hebben een normale fotohandel waar de prijzen ongeveer 10% hoger zijn dan de webshop. Er is 1 dame die de totale webafhandeling doet. Ze ontvangen per dag 300 tot 400 emails en die kan deze dame niet beantwoorden.

Mijn camera was niet op voorraad en wel/niet besteld bij de leverancier, ze verwachten de levering over twee weken. Uiteraard konden ze die termijn niet garanderen.

Ik heb mijn order geannuleerd, wat ze overigens geen probleem leken te vinden. :(

Mijn voorspelling: over enkele dagen gaan de webprijzen bij TopVision omhoog en/of ze sluiten de webwinkel. Ze moeten helemaal op dit moment helemaal gek worden van de telefoontjes uit Europa van prijskopers als ik.

zie ook shopsurvey

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is meer gadget winkel :)

>> [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• UpDate
Gaat net de bel en wordt een pakket afgeleverd van ...... TopVision. Terwijl ik twee dagen geleden in overleg met hun mijn bestelling geannuleerd had, omdat ze me niet konden garanderen dat mijn camera binnen twee weken geleverd kon worden. Blijkt nu dat op datzelfde moment mijn pakket al verzonden was.

Enfin, pakket is compleet, goed verpakt, alles werkt, prijzen kloppen. Nu maar hopen dat ze de facturering ook zo rommelig geregeld hebben >:)

'k heb een nieuwe (iets positievere) survey toegevoegd.

Verwijderd

Gefeliciteerd! (toch?)
Kun je je bestelling bij de andere sjop nog annuleren?

Ik post mijn ervaringen wel als mijn digican binnen is...

• UpDate
Bedankt,
en inderdaad een felicitatie waard want bij FotoKing hadden ze geen problemen met mijn annulering.

'k denk dat het wel goed komt met je bestelling bij TopVison.

suc6

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op vrijdag 18 januari 2002 22:49 schreef UpDate het volgende:
Bedankt,
en inderdaad een felicitatie waard want bij FotoKing hadden ze geen problemen met mijn annulering.

'k denk dat het wel goed komt met je bestelling bij TopVison.

suc6
Hoe zit het nou met je betaling? Als je met credit card betaald krijg je bij annulering toch zeker je geld terug?

Zou wel lache zijn als ie echt gratis was geweest (maar dan was de attitude van je post vast wat anders geweest ;) )

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Grand total is dat het totale prijs??

of moest je nog iets betalen??

Ik heb mijn bestelling ook al gedaan

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• UpDate
Mijn credit card afschrijvingen krijg ik pas aan het eind van de maand. We zien wel :).

En inderdaad, het grand total is wat ik betaald heb, geen verdere toeslag vermeld in de pakbrief.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 16:11

BaRF

bijna kerst

mmm, toch maar de gok wagen dus :9~

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• UpDate
Vandaag mijn creditafrekening gekregen van de bestelling bij TopVision. Bedrag klopt, dus factureren kunnen ze wel goed.

Verwijderd

Heb er zelf 4 keer gevraagd naar de Canon Digital Ixus 300, maar geen antwoord, of een auto-reply.
Daar koop ik dus echt niet.

De site is ook dagen off-line geweest! Heb nu besteld bij technikdirect.de, die reageert binnen 1 dag en zou binnen een week leveren!! Heb eergisteren besteld :)

-edit- typo

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 16:11

BaRF

bijna kerst

mmm, technic is ook offline hoor :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Uitstekende TOKO. Net al mijn bestellingen via UPS binnen. Al in 10 dagen nog acceptabel.

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 22:56
UpDate is het misschien mogelijk om je ervaringen met de S40 hier neer te zetten? Ik kan moeilijk kiezen tussen de Canon S40 en de Sony DCP P5.
Misschien dat je de positieve en negatieve dingen van de S40 even op een rijtje kunt zetten. Een gemaakte foto met het ding hier even neerpleuren zou helemaal cool zijn. Anders ga ik wel ff de 'cameras van GoTters' link checken.

• ken

ken

als je voor de s40 ga kan je beter de s30 kopen

ze zeggen dat die iets beter is en de s30 ondersteund ook ISO 800 en de s40 niet

• rvrbtcpt
Dat S30 en S40 verschil heb ik ook ergens gezien maar op een ander forum was er weer iemand die zei dat de S40 juist scherper zou zijn dan de S30. Staat op een van die review sites die hier genoemd wordt (niet dpreview). Daar worden ook plaatjes bij genoemd die het verschil aangeven.

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-02 15:59
Ik heb zelf de canon powershot s40 besteld bij topvision. Ideale camera, superklein, en toch ruim voldoende instellingen. Dat je hiermee leuke foto's kan maken was je denk ik al duidelijk ;) P.S. Mail me maar op tweakers@ofzo.com als je een voorbeeldje wilt.

• ken

ken

Op dinsdag 12 februari 2002 18:55 schreef Frijns.Net het volgende:
Dat S30 en S40 verschil heb ik ook ergens gezien maar op een ander forum was er weer iemand die zei dat de S40 juist scherper zou zijn dan de S30. Staat op een van die review sites die hier genoemd wordt (niet dpreview). Daar worden ook plaatjes bij genoemd die het verschil aangeven.
Heb je daar een link van

Ben erg benieud omdat ik ook zo zit te twijfelen

• rvrbtcpt
Ok dan, heb even moeten zoeken.

Eerst de tekst daarna de links:
(De 'comparometer' waar ze het over hebben is een onderdeel van de site (link staat beneden))
David said, "I used the comparometer and it seems clear: the S30 has a sharper lens".

David, go back and use it again, but this time ignore the out-of-focus house shot. Skip right to the card tests. S30 in one frame, S40 in the other. You'll see the S40 clearly has better crispness and clarity than the S30.

So why do some people think the Comparator makes the S30 look crisper, you ask? Simple... they're not paying full attention, but rather reacting to a quick glance.

The Comparator images are at the same zoom level and distance. That means the S40 shows them larger. On the house shot, put the bottom of the door at the bottom of your screen in both frames. The S40's door goes higher. Interesting, huh? So the S30 shows more picture. But what about detail?

Go to the indoor-flash photo of the woman. This is a "controlled' shot, as opposed to the outdoor shots which are really uncontrollable. Controlled shots make for fairer comparisons. Again, S30 in one frame, S40 in the other. Look at the (your) left side of her face. There is a lock of hair and a few stray hairs crossing her face. Find them in the S40 shot (it will be easier) and then try to find them in the S30 shot. That is detail.

I suspect the S40 is pushing up against the limits of the lens-set, while the S30 is comfortably below them, affected by the lens but more limited by the CCD. But the S40 does display better quality on the Comparator relative to the S30 on the controlled shots.
Site: Imaging resource
Directe link waar deze tekst uit komt: Forum link

Niet dat deze en persoon nu gelijk heeft maar ik heb op geen enkele review site gelezen dat de S30 scherper is. Alleen maar gelezen op sommige forums. Lijkt me toch dat je zelf beide cameras moet hebben om dit te kunnen vaststellen.

In een andere thread staan wat nachtfotos van de S40
Gemaakt door BaSsDruM (Ze staan bijna onderaan)

Hier staat ook nog wel wat leuke info DC Views

Nog wat fotos met de S40: klik

En wat fotos met de Sony DCP P5: klik

Sony DCP P5 plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.dcresource.com/reviews/sony/dsc_p5-review/DSC00021-pp.JPG
Canon S40 plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www.dcresource.com/reviews/canon/powershot_s30_s40-review/s40_photos/IMG_8907-pp.JPG

• ken

ken

Frijns

Ik zit nu nog meer te twijfelen :(

Die p5 ziet er ook goed uit

Ik ga sony Clie Pda kopen dus misschien kan ik toch beter voor de p5 gaan

• rvrbtcpt
Dat dacht ik al :?

De Sony is mooi, kleiner en goedkoper. Enige nadeel dat ik eraan zie is dat je minder handmatig kunt instellen. Iets wat later of in omstandigheden met slecht licht of wat dan ook wel eens handig kan blijken te zijn.
De S40 heeft weer meer pixels en de plaatjes zien er ontzettend goed uit.
In het Duitse blad Computerbild (kost 1,50 euro) stond ook een test met de S40 en de P5 en daar kwam de P5 op de 3e plaats en de S40 op de 4e. Bovenaan stond een Casio 4000 (exact typenr. weet ik ff niet)
De Sony was de enige camera die nog werkte na de valtest :)

Als je de Clie gaat kopen dan kun je daar ook die Memory sticks in gebruiken. Dat is misschien dan wel weer een voordeel.

Heb je trouwens deze fotos gezien van Wellerpv zijn S30. Staat weer in een andere thread hier op GoT.

• ken

ken

Ja ik heb ze al gezien

blijft lastig

zit nog steeds te twijfelen tussen de s30 en p5

Ik zie hier eigelijk niemand met een p5 :?

• rvrbtcpt
Tja, tot nu toe ook pas een Tweaker met een S40 gezien hier op het forum.

• rvrbtcpt
In een andere thread kun je verschillen zien tussen de S30 en de S40:

Hier pics van de S40 : http://www.xs4all.nl/~obraat/pc/

Hier van de S30 : http://www.geocities.com/lcdvanpaulus/

• ken

ken

Ik ga deze week een p5 halen

kan ik gelijk de ms van mijn clie gebruiken :)

• rvrbtcpt
Goed idee. Daar koop je echt geen shit mee.
Zet je wel wat pics online zodat we het resultaat kunnen zien ?

Verwijderd

Met de Sony P5 of de S30/40 zit je iig wel goed, ze maken alledrie prachtige scherpe en kleurrijke fotos. Je moet je keus IMO baseren op de features, design, gebruiksgemak en prijs.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-02 13:20
Ff weer over Topvision, ik heb nou een Sony IP7E DV-cam in mijn mandje kunnen stoppen voor 0.00 euro. :?

Wat gebeurt er als ik het beestje nou bestel? >:)

• ken

ken

Ok

Als ik hem heb dan post ik wel wat foto's :)

• UpDate
Op dinsdag 12 februari 2002 15:07 schreef Frijns.Net het volgende:
UpDate is het misschien mogelijk om je ervaringen met de S40 hier neer te zetten? Ik kan moeilijk kiezen tussen de Canon S40 en de Sony DCP P5.
Misschien dat je de positieve en negatieve dingen van de S40 even op een rijtje kunt zetten. Een gemaakte foto met het ding hier even neerpleuren zou helemaal cool zijn. Anders ga ik wel ff de 'cameras van GoTters' link checken.
positieve dingen:
oneindig veel instellingen met de hand (oa flitssterkte), teveel om op te noemen, ben nog aan het studeren
mycamera opties (eigen startscherm met geluid van het activeren van het UT fraggun>:))
qua instelmogelijkheden identiek aan de G2 (die een halve kilo weegt)
rode ogen reductie is subliem
RAW format (foto's van meer dan 2 Mb !)
flashcard ipv memorystick ('k heb 2 x 128 Mb)
lekker klein (met tasje incl reservebatterij aan de broekriem)
uitstekende kleurechtheid (ik vind Sony-beelden te rood)
perfect lcd scherm dat niet zo vlekkerig is als het scherm van de S85 van Sony (een maat heeft ie)

negatief:
soms ben je net te laat met afdrukken bij een leuke actie
de optiek is toch beperkt vanwege het compacte formaat

heb inmiddels 800 opnamen gemaakt afgelopen maand.

• rvrbtcpt
Bedankt voor de info, klink errug 8-)

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 13:43
Hoe zit het eigenlijk met die bezorgkosten van 12 euro, niet echt veel en zeker niet vanuit Luxueburg. Heb iets vaags gehoord dat er het een en andere bovenop komt. Klopt da???

• ken

ken

komt niks meer bij

alles incl

Komt volgens mij dat het binnen Eu wordt verzonden

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ze zijn wel goedkoop, maar ze vragen wel 40 euro verzendkosten naar nederland....het verschil is dan minder groot tussen winkels hier en topvision.

en ik betaal liever 50-100 euro meer...dan kan ik het meteen meenemen en heb je meer zekerheid bij defecten e.d.

over discussie s30-s40...
ik heb gekozen voor de s30 en wel hierom:

1. 200 euro goedkoper

2. verschil in resolutie is bijna niets

3. verschil in scherpte is er totaal niet (S30 is serieus in sommige testen scherper, dat ligt volgens mij eraan dat de lens van de S40 (zelfde als van de S30) echt alles optimaal moet hebben om te zorgen dat de CCD er 4mp uit kan persen)

4. kunnen in lagere resolutie dus meer foto's op CF (maar da's logisch :))

5. S30 is een fractie sneller dan de S40 (scheelt niet veel, maar toch...)

6. voor pc gebruik is 2mp al meer dan genoeg....bij afdrukken op 10x15 is 3.2 mp genoeg...4mp voegt daar weinig aan toe...pas vanaf 5/6 mp kun je op A4-formaat echte fotokwaliteit verwachten bij afdrukken...

dus...houd die euro's in je zak...koop daarvoor een 128 MB CF card en extra accu...(ook samen 175 euro), want over een half jaar wil je toch weer een nieuwe (eigen ervaring :))

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• ken

ken

Bij topvision zijn de verzendkosten 12 Euro hoor :)

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 13:43
Op maandag 25 februari 2002 18:12 schreef mennoo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die bezorgkosten van 12 euro, niet echt veel en zeker niet vanuit Luxueburg. Heb iets vaags gehoord dat er het een en andere bovenop komt. Klopt da???
Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. Maar ben nog niet echt wijzer geworden. De een zegt gewoon 12 en de ander zegt 40 euro.
Een aanzienlijk verschil. Zijn er mensen die het juiste antwoord uit ervaring weten?

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op dinsdag 26 februari 2002 15:24 schreef mennoo het volgende:

[..]

Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. Maar ben nog niet echt wijzer geworden. De een zegd gewoon 12 en de ander zegd 40 euro.
Een aanzienlijk verschil. Zijn er mensen die het juiste antwoord uit ervaring weten?
mail ze...heb ik ook gedaan --> 40 euro

maar als ik jou was, zou ik zo'n grote aankoop sowieso niet doen via post en zeker niet vanuit het buitenland...

de zoomlens van mijn s30 zit een beetje los...ik kan morgen gewoon naar de dixons gaan en ruilen...wat wil jij doen als dat bij jou gebeurd?

psies :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

ja ik ken da bedrijf, en inderdaad ze reageren niet op emails. eigen ervaring :)

volgens mij heb jij na aanleiding van belgische forum topic deze geopend

http://dc.netadmin.be/topic.asp?whichpage=1&Forum_Title=Camera%27s+%26+Accessoires&Topic_Title=iemand+recente+ervaring+met+topvision+%3F&CAT_ID=2&FORUM_ID=6&TOPIC_ID=1000

www.topvision.lu

• ken

ken

via NL is het 12 euro :)

eigen ervaring :)

Verwijderd

Mooooody schreef op 26 februari 2002 @ 16:27:
[...]

mail ze...heb ik ook gedaan --> 40 euro

maar als ik jou was, zou ik zo'n grote aankoop sowieso niet doen via post en zeker niet vanuit het buitenland...

de zoomlens van mijn s30 zit een beetje los...ik kan morgen gewoon naar de dixons gaan en ruilen...wat wil jij doen als dat bij jou gebeurd?

psies :)
Ten eerste betwijfel ik of Dixons 'm omruild voor je, maar dat terzijde. Ik zou naar de officiele canon service punten in Nederland gaan voor reparatie. Is geen probleem, Canon heeft wereldwijde service !

Verwijderd

Heb ook bij Topvision een Nikon Coolpix 4300 gekocht..

Heb ff geen pakbon bij me, en of de verzendkosten nu 12 euro zijn of 16, zoals staat aangegeven bij de shopsurvey: het is definitely geen 40 euro!

Is wel wat mis gegaan tijdens het online bestellen, moest nog een keer bellen om alles door te geven, maar heb m wel gekregen binnen 2 weken. Met Duitse en Engelse handleiding, no problemo..

Hij was toen (3 maandjes terug) daar het goedkoopste, en dat scheelde toch wel minimaal 60 euro: bijna een 256MB CF..

En als ik een probleem heb met mijn Nikon, stuur ik m mooi naar IncaBV, importeur van Nikon. No way dat hij teruggaat naar Luxemburg. :)

Verwijderd

Hmmmm.. Laatste regels er af gevallen..

<repairmode>
En als ik een probleem heb met mijn Nikon, stuur ik m mooi naar IncaBV, importeur van Nikon. No way dat hij teruggaat naar Luxemburg. :)
</repairmode>

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 09:24:
Heb ook bij Topvision een Nikon Coolpix 4300 gekocht..

Heb ff geen pakbon bij me, en of de verzendkosten nu 12 euro zijn of 16, zoals staat aangegeven bij de shopsurvey: het is definitely geen 40 euro!
Ik wel, € 16,-- is het. Mijn camera durfde ik niet aan om daar te kopen, vanwege de verhalen in shopsurvey (en ik heb 2 jaar extra garantie gekocht bij Konijnenberg).
Voor een 1GB Microdrive + extra accu + Nikontasje was ik net zo veel kwijt als alleen een Microdrive bij Konijnenberg. Dat heb ik dus gedaan, was met een klein weekje binnen :).

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 13:48:
[...]

Ten eerste betwijfel ik of Dixons 'm omruild voor je, maar dat terzijde. Ik zou naar de officiele canon service punten in Nederland gaan voor reparatie. Is geen probleem, Canon heeft wereldwijde service !
Dit wou je nog even heel erg graag kwijt ofzo? Ik denk namelijk dat het probleem al opgelost is, het topic was meer dan 14 maanden oud :?

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

-Stef-

Slainthe!

Ik heb mij Fuji FinePix F-601 bij Topvision in Luxemburg gekocht. Ik heb hier de pakbon voor mij liggen. Hij kostte me in totaal 553 euro waarvan 16 euro verzendkosten. Was verreweg de goedkoopste en kreeg een prima service. Snel antwoord op vragen en verzending was in een paar dagen geregeld.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topvision is een klant van mij 8)
Toch wel grappig wat ze hier over hun zeggen, want ze vertelde inderdaad dat ze ook veel bestellingen uit Nederland kregen.

Hopelijk gaan ze ook meer bij mij bestellen ;)
Pagina: 1