Ik heb de K7S5A zonder onboard-LAN. Heb net ADSL aangevraagd. Moet dus binnenkort een netwerkkaart op dit bord prikken. Omdat de ECS soms nogal kieskeurig is met hardware vraag ik me af met welke netwerkkaarten er goede ervaringen zijn op dit bord. Kunnen jullie je goede én slechte ervaringen posten?
Intel Pro 100+ management en gewone pci 100+ werken toppie.
3com 905(c) d8 ik, werkte niet bij me, dat was het standaard Chello kaartje.
3com 905(c) d8 ik, werkte niet bij me, dat was het standaard Chello kaartje.
Tja, waarom zou ie ook niet werken, op de standaard K7S5A met LAN, zit immers ook een realtek.
Ik heb hier 2 NIC's zitten:
een D-link en een Realtek
allebij eigenlijk realtek chips, werkt perfect...
een D-link en een Realtek
allebij eigenlijk realtek chips, werkt perfect...
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Ik heb een K7S5a V1.0 met een fast ethernet kaart (Noname) met PCI Realtek RTL 8139 a/b/c/ chipset en heb nooit probleme gehad zowel onder win 98 als win XP!!!
En lekker goedkoop kaartje ook. fl. 49
En lekker goedkoop kaartje ook. fl. 49
Ehm, nu weten we het wel hoor..Op woensdag 09 januari 2002 14:04 schreef The1 het volgende:
jep...realtek kaartjes doen het goed..
Ik heb er ook 2 realtek's in hangen, en het werkt prima.Op woensdag 09 januari 2002 14:05 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Ehm, nu weten we het wel hoor..
Een SiS bedoel je hoop ik?Op woensdag 09 januari 2002 14:02 schreef KillerAce_NL het volgende:
Tja, waarom zou ie ook niet werken, op de standaard K7S5A met LAN, zit immers ook een realtek.
het lijkt er dus op dat realtek het goed doet. Een soort unanieme verkiezing!
Dames/Heren, mijn dank.
Dames/Heren, mijn dank.
Ach, Realtek kan, maar ook veel anderen-
Heb er nu zelf een 3Com 905-TPO en een UMC kaart met Digital/Intel 10MB/s chippie. Ook heb ik er een SiS900 geval werkend in gehad.
Kortom, denk dat ze juist mbt tot NICs niet kieskeurig zijn
(dat itt AGP kaarten, SBlives en TVkaarten- de grote boosdoeners)
Heb er nu zelf een 3Com 905-TPO en een UMC kaart met Digital/Intel 10MB/s chippie. Ook heb ik er een SiS900 geval werkend in gehad.
Kortom, denk dat ze juist mbt tot NICs niet kieskeurig zijn
(dat itt AGP kaarten, SBlives en TVkaarten- de grote boosdoeners)
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1