Verwijderd
Tja, dit is natuurlijk niet echt een stoere actie, KPN krijgt meer kosten, dus dat moet verhaald worden.
Het was al niet zo fijn dat alle heavy-analog users overstapten op ADSL en dan moeten prijzen uiteindelijk maar iets omhoog.
@home is ook €4 omhoog gegaan, maarja, het is nog steeds een stuk goedkoper dan analog
Het was al niet zo fijn dat alle heavy-analog users overstapten op ADSL en dan moeten prijzen uiteindelijk maar iets omhoog.
@home is ook €4 omhoog gegaan, maarja, het is nog steeds een stuk goedkoper dan analog
Why not, is gewoon een publiek KPN nummer hoor.Op woensdag 09 januari 2002 13:36 schreef 5chaap2k het volgende:
ik denk dat deze niet lang open blijft / gewaardeerd wordt![]()
![]()
en als ze niet goed meer zijn in bellen, zijn ze dat misschien wel in mailen:
<font color="red">verwijderd</font>
1 dag geregistreerd.Op woensdag 09 januari 2002 13:44 schreef blinkblue het volgende:
en als ze niet goed meer zijn in bellen, zijn ze dat misschien wel in mailen:
goed bezig joh!
zo blijf je lang hier !!
nou vooruit dan, om die ene dag goed te maken en omdat de KPN goed is in bellen:
Hier nog eens een telefoonnummer waar je niet urenlang muziek hoort maar meteen iemand van de KPN hogeren an de lijn krijgt ! (KPN Broadband Networks MXstream Operations Center ! )
Hier nog eens een telefoonnummer waar je niet urenlang muziek hoort maar meteen iemand van de KPN hogeren an de lijn krijgt ! (KPN Broadband Networks MXstream Operations Center ! )
Nu zou ik maar kappen, want het lijkt erop dat je bewust mot aan het zoeken bent.
Als je een hekel hebt aan KPN, verkondig dat dan maar ergens anders, daar is dit forum niet voor.
Als je een hekel hebt aan KPN, verkondig dat dan maar ergens anders, daar is dit forum niet voor.
Verwijderd
hoezo? ik vind het wel een goeie......gewoon doorgaan man!!Op woensdag 09 januari 2002 14:07 schreef KillerAce_NL het volgende:
Nu zou ik maar kappen, want het lijkt erop dat je bewust mot aan het zoeken bent.
Hier is het forum niet voor bedoeld 
Topicstarter is banned.
Duur van de ban ontvang je nog bericht over.
Topicstarter is banned.
Duur van de ban ontvang je nog bericht over.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()