Er cheat iemand op mijn server met een aimbot 
hoe kan ik dit verhelpen?
cheaters in multiplayer are losers!!
hoe kan ik dit verhelpen?
cheaters in multiplayer are losers!!
Forget your fears...
...and want to know more...
geen adminbot maar adminMODOp woensdag 09 januari 2002 13:05 schreef mitchel het volgende:
wat kan je allemaal doen met een adminbot?
kan niks vinden van een adminbot op internet.
I want to live forever, so far.. so good.
en de topic start zegt " mijn server "Op woensdag 09 januari 2002 12:59 schreef Aetje het volgende:
Server admin mailen (druk op F2 voor serverstats). Server met een betere client verification zoeken.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Dat is iemand die op je moeder lijkt en je helpt met richtenOp woensdag 09 januari 2002 14:01 schreef Ossi het volgende:
Wat is precies een aimbot??
Verwijderd
je drukt op een knopje en je richt automatisch op de vijandOp woensdag 09 januari 2002 14:01 schreef Ossi het volgende:
Verwijderd
🌞🍃
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
agreed, het verpest de hele scene. Wij als 1337 gamers willen beetje lol maken met andere mensen en komen die lamers het een beetje verpesten. Wat ik niet snap is dat de software ontwikkelaar niet aan cheats gedacht hebben.Op woensdag 09 januari 2002 14:51 schreef thachizzle het volgende:
Cheats op Multi player games.....damn dat is net als dat de paus van zijn geloof af stapt.!
erg nep dus.
Verwijderd
Helaas is het zo dat de nieuwere hacks CSHP4+ nodig hebben om te kunnen werken... het beste is met de hand.Op woensdag 09 januari 2002 15:02 schreef SanderHovestad het volgende:
CSHP4+ installeren, thats all ...
Verwijderd
Het is op zijn eigen serverOp woensdag 09 januari 2002 12:59 schreef Aetje het volgende:
Server admin mailen (druk op F2 voor serverstats). Server met een betere client verification zoeken.
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
ok komtie:Op woensdag 09 januari 2002 14:05 schreef mitchel het volgende:
kan iemand een link geven voor een unrealtournament adminmod heb namelijk alleen eentje voor half life gevonden.
Verwijderd
Bij een CSHP gecertificeerde server tik je dit in de consoleOp woensdag 09 januari 2002 17:08 schreef Strumxector het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat tie cheat?
het kan ook zijn dat tie gewoon goed is hoor, als ik jou zo hoor lijkt me dat je iedereen die goed is ervan verdenkt te cheaten
Verwijderd
Dus UTpure is al lang uit ja?Op woensdag 09 januari 2002 21:58 schreef MaXiMizE het volgende:
er zijn al lang aimbots die niet gedetecteerd worden door CSHP/UTPURE..
als je iemand ziet cheaten moet je op F2 rammen en kijken of je via IRC een mod kan halen die vervolgens de botter kan bannen. Als dat niet kan heb je pech en moet je maar naar een andere server gaan.
je moet wel zeker zijn dat diegene bot; anders is de admin voor niks gekomen. Er zijn erg veel goede spelers bij gekomen de laatste tijd.
dit:Op woensdag 09 januari 2002 14:01 schreef Ossi het volgende:

Feyenoord!
tis toch een robot (bot) en hij helpt met richten (aim)Op donderdag 10 januari 2002 09:36 schreef jerr het volgende:
Nee dat is geen aimbot zo zien ze er niet uit....toch?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
ROTFLOLSMCIIHO
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Das ook lame ja... Als ze je uitmaken voor cheater, lamer, aimbot, en weet ik veel wat nog meer. Omdat ze niet kunnen toegeven dat je beter bent dan hun.Op woensdag 09 januari 2002 17:08 schreef Strumxector het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat tie cheat?
het kan ook zijn dat tie gewoon goed is hoor, als ik jou zo hoor lijkt me dat je iedereen die goed is ervan verdenkt te cheaten
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq