Toon posts:

DVD op TV via laptop met ATI Rage LT Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Raar geval; misschien heeft iemand hier ervaring mee en een handige tip voor me.

Ik heb mijn laptop met ATI Rage LT Pro via een SVHS kabeltje aangesloten op mijn TV. Desktop krijg ik mooi te zien op mijn TV.

Als ik nou een DVD afspeel doet zich het volgende probleem voor:

1) Windowed playback
Op laptop krijg ik Windows Media Player raamwerkje te zien en daarbinnen de film - prima.
Op mijn TV zie ik wel desktop met MediaPlayer raamwerkje, maar de inhoud daarvan blijft gewoon zwart.

2) FullScreen playback
Op laptop mooi de film fullscreen.
Op TV blijft alles zwart.

:?

Ik neem aan dat ik iets 'mis' op het gebied van drivers/software maar ik ben echt clueless. Zou fijn zijn als iemand een nuttig keyword-je of een linkje kan droppen.

Thanks in advance,

Bart.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:29

winnie

de poes...

Eigenlijk ben ik hier ook op zoek naar. Bij mij exact hetzelfde probleem, en zelfde config (topline 9000 laptop).

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

TVTool?

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Jag

Idd, dan moet je ff tv tool downen (trial versie) en dan kopen als het je bevalt.
Wat je ook kan doen is je tv gewoon als primary instellen, alleen is dat wat omslachtiger en heb je geen beeld meer op je monitor.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:29

winnie

de poes...

Voor zover ik kan zien bij de download sectie van tvtool, is het alleen voor nVidia kaarten en niet voor Ati. Tenzij www.tvtool.de niet de goede site is?

Verwijderd

Topicstarter
TV als primair device was mooi alternatief, maar het tooltje 'PowerDVD' did the trick too !

Thanks dudes !
Pagina: 1