Waar kun je van die lekker dikke en goede kwaliteit coax kabel kopen? De gamma kwaliteit is niet goed genoeg voor 25 meter
.
Verwijderd
zet er ook ff goede pluggen op (bv Hirschman ) , dat scheelt nog meer dan de kwaliteit van de kabel...
Onderdelenhuis, elektroboer, installatiebedrijf.
Display electronica
/spamgoedpraterij
Ik heb er nu een paar dagen gewerkt en ze hebben ECHT goede coax kabel. En ook hele goeie coax stekkers (van hirschmann). Ik ga binnen kort hier ook maar weer alles opnieuw aanleggen (tijdje terug ook al gedaan, maar deze spullen zijn veel beter)
/spamgoedpraterij
/spamgoedpraterij
Ik heb er nu een paar dagen gewerkt en ze hebben ECHT goede coax kabel. En ook hele goeie coax stekkers (van hirschmann). Ik ga binnen kort hier ook maar weer alles opnieuw aanleggen (tijdje terug ook al gedaan, maar deze spullen zijn veel beter)
/spamgoedpraterij
AAaaah, de Hirschman Pkokwi en de Pkoswi
. Heb ik het goed of wat?
. (ikke ook in een audiozaak gewerkt met goeie kabel
).
Bij RAF/staffhorst/fokko dijkstra hebben ze ook de Hirschman kabel. Kost geloof ik €1 tot 1,50 per meter. Ook hebben ze Ixus Coax, die moet je voor €2,50 wel op de kop kunnen tikken
.
Die hirschman pluggen rulen BTW
. Echt afgeschermd tot aan het puntje
Bij RAF/staffhorst/fokko dijkstra hebben ze ook de Hirschman kabel. Kost geloof ik €1 tot 1,50 per meter. Ook hebben ze Ixus Coax, die moet je voor €2,50 wel op de kop kunnen tikken
Die hirschman pluggen rulen BTW
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hebben ze bij de display ook iets van rond de 25-30 meter?
Ik heb het nodig voor een fikse verlenging.
Aircom is dacht ik wel goed
http://www.hamradio.nl/doevencommunications/coax_kabels.htm
http://www.hamradio.nl/doevencommunications/coax_kabels.htm
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Gaat per meter. Op een rol zit (afhankelijk van het type kabel) 100, 200 of 300 meterOp woensdag 09 januari 2002 19:06 schreef Ghost het volgende:
Hebben ze bij de display ook iets van rond de 25-30 meter?
Dus ja, ze hebben ook een stuk van 30 meter. (mischien dat je het nog niet doorhebt, maar het is dan wel de bedoeling, dat je zelf ff de connectoren erop schroeft.)
Dat is wel zo handig als ik het nog door 4 muren en 2 plafonds moet doen, hoeven de gaatjes niet zo groot!Op woensdag 09 januari 2002 20:01 schreef Lampje het volgende:
Dus ja, ze hebben ook een stuk van 30 meter. (mischien dat je het nog niet doorhebt, maar het is dan wel de bedoeling, dat je zelf ff de connectoren erop schroeft.)
Toen we aan het verbouwen waren net twee weken voor de sjello monteur zou komen, heb ik de kabel hier zelf maar ff gelegd (en direct ook maar de rest van het huis). Ben naar de elektronicahandel gegaan en heb de dikste coaxkabel met de meeste afscherming gekocht. Resulteerde in een dusdanig dikke coaxkabel dat ie net samen met een telefoonlijn door een PVC buis kon 
Prima kwaliteit hier, en dan voor € 1,00 per meter
Prima kwaliteit hier, en dan voor € 1,00 per meter
Verwijderd
hier lag nog een grote rol met coax.. van wel 2 cm dik ofzo.. 3 milimeter dik in het midden..
Pagina: 1