Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Zou wel lekker zijn... Maar ik denk dat je er nog wel het nodige soldeer en sloop werk met zich mee brengt. Maar als je het voor elkaar krijgt dan zeg ik
Gebruik even de search, is reeds de xxxxxx-de maal dat deze vraag wordt gesteld.
Om kort te zijn: NEE is niet mogelijk.
In de topics die je hebt gevonden na de search te hebben gebruikt kun je de uitleg vinden van mijn antwoord ...
In de topics die je hebt gevonden na de search te hebben gebruikt kun je de uitleg vinden van mijn antwoord ...
-
Jammer genoeg moet ik het hier mee eens zijn, ik ben namelijk ook een tijd bezig geweest om het uit te zoeken, maar je hebt hele dure kaarten nodig (denk aan 3a4 honderd dollar) om zo een laptop scherm aan te sturenOp woensdag 09 januari 2002 12:24 schreef Juicy het volgende:
Gebruik even de search, is reeds de xxxxxx-de maal dat deze vraag wordt gesteld.
Verwijderd
Hier zijn idd al wat draadjes over, je kan beter even zo'n oude omhoogschoppen. Om nu weer helemaal opnieuw te beginnen met dit onderwerp is ook zo wat.
Dit topic is gesloten.
![]()