Ik heb nogal vaak stof in me kamer
kweenie hoe.. maar ik heb het idee dat het aan de monitor ligt, niet dat die brak is ofzo, maar weet iemand of monitoren stof veroorzaken ?
Hehe lijkt mij niet nee. Een monitor veroorzaakt geen stof natuurlijk.....
Probeer eens een stofzuiger
Probeer eens een stofzuiger
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
rook je op je kamer?
heb je er een hond of kat rond lopen?
leef je wel netjes?
ruim je zelf al je troep op?
allemaal redenen waardoor het snel een bende kan worden....
heb je er een hond of kat rond lopen?
leef je wel netjes?
ruim je zelf al je troep op?
allemaal redenen waardoor het snel een bende kan worden....
-geen huisdieren
-zo een troep is het toch echt niet in me kamer..
-ik rook niet meer..
-mja ... netjes leven... netjes genoeg
-zo een troep is het toch echt niet in me kamer..
-ik rook niet meer..
-mja ... netjes leven... netjes genoeg
Nou, da's niet eens zo gek, want mijn fijne DELL 17inch TFT scherm kan ik nooit betrappen op stof aan de bovenkant, terwijl mijn 19inch CRT bakje toch een stofnestje wordt. Maar inderdaad stofzuigen en stoffen doet wonderen.
LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com
Maar het is in een dag of 2 weer helemaal vol met stof..Op woensdag 09 januari 2002 12:13 schreef LACOBO het volgende:
Nou, da's niet eens zo gek, want mijn fijne DELL 17inch TFT scherm kan ik nooit betrappen op stof aan de bovenkant, terwijl mijn 19inch CRT bakje toch een stofnestje wordt. Maar inderdaad stofzuigen en stoffen doet wonderen.
de statische spanning op je buis (crt monitoren) trekken gewoon veel stof aan, ditzelfde gebeurt ook met tv's
Sinlath | Opinions may contain latency
Wel eens gehoord van statische electriciteit. Een gewone beeldbuis wekt hier behoorlijk wat van op, wat veel stof aantrektOp woensdag 09 januari 2002 12:13 schreef LACOBO het volgende:
Good goan
Op woensdag 09 januari 2002 12:15 schreef FoRzA het volgende:
[..]
Maar het is in een dag of 2 weer helemaal vol met stof..
En dat komt zeker uit je monitor
Money for nothin' and your chicks for free
Gewoon beter je kamer opruimen
Wil wel eens helpen voor stof (dan moet je natuurlijk ook stofzuigen en dweilen, anders helpt ut niet)
Spring eens een paar keer op je bed en je hebt kans (ligt aan matras en bedbekleding) dat je een stof wolk hebt. Misschien ben in bed druk bezig (nee ik wil niet weten of je dat bent er waarmee dan wel).
Taal fouten inbegrepen ;)
Verwijderd
Mijn oude monitor zat ook steeds onder het sof op het scherm. Na het kopen van een 17" iiyama was het weg. Dit is wel een trinitron/diamondtron. Nooit meer stof op mijn scherm.
Verwijderd
Wel grappig dit 
Een stofmaakmachine
Stof komt van vloerbedekking, papier, muren, schijt van kleine beestjes, je huid, je haar en dat soort dingen.
Veel zuigen doet wonderen, ik heb hier laminaat liggen en daar blijft stof niet op liggen en het gaat dus vrij snel overal door mijn kamer heen en een monitor is vrij statisch en trekt dus veel stof aan.
Een stofmaakmachine
Stof komt van vloerbedekking, papier, muren, schijt van kleine beestjes, je huid, je haar en dat soort dingen.
Veel zuigen doet wonderen, ik heb hier laminaat liggen en daar blijft stof niet op liggen en het gaat dus vrij snel overal door mijn kamer heen en een monitor is vrij statisch en trekt dus veel stof aan.
Verwijderd
je monitor is daar dan toch juist behulpzaam in :7; lekker makkelijk je kamer schoonmaken, alleen je monitor even doen (is sowieso het enige dat echt belangrijk is
)
Pagina: 1