Toon posts:

Ervaringen met online pc(hardware) kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen, de prijzen bij de internetwinkels zijn zo lekker laag en ik kan altijd alles zelf samenstellen! Maar ik heb van wat mensen negatieve dingen gehoord over het online bestellen van pc's of onderdelen.

Ik zou graag wat ervaringen met het online kopen van pc's zien (zowel positieve en negatieve)

Bedankt en de groeten,

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
heb altijd online alles besteld en is me altijd goed bevallen

geen negatieve ervaringen mee

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Ik koop vrijwel al mijn pc spullen online, nog nooit problemen mee gehad. Het is wel slim om onder rembours te laten bezorgen, is misschien duur maar wel snel en veilig.

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

--> IT :P

maar goed, geef nooit je creditkaart nr als je de site niet goed kent

• bertje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-01 14:21
Nog nooit geen probs mee gehad. Ik vind het wel relaxt..je hoeft de deur niet uit enzo..en het is meestal goedkoop..ik bestel meestal bij www.gistron.com maar over hun service/rma zijn de meningen nogal verdeeld. Ik heb iig nog nooit probs met hun gehad. :)

Verwijderd

ik heb mijn huidige computer compleet via internet bestelt.

Bij bedrijven die te boek staan als betrouwbaar betaal ik ook altijd vooruit omdat dat iets sneller gaat.

Als je het niet vetrouwd kun je ook nog altijd via rembours bestellen.

kortom, gewoon doen :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Pc winkels in het algemeen zijn vrij gaar, maar online niet per se slechter.. goed zoeken.. ik meet het altijd een beetje.. als ze de foon niet opnemen of niet binnen 12-24u reageren dan koop ik er nix. Je loopt een risico als je ziet hoeveel er kapot gaan :(

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

Kan idd geen kwaad hoor, maar nooit je creditcard nummer geven ook al vertrouw je de winkel wel!

In nederland gewoon betalen via rembours enzo. In het buitenland zal je wel moeten met creditcard...

• miel
  • Laatst online: 20:51
ik weet niet hoe het met jullie creditcard zit maar als ik een site vertrouw mogen ze best mijn nummer hebben...

als er dan iets misgaat bel ik gewoon de bank en krijg ik mijn geld terug.... is gelukkig pas 1 keer voorgekomen en dat was in een conflict met een nederlands bedrijf (weet niet eens meer welk....)

dus ik zou zeggen: bestellen maar

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 18:39

mvds

Totally awesome!

Komt een beetje omdat ik alzo iets heb tegen creditcards. :)

ik ben dus bevooroordeeld.

Verwijderd

Ik heb nu al een aantal keer wat onderdelen voor m'n pc bestelt bij Gistron onder rembours en heb nog nooit problemen gehad.

Het enige wat je bij Gistron wel moet beseffen is dat het een soort Russisch roulette is. Als je geluk heb gaat het heel erg goed, als je pech heb krijg je alleen maar problemen.

Maar ik zou zeker online pc(hardware) bestellen. Is goedkoop en je hebt geen last van lastige verkopers met hun praatjes.

Verwijderd

Ik bestel ook tegenwoordig al mijn onderdelen via internet. Nooit problemen gehad. altijd netjes op tijd mijn spullen binnen gehad. en altijd in goede staat :) .
En het is gemakkelijker om prijzen te vergelijken. (pricewatch rules! :D )
En ik doe het ook altijd onder rembours. Is wel zo veilig.

(alhoewel. De ptt "vergeet" af en toe zo'n briefje bij mij in de brievenbus te doen. Lagen er 2 weken lang boeken van mij op het postkantoor zonder dat ik het wist. :( )

• ApoC
  • Laatst online: 20:52
Ik bestel altijd alles bij Informatique, perfect systems of Gistron. Bevalt me tot nu toe prima. Vooral de service van Informatique is echt super. Goed bereikbaar, snelle reacties en geen moeilijkheden met garantie.

Verwijderd

Topicstarter
Okay, ik ga er gewoon voor...

nu effe flink pricewatchen en dan bestellen ;)
Pagina: 1