Gravity is a habit that is hard to shake off.
Als je het op dezelfde snelheid laat draaien: Geen..
Maar misschien kun je het merkgeheugen op cas2 ipv cas3 laten draaien, en dan kun je misschien iets merken..
Of je kunt met merkgeheugen soms verder overclocken..
Maar misschien kun je het merkgeheugen op cas2 ipv cas3 laten draaien, en dan kun je misschien iets merken..
Of je kunt met merkgeheugen soms verder overclocken..
Opzich geen... Maar het grote voordeel aan merk geheugen is dat het meestal stabieler is, op lagere timings draait en beter te overclocken is.Op woensdag 09 januari 2002 11:57 schreef Bullettooth het volgende:
Wat voor perfomancewinst mag ik verwachten als, ik mijn huidige non-merk geheugen vervang met, zeg maar infineon ofzo?
Verwijderd
Zelfs al laat je het op de zelfde snelheid draaien dan krijg je een verbetering in de snelheid en minder crashes en erros.
Hoe kun je op dezelfde snelheid nou een verbetering in de snelheid krijgenOp woensdag 09 januari 2002 12:16 schreef marcell het volgende:
Zelfs al laat je het op de zelfde snelheid draaien dan krijg je een verbetering in de snelheid en minder crashes en erros.
dat kan wel hoor merk geheugen kan sneller zijn dan noname op de zelfde snelheid, alleen zal het verschil erg weinig zijn (tot een paar %). van o.a muskin rev3 sdram zijn er wel wat testen te vinden waar blijkt dat het op de zelfde snelheid sneller is dan het meeste andere geheugen.Op woensdag 09 januari 2002 12:18 schreef Unagi het volgende:
[..]
Hoe kun je op dezelfde snelheid nou een verbetering in de snelheid krijgen![]()
zal je toch eerst je timings aan moeten passen.Op woensdag 09 januari 2002 12:16 schreef marcell het volgende:
Sinlath | Opinions may contain latency
Denk dat je helemaal geen snelheidswinst krijgt. Wat zou nu het verschil zijn????
Het enige wat je hebt met merkgeheugen is meestal meer garantie.
(kingston b.v zegt dat ze levenslange garantie geven)
Het enige wat je hebt met merkgeheugen is meestal meer garantie.
(kingston b.v zegt dat ze levenslange garantie geven)
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Pagina: 1