Ik ben bezig met een zoekpagina te bouwen in Ultradev voor een schoolopdracht.
En hoe kan ik ervoor zorgen dat als er gezocht wordt in de database en niets gevonden wordt dit keurig naar een fout-pagina wordt doorverwezen in plaats van een error pagina met "The page cannot be displayed".
Ik ben nog maar net bezig met asp dus a.u.b. mij niet gelijk de grond in boren dat ik van die domme vragen stel of dat ik Ultradev gebruik..
Er moet dus naar een naam gezocht worden. Hoe kan ik er allereerst voor zorgen dat er ook, als maar een deel van de naam wordt ingetypt het goede resultaat zichtbaar wordt?<%@LANGUAGE="VBSCRIPT"%>
<!--#include file="Connections/feyenoord.asp" -->
<%
Dim zoek__varNaam
zoek__varNaam = "%"
if (Request.QueryString("Naam") <> "") then zoek__varNaam = Request.QueryString("Naam")
%>
<%
set zoek = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
zoek.ActiveConnection = MM_feyenoord_STRING
zoek.Source = "SELECT * FROM feyenoordselectie WHERE Naam LIKE '" + Replace(zoek__varNaam, "'", "''") + "' ORDER BY Naam ASC"
zoek.CursorType = 0
zoek.CursorLocation = 2
zoek.LockType = 3
zoek.Open()
zoek_numRows = 0
%>
En hoe kan ik ervoor zorgen dat als er gezocht wordt in de database en niets gevonden wordt dit keurig naar een fout-pagina wordt doorverwezen in plaats van een error pagina met "The page cannot be displayed".
Ik ben nog maar net bezig met asp dus a.u.b. mij niet gelijk de grond in boren dat ik van die domme vragen stel of dat ik Ultradev gebruik..