ik heb gelezen dat je de X-box al kunt reserveren bij Dixons. Maar wat gaat ie kosten???????????? Weet iemand dat?
In ieder geval 1200+ gulden.
IK kan nog niet met euro's rekenen.
479,- gaat die kosten. En voor hetzelfde geld heb je een GC en een PS2.
gulden of euro?
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Verwijderd
zeg niks als je niet de pcieze prijs weet.. 479 dus..Op woensdag 09 januari 2002 11:47 schreef elroy het volgende:
In ieder geval 1200+ gulden.
1055,58 gulden, oftewel 479 Euro.
De PS2 haal je nu voor 699 piek (317 Euro). De GameCube in maart voor 599 (271 Euro).
Tel uit je winst, in zowel geld, als fun.
De PS2 haal je nu voor 699 piek (317 Euro). De GameCube in maart voor 599 (271 Euro).
Tel uit je winst, in zowel geld, als fun.
Verwijderd
over de cube is nog niks bekend..
en wij gierige nederlanders kijken, zoals hier te zien, niet verder dan de prijs
en wij gierige nederlanders kijken, zoals hier te zien, niet verder dan de prijs
Als je geld te veel hebt, geef het dan aan mijOp woensdag 09 januari 2002 16:09 schreef AlexLie het volgende:
ik ga zowel de ps2 de xbox en de cube halen denk ik
The devil is in the details.
Best veel geld voor zo'n wannabee pc.. hmz
Verwijderd
Ps2 heb ik al, X-box hebben "we" al...GC haal ik zelf ook wel denk ik. Leuk apparaatjeOp woensdag 09 januari 2002 16:09 schreef AlexLie het volgende:
ik ga zowel de ps2 de xbox en de cube halen denk ik
las in het AD (ad.nl bijlage) dat die panasonic waarin een dvd speler en een gamecube zit (zie elders op got) ook naar nederland komt! maar niet zo binnenkort, einde van 2002 ofzo (dit laatste weet ik niet meer zeker)
Human Bobby
Verwijderd
Zo hebben jullie hier allemaal geld teveel ofzo.
Die heeft dit...etc. die heeft dat ...etc.
Ik heb er gewoon 1
Die heeft dit...etc. die heeft dat ...etc.
Ik heb er gewoon 1
Geld teveel, hoezo?
Er zijn ook peoples op dit forum die hun schooltijd al lang achter de rug hebben en werken en daarmee GELD verdienen. Wat dacht je dat ik kwijt ben als ik m'n auto naar de garage breng? daar koop je tegenwoordig al 2 consoles voor.
By the way ik heb een G7000, C64, Atari 2600, Colecovision, Atari ST, SNES, N64, DC, 2 x PC, PS1, PS2 en binnenkort XBOX en Cube. Leuke verzameling niet?
Nederlanders zijn een spaarzaam volkje maar ikke niet.
Enjoy life, laat het geld rollen and HAVE FUN.
Er zijn ook peoples op dit forum die hun schooltijd al lang achter de rug hebben en werken en daarmee GELD verdienen. Wat dacht je dat ik kwijt ben als ik m'n auto naar de garage breng? daar koop je tegenwoordig al 2 consoles voor.
By the way ik heb een G7000, C64, Atari 2600, Colecovision, Atari ST, SNES, N64, DC, 2 x PC, PS1, PS2 en binnenkort XBOX en Cube. Leuke verzameling niet?
Nederlanders zijn een spaarzaam volkje maar ikke niet.
Enjoy life, laat het geld rollen and HAVE FUN.
Pagina: 1