modem kan geeen gegevens verzenden/ontvangen

Pagina: 1
Acties:

• Psychotic_01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hoi,

Mijn modem (conexant 56k pci) kan geen gegevens verzenden en ontvangen. Hij maakt wel gewoon verbinding, maar verder doet ie niks. Kan geen pagina's openen of iets dergelijks.
Dit is gebeurd nadat ik Windows XP heb geïnstalleerd, en toen weer heb verwijderd omdat mn modem niet gedetecteerd kon worden. Werk nu weer met Win 98.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast vriendelijk bedankt,

Psychotic

• gprins
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 22:35

gprins

Crtl + Alt + Del

ik denk dat je vergeten bent de dns adressen in te voeren

Je modem is goed omdat je wel verbinding kan maken en dan verstuur je ook wel data

succes

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

kan je wel pingen naar een ip? in dos ping dan het ip

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Psychotic_01
  • Niet online
Nou, het ligt in elk geval niet aan de DNS getallen, die zijn goed ingevuld. Maar ik denk dat er een instelling verkeerd staat ofzo, want ik heb het probleem met alle providers waar ik een account heb.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:52
Externe toegang verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Je was van weer van XP naar '98 gegaan, was dat een kwestie van upgrade ongedaan maken, of heb je '98 opnieuw geïnstalleerd?

• Psychotic_01
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 14:45 schreef zetje01 het volgende:
Externe toegang verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Je was van weer van XP naar '98 gegaan, was dat een kwestie van upgrade ongedaan maken, of heb je '98 opnieuw geïnstalleerd?
Heb alleen installatie ongedaan gemaakt, Externe toegang niet verwijderd en weer geïnstalleerd.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:52
FF doen dus...

Bij software/windows-setup in config.scherm...

En daarna dus modem opnieuw installeren en juiste inbelverbinding(en) aanmaken...

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1