Verwijderd
Ikzelf niet, ik wacht op Cistron. 
Maar twee vrienden van me die een ADSL verhuizing hadden ingediend, hadden pas na lange tijd (3mnd) hun verbinding weer opgeleverd en een vriendin van me heeft na 6 maanden nog steeds geen ADSL.
KPN =
Maar twee vrienden van me die een ADSL verhuizing hadden ingediend, hadden pas na lange tijd (3mnd) hun verbinding weer opgeleverd en een vriendin van me heeft na 6 maanden nog steeds geen ADSL.
KPN =
Geweldig he die KPN....
Wat bij een kennis gebeurde:
Klant gaat verhuizen binnen dezelfde plaats.
Plaats heeft maar 1 centrale, dus zit ie op dezelfde.
Klant vraagt verhuizing aan bij KPN
Centrale waar klant op zit blijkt "vol" te zijn.
Klant wordt "afgekoppeld" of "gedeactiveerd" in de centrale.
Verhuizing komt onderop de stapel nieuwe aanvragen want zo doet de KPN dat.
Slimmerik bij KPN ziet dat er een plek vrij is in de centrale en pakt een liggende aanvraag erbij.
Nieuwe klant wordt aangesloten.
Verhuizende klant krijgt in nieuwe woning te horen dat de centrale vol zit, en wacht op uitbreiding die in Feb 2002 klaar is.
Dit alles is in Nov. 2001 gebeurd dus hij zit mooi minimaal 4 maanden zonder ADSL.
Als de centrale niet vol zit schijnt het minimaal 6 tot 8 weken te duren voordat je weer ADSL hebt. Als je pech hebt dus meer.....
Kpn? 
Bah.
Slimmerik bij KPN ziet dat er een plek vrij is in de centrale en pakt een liggende aanvraag erbij.
Verhuizende klant krijgt in nieuwe woning te horen dat de centrale vol zit, en wacht op uitbreiding die in Feb 2002 klaar is.
Dit alles is in Nov. 2001 gebeurd dus hij zit mooi minimaal 4 maanden zonder ADSL.
Als de centrale niet vol zit schijnt het minimaal 6 tot 8 weken te duren voordat je weer ADSL hebt. Als je pech hebt dus meer.....
Bah.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
ik ga verhuizen 9 feb. en heb ook mxstream, ik zag dit al aankomen en stap daarom over naar chello 
maar wat moet ik dan met mijn splitter + Usb modem???????
Verkopen, er zijn tegenwoordig ook paketten te verkrijgen zonder modem, de splitter is dus waardeloos.Op woensdag 09 januari 2002 15:31 schreef Jos_The_Boss het volgende:
ik ga verhuizen 9 feb. en heb ook mxstream, ik zag dit al aankomen en stap daarom over naar chello
MXstream zonder modem
Verwijderd
ik heb nu 8 maanden adsl bij planet. nu ik dit zo hoor kan ik adsl maar beter opzeggen en overstappen op chello want ik ga ook verhuizen (9 februari 2002) en heb dat nog niet doorgegeven.Op woensdag 09 januari 2002 15:10 schreef maartena het volgende:
Geweldig he die KPN....
Kpn?
Bah.
kan ik mijn abo al opzeggen, ik heb een contract van 1 jaar...
Verwijderd
Ja dat kan. Door de prijsverhoging onstaat er een clausule die dat mogelijk maakt.
DOEN VOOR 1 FEBRUARI ANDERS HEB JE KOSTEN!!!
DOEN VOOR 1 FEBRUARI ANDERS HEB JE KOSTEN!!!
Ik ga dus eind volgende maand verhuizen en de centrale van het nieuwe adres zit vol.
Volgens XS4all kan ik het beste mijn aansluiting opzeggen en als er dan weer capaciteit is een nieuwe aanvraag doen.
Dat gaat mij dan een jaar MXStream kosten (want ik wil mijn modem niet kwijt, dus geen coulance-regeling) en afsluit/aansluitkosten.
Ik dus KPN gebeld en die beweren dat de aanvraag voor een plek in de centrale (in april komt er capaciteit beschikbaar) gewoon op 'hold' gezet kan worden, dat zou mij dan alleen €35 kosten en een splitter, en ik hoef weer niet eerst op mijn telefoonrekening te wachten, voordat mijn aanvraag in behandeling wordt genomen.
Volgens mij weten providers niet dat dit ook zou kunnen?
Hier iemand hetzelfde meegemaakt?
Volgens XS4all kan ik het beste mijn aansluiting opzeggen en als er dan weer capaciteit is een nieuwe aanvraag doen.
Dat gaat mij dan een jaar MXStream kosten (want ik wil mijn modem niet kwijt, dus geen coulance-regeling) en afsluit/aansluitkosten.
Ik dus KPN gebeld en die beweren dat de aanvraag voor een plek in de centrale (in april komt er capaciteit beschikbaar) gewoon op 'hold' gezet kan worden, dat zou mij dan alleen €35 kosten en een splitter, en ik hoef weer niet eerst op mijn telefoonrekening te wachten, voordat mijn aanvraag in behandeling wordt genomen.
Volgens mij weten providers niet dat dit ook zou kunnen?
Hier iemand hetzelfde meegemaakt?
hmmz hier ben ik ook benieuwd naar.Op woensdag 09 januari 2002 22:49 schreef Jos_The_Boss het volgende:
of moet ik hem per 1 feb stopzetten om niet xtra te betalen? anders zit ik een hele week zonder internet
39
Pagina: 1