[CDROM] Brand probleem Traxdata CDR

Pagina: 1
Acties:

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:02
Hallow,

Ik heb hier een SCSI Traxdata CDR4120 PRO cd schrijver. Deze kan gewoon cd's lezen. Maar er is iets aan de hand met het branden. Ik brand met Nero.
Als ik een CD brand, dan gaat dat allemaal goed volgens Nero.
Nadat ik de CD in een ander CDROM station doet, dan heeft deze het label: 'CD' en voor de rest staat er niets op, en volgens de CD Info is hij wel de grote die hij moet zijn.
En ook als ik hem in de brander stop ziet hij dat ook.

Nu mijn vraag, heeft iemand dit probleem wel eens gehad, en/of verholpen :? :(

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik heb zoiets gehad met CDRWin, maar dat kwam door een verkeerd ingevulde regcode. Ik weet niet hoe dat bij Nero zit, maar zou ook zoiets kunnen zijn.

• MaNDaRK
Maar ik heb dus al ongeveer 30cd's goed gebrand, dat is ook heel vreemd

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-07-2025

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik heb met Nero dat er 1 op de 6 mislukt, erg weird. Maar met DiscJuggler mislukt er niks.

• MaNDaRK
Op donderdag 10 januari 2002 06:53 schreef Fatamorgana het volgende:
Ik heb met Nero dat er 1 op de 6 mislukt, erg weird. Maar met DiscJuggler mislukt er niks.
Wat ik dus al zei dat ik in het begin 30 a 40 cd's normaal heb gebrand, die goed werkte... zonder fouten en achter elkaar.

Dus ik denk dat hij is overleden :( :'(

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-04 16:43
Op woensdag 09 januari 2002 11:19 schreef M_DaRK het volgende:
Hallow,

Ik heb hier een SCSI Traxdata CDR4120 PRO cd schrijver. Deze kan gewoon cd's lezen. Maar er is iets aan de hand met het branden. Ik brand met Nero.
Als ik een CD brand, dan gaat dat allemaal goed volgens Nero.
Nadat ik de CD in een ander CDROM station doet, dan heeft deze het label: 'CD' en voor de rest staat er niets op, en volgens de CD Info is hij wel de grote die hij moet zijn.
En ook als ik hem in de brander stop ziet hij dat ook.

Nu mijn vraag, heeft iemand dit probleem wel eens gehad, en/of verholpen :? :(
Ik heb deze brander zelf ook, en had op een gegeven moment datzelfde probleem. maar alleen als ik audio cd's kopieerde, en eerst las met de brander en dan vanaf een image probeerde te branden.

De oplossing:
Koop een nieuwe brander..... Heb ik ook gedaan. Ik heb nu een 16 speed Traxdata brander.

• MaNDaRK
Thnx :)

Ik heb mijn baas al in/op gelicht dus... er komt meteen een plextor 24 speed toastertje, we moeten het meteen goed doen he ;)

Maar bedankt voor de reacties :)
Pagina: 1