Toon posts:

supel vaag...

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe monitor. Een sony 19" trinitron.Cool ding.Maar als ik nu op een hogere res. wil gaan zitten springt mijn PC in stand-by en komt er niet meer uit. Behalve als ik hem Reboot. Ok ik heb dan zo'n monster Fusion van 2 jaar oud. Maar die moet volgens de spec's. die resoluties makkelijk aan kunnen. Iemand een idee??

Wil btw ook een Ge-Force 2 kopen, iemand een voorstel?

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20
weet je zeker dat niet alleen je monitor uit gaat? (DPMS stand)

Verwijderd

Topicstarter
Jep, geen de hd laat dan ook geen sporen van leven zien...er gebeurt dan echt helemaal niets. Staat ook in de handleiding van de monitor, als het lampie op de buis orange blijft is de comp. in stand-by...super vaag ;(

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 14:22

JF_

Als 't lampie op de monitor aangeeft dat 'ie standby is geld dat uiteraard alleen voor 't scherm... De PC kan best nog aan staan. Ik denk dat windows je monitor niet (goed) herkent, waardoor je videokaart een te hoge refreshrate probeert op te dwingen aan je monitor, die vervolgens zichzelf uitschakelt.

Verwijderd

Topicstarter
Hij herkent hem juist wel. Althans het staat er goed in de instellingen...normaal als je probeert je instellingen te wijzigen en het gaat niet goed gaat windows (normaal) naar 15 sec. terug naar de oude instellingen..Toch??? Dat doet ie ook nie :(

Verwijderd

Als het goed is vraagt Windhoos naar een bevestiging of je dat beeld wilt behouden. Als je nix op je beeld ziet, moet je ook ong. 1 minuut ff nix doen met dat ding (ook niet lukraak klikken enzo) Dat valt hij automatisch weer terug op je 'oude' resolutie.

Probeer dan andere resolutie's...

edit:

Laat maar... Dan gaat mijn theorie ook niet meer |:(

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
welke resolutie's zet je hem op ? welke videokaart ?

Verwijderd

Topicstarter
Nah, ik heb het geprobeerd...3 min. gewacht en de PC hangt gewoon. (de Num Lock lampje test...) Hij doet echt niets meer...ik denk zelf dat het aan de videokaart ligt...iemand anders nog een suggestie?

Verwijderd

Topicstarter
1152 by 864 op een #Dfx Interactive Banshee :-) op 100 Hertz

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
vergelijk gewoon de specs van je monitor met die videokaart waarschijnlijk kan 1 van die 2 dingen die 100 hz niet aan denk ik..

Verwijderd

Topicstarter
Jamaar...als ik naar een hogere res. ga zet ik eerst de kaart op 60Hertz...wat ie wel aan kan...

Verwijderd

Zet volgende keer als je iets post aub iets zinnigs in het vakje "onderwerp". zwaar irritant

Verwijderd

Topicstarter
tja...ik weet het gewoon niet meer en vraag normaal om een suggesties...

EN NIET OM AFGEPLAST TE WORDEN :(

Verwijderd

dus al wel gebrobeerd de refresh rate naar beneden te zetten? dat begrijp ik er niet helemaal uit?

dat kan helpen!
Op woensdag 09 januari 2002 11:46 schreef NeoVedas het volgende:
tja...ik weet het gewoon niet meer en vraag normaal om een suggesties...

EN NIET OM AFGEPLAST TE WORDEN :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 11:42 schreef NeoVedas het volgende:
Jamaar...als ik naar een hogere res. ga zet ik eerst de kaart op 60Hertz...wat ie wel aan kan...
Jep ook al geprobeerd...

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 11:44 schreef Count_Grishnackh het volgende:
Zet volgende keer als je iets post aub iets zinnigs in het vakje "onderwerp". zwaar irritant
Precies, ik voel een slotje aankomen

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Op woensdag 09 januari 2002 12:47 schreef chaos_rulez het volgende:

[..]

Precies, ik voel een slotje aankomen
De mods kunnen ook effe de topictitel veranderen hoor, hoeft niet persé een slotje te worden.

Maar toch even terugkomend op de vraag van de topicstarter, Ik zou toch die monster fusion maar eens vervangen door een wat nieuwere kaart. Wat je ook kunt proberen is nieuwere drivers voor die kaart of de monitor (als die er zijn) downloaden en te installeren. Grote kans dat dat helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 13:16 schreef CyberTijn_ het volgende:

[..]

De mods kunnen ook effe de topictitel veranderen hoor, hoeft niet persé een slotje te worden.

Maar toch even terugkomend op de vraag van de topicstarter, Ik zou toch die monster fusion maar eens vervangen door een wat nieuwere kaart. Wat je ook kunt proberen is nieuwere drivers voor die kaart of de monitor (als die er zijn) downloaden en te installeren. Grote kans dat dat helpt.
Had ik ook al geprobeerd, wilde alleen kijken of ik niets vergeten was...allemaal alsnog bedankt!

Verwijderd

Ik kan inderdaad de topictitel veranderen, maar dat doe ik alleen voor mensen die serieus over hun topictitel nagedacht hebben. Een mod is er niet om goede topictitels te bedenken (wat ik nu getypt heb kost meer werk, maar het is een investering voor later :))

Dit lijkt sterk op een refreshrateprobleem en hier zijn al wat topics over geweest.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.