goed gebrand nergens te openen?

Pagina: 1
Acties:

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 21:24
Het volgende, ik heb een kleine 500 mb gebrand (dus niet overburn oid) dit ging allemaal goed kon nero mij vertellen. Alleen als ik mijn cd wil openen in mijn spelers zegt ie dat er geen cd is zin :( Nu heb ik via Nero "cd info" gedaan en zowel in de brander als in de dvd speler zegt ie dat er iets op staat??!! Wat doe ik verkeerd of wat is er verkeerd?

Ik heb voor het branden een aopen 12-10-32 met justlink, als dvd een 12x creative en als brand prog nero 5.5.0.3 en dat allemaal onder xp

Met nero heb ik aangegeven "no multisession" en heb hem afgesloten. Het ligt misschien aan mij maar ik weet het niet, ik hoop jullie wel ;)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

IS de cd niet gewoon verrot, heb ik ook wel eens dat de cd goed gebrand wordt maar vervolgens niet meer te gebruiken is.
gewoon wegsmijten en overnieuw fikken.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:59

scorpionv

This space for rent

Heb je niet per ongeluk in een raar formaat gefikt?

Wat ook ultra dom kan zijn, ik had een keer allemaal hidden bestanden gebrand, kom ik bij een kennis, wil ik de zooi er daar op gaan kopieren, staat er (zo leek het dan) niets op :(
Die had dus niet 'show all files' aanstaan ;) :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 21:24
cd verrot, dat lijkt me toch niet als nero zegt dat het er gewoon op staat? of toch?
maar ik had dus bij de instellingen niets verkeerd? dan ga ik voor de zekerheid nog een keertje branden.. ik hou jullie op de hoogte ;) (nu maar hopen dat het nu wel lukt)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...