Ik voel me een beetje dom, maar vraag het toch maar. Op de server hebben we MSADO, de database staat ook op de server. Een internet client kan op een pagina aanmelden. Als deze op een <INPUT Type="button" Name="knopVoorbeeld" Value="Knop" OnClick=Valideer()> knop drukt, dan moet de functie Valideer uitgevoerd worden:
<SCRIPT LANGUAGE=VBSCRIPT>
Public sub Valideer()
session("test")="lol"
end sub
</SCRIPT>
Het session object is nu niet bekend ( moet ik waarschijnlijk runat=Server voor hebben ). Probleem is dat ik iets in de sessie wil wegschrijven, een redirect wil geven naar een andere pagina, en op die pagina controleren of die waarde uit de session in mijn database staat ( met ADO ). Dat laatste werkt wel, maar ik krijg niks in m'n sessie. Ik zou het overigens ook wel allemaal direct in de database willen checken, maar krijg het niet voor elkaar.
Iemand een idee wat ik fout doe?
<SCRIPT LANGUAGE=VBSCRIPT>
Public sub Valideer()
session("test")="lol"
end sub
</SCRIPT>
Het session object is nu niet bekend ( moet ik waarschijnlijk runat=Server voor hebben ). Probleem is dat ik iets in de sessie wil wegschrijven, een redirect wil geven naar een andere pagina, en op die pagina controleren of die waarde uit de session in mijn database staat ( met ADO ). Dat laatste werkt wel, maar ik krijg niks in m'n sessie. Ik zou het overigens ook wel allemaal direct in de database willen checken, maar krijg het niet voor elkaar.
Iemand een idee wat ik fout doe?