PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
weet je zeker dat je met die Nokia niet perongeluk plaatjes aan het meezenden bent ofzo of dat je SMS-type bv. perongeluk op semafoor/fax/andere_onzin staat afgesteld.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
tekst/pager/e-mail/fax/spraak/ERMES/Telex/Grp4 Fax
en hij staat op de eerste, dus dat zit wel goed geloof ik
geen flauw idee wat ik allemaal met die anderen kan uitspoken
Ik bedenk me naar aanleiding van jouw reply dat ik wel eens een smiletje erin gedrukt heb
en bij binnenkomst zet hij die dingen ook altijd om naar echte smiles
ik zal er eens op letten
thx
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Hmm, ersntige situatie als dat soort dingen zich voor kunnen doen op zo'n manier, zomet1 moeten we eerst van elkaar weten wat voor type telefoon die heeft zodat we daarna af kunnen gaan welke tekens we wel en niet kunnen gebruiken of kunnen combineren.Op woensdag 09 januari 2002 10:57 schreef aardbeix15 het volgende:
reken er maar op dat diehet probleem is geweest, die kan het hele sms vernagelen
we hadden gewoon bij plain text moeten blijven, was toch nix mis mee zeker
da's idd het gezuer nu want Nokia gebruiker kunnen plaatjes naar andere Nokia gebruikers sturen en Siemens gebruikers ook naar elkaar maar onderling werkt het weer niet, laats staan naar toestellen van een jaartje of 2 oud.Op woensdag 09 januari 2002 11:03 schreef Vibe het volgende:
[..]
Hmm, ersntige situatie als dat soort dingen zich voor kunnen doen op zo'n manier, zomet1 moeten we eerst van elkaar weten wat voor type telefoon die heeft zodat we daarna af kunnen gaan welke tekens we wel en niet kunnen gebruiken of kunnen combineren.
we hadden gewoon bij plain text moeten blijven, was toch nix mis mee zeker
Echter wordt er wel gewerkt aan een nieuwe standaard van SMS waarbij er dus wel compatibiliteit tussen SMS met allerlei multimedia inhoud ontstaat tussen de verschillende GSM's, ik d8 dat ze dit gingen lanceren gelijk met GPRS, ben ff de naam kwijt maar het was een plan.
Wat dat niet EMS?Op woensdag 09 januari 2002 11:10 schreef aardbeix15 het volgende:
[..]
ben ff de naam kwijt maar het was een plan.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
zou kunnen ja Enhanced Messaging Service ipv Short Messaging Service met o.a. de volgende features:Op woensdag 09 januari 2002 11:50 schreef achappey het volgende:
[..]
Wat dat niet EMS?
- langere smsjes door koppeling berichten
- geluid
- 'attachments'
- afbeeldingen
- betalen per datahoeveelheid (volgens het GPRS-model)
- & niet te vergeten compatibel met andere merken GSM's
Verwijderd
Mijn T29s heeft ook EMS, kan plaatjes en melodietjes sturen naar andere Ericsson's, maar kan geen Nokia beltonen/plaatjes ed. ontvangen...
denk niet dat dat hetgene is wat je zoekt...
Verwijderd
Enhanched Messaging Service
MMS word de standaard techniek bij GPRS, de nokia 7650 ondersteund het en de sonyericsson T68 ook. Het staat voor
Multimedia Messaging Service, kan je een sms met sound, pictures en zo combineren!!!