Toon posts:

Achtergrondkleur frame wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet hoe ik de achtergrondkleur van een frame kan wijzigen (ik gebruik Dreamweaver 4.0). Maar als ik m.b.v. een link in een ander frame een jpg'tje open in dat frame maakt ie de achtergrondkleur van dat frame weer wit (foto staat in dat frame met een witte achtergrond.....). Weet iemand hoe ik kan instellen dat de achtergrondkleur hetzelfde blijft als ik een foto in dat frame open (m.b.v. target = .....frame) ?
Ik kan van elke foto natuurlijk een webpagina maken met de achtergrondkleur die ik wil en die openenen in dat frame maar ik heb geen zin om voor elke foto een webpagina te maken.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Zou toch voor elke foto maar een webpagina maken: anders kan het niet. Je hebt wel makkelijke thumbnail gallery makers die automatische foto's in html pagina's plakken. Hier ff zoeken op
[search=foto+tonen]

Verwijderd

als je een link verwijst naar een afbeelding dan zal ie de gehele afbeelding laten zien op een standaard witte pagina, dit probleem kan idd alleen veranderd worden door of voor elke foto een webpagina te maken of een Javascriptje te schrijven dat verschillende foto's inlaad in een pagina.

Verwijderd

Topicstarter
Arles Web Page Creator is HET programma ben ik nu achter !!

http://www.digitaldutch.com/arles/

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op woensdag 09 januari 2002 12:06 schreef El-Comandante een linkje naar een warez site... :X
lees de FAQ even, dit soort dingen mogen hier niet... :{

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 12:08 schreef Toeter84 het volgende:

[..]

lees de FAQ even, dit soort dingen mogen hier niet... :{
Oeps....foutje....ik heb um al weggehaald...thanx !!!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

code:
1
parent.framenaam.document.img1.src='blaat.gif';

kan ook in een linkje. Framenaam vervang je natuurlijk door je eigen framenaam, je maakt een pagina met een plaatje genaamd img1 en klaar is kees.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

even een stuke asp schrijven (of php ofzo, zelf weten/kijken wat kan)

uit m'n hoofd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10