Toon posts:

Knight rider ledjes voorin kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het dit is niet nieuw.
en ik weet dat het bij de search te vinden is. Maar het probleem is ik snap heel het verhaal niet... er worden allemaal schema's gegeven bij dit topic
[topic=344112/1/25] . maar ik ben geen electrotechnicus.. zijn er mensen die een stap voor stap how to hebben???

dit is overigens wel een heel stoer effect :)
voor de echte klusser kan het ook in het zijpaneel

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

:'(

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:36

JWO

je hoeft hier alleen wat basis electo kennis te hebben, 't is dus gewoon goed opletten bij natuurkunde ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 08:31 schreef Tweaker-Willem het volgende:
je hoeft hier alleen wat basis electo kennis te hebben, 't is dus gewoon goed opletten bij natuurkunde ;)
ik heb natuurkunde al gehaald, ben klaar met vwo.
maar bakte nooit zoveel van die elektro schema's
zelf met een schakelbord schakelingen bedenken lukt me nog wel, maar solderen... dunno...

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:36

JWO

Op woensdag 09 januari 2002 08:36 schreef SOEPKIPPIE het volgende:

[..]

ik heb natuurkunde al gehaald, ben klaar met vwo.
maar bakte nooit zoveel van die elektro schema's
zelf met een schakelbord schakelingen bedenken lukt me nog wel, maar solderen... dunno...
zit nu in 4vwo 't is mij ook gelukt, mijn eerste keer zo'n schakelingetje inmekaar solderen heb ik ook wat hulp gevraagt bij de electroboer, die heeft ff vertel hoe ut moest zitten dan is het alleen nog maar aanmekaar bakken :) (das trouwens al lang geleden :D )

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 08:44 schreef Tweaker-Willem het volgende:

[..]

zit nu in 4vwo 't is mij ook gelukt, mijn eerste keer zo'n schakelingetje inmekaar solderen heb ik ook wat hulp gevraagt bij de electroboer, die heeft ff vertel hoe ut moest zitten dan is het alleen nog maar aanmekaar bakken :) (das trouwens al lang geleden :D )
dus gewoon schakeling uitprinten, meenemen naar zo een elektro boer, vragen wat je moet hebben, en hoe het inmekaar moet?

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 08:49 schreef SOEPKIPPIE het volgende:

[..]

dus gewoon schakeling uitprinten, meenemen naar zo een elektro boer, vragen wat je moet hebben, en hoe het inmekaar moet?
Ja? Dat zegt ie toch?!

(En anders is er altijd nog.... INTERNET!)

Verwijderd

Topicstarter
wel lullig is dat het werkend schema dat unexplained heeft gepost niet meer te bekijken is :(

staat bij mij een kruisje waar het plaatje hoort :(

dus als unexplained dit leest kan je het schema nog een keer posten van de knight rider mod? 6 leds :)

Verwijderd

gewoon velleman kitje kopen
die zijn al kompleet effe solderen en klaar

Verwijderd

Misschien was het ook wel een goed plan om het ouwe topic ff te kicken....
Probeer gewoon te solderen. Lukt het niet? Doe het nog een keer tot het wel lukt. Imo kan iedereen wel solderen, als ie maar wil.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:37

chromeeh

the Gnome

Op woensdag 09 januari 2002 08:31 schreef Tweaker-Willem het volgende:
Dan zitten we altijd bomberman te spelen op de rekenbak >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

je kunt die shit ook kant-en-klaar bij de Display kopen....
Pagina: 1