Hoi ik wil graag dvd's kijken op mijn tv en dat lukt in win 98 goed met het dvd-proggie van mijn videokaart (matrox dvd player)
Nu wil ik over naar win XP (dus alleen Win XP zonder 98)
maar dan werkt die player van matrox niet!
Toen dacht ik hee ik heb power-dvd 3.0 ook nog en die deet het redelijk tot hij gaat schokken na 2 a 3 min. Dan zet ik em op pauze en dan draait ie soms wel 10 min. goed en dan gaat ie weer schokken.
Ik heb toen Power-dvd 4XP erop gezet en die schokt ook...
DVD genie ernaast gedraaid maar helpt niks! terwijl in win 98 zonder dvd genie draait die power dvd 4XP wel 100%
en 3.0 schokt weer
Nu heb ik gehoord over de matrox dvd player dat bij de Matrox g450 een player zit die het wel doet onder XP maar ik heb de player van de matrox g400 DH.
Ik baal als een stekker want dit videokaartje werkt anders perfect met de tv-out voor divX en dvd onder 98 met de Matrox dvd player of met power-dvd 4XP.
Hoe krijg ik het goed onder win XP?
alvast bedankt...
dma staat aan
Nu wil ik over naar win XP (dus alleen Win XP zonder 98)
maar dan werkt die player van matrox niet!
Toen dacht ik hee ik heb power-dvd 3.0 ook nog en die deet het redelijk tot hij gaat schokken na 2 a 3 min. Dan zet ik em op pauze en dan draait ie soms wel 10 min. goed en dan gaat ie weer schokken.
Ik heb toen Power-dvd 4XP erop gezet en die schokt ook...
DVD genie ernaast gedraaid maar helpt niks! terwijl in win 98 zonder dvd genie draait die power dvd 4XP wel 100%
en 3.0 schokt weer
Nu heb ik gehoord over de matrox dvd player dat bij de Matrox g450 een player zit die het wel doet onder XP maar ik heb de player van de matrox g400 DH.
Ik baal als een stekker want dit videokaartje werkt anders perfect met de tv-out voor divX en dvd onder 98 met de Matrox dvd player of met power-dvd 4XP.
Hoe krijg ik het goed onder win XP?
alvast bedankt...
dma staat aan
die van hen is mooi....