Iemand ervaring met AIWA HT-DV90

Pagina: 1
Acties:

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 14:29

Martijn02

/* No Comment */

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het kijken naar een nieuw audio setje, Ik krijg binnenkort een nieuwe TV, en zit te overwegen om ook een nieuw stereo (of in dit geval 5.1) setje te kopen.

In de eerste instantie ben ik een beetje gevallen voor de Sony DAV-S500 Euro 800,- Leek me een leuk setje, DVD, met DTS e.d.

Maar toen kwam ik er achter dat er ook setjes zijn die ook MP3 cd-s kunnen afspelen, en dat trekt me ook wel aan eigenlijk. Toen ik daar naar ging zoeken kwam ik bij een aantal setjes uit nl:
Aiwa HT-DV90 Euro 725,-
Kenwood DVT-7000 Euro 899,- (vond ik lelijk)
Pioneer NS-DV77 (of 88) Euro 1055,- (Te duur eigenlijk)

Eigenlijk zit ik nu te twijfelen tussen de Sony en de AIWA, De AIWA heeft meer functionaliteit, en kost minder, Sony is voor mij een vertrouwd merk, en ben ik op een of andere manier een beetje aan gehecht geraakt (maar daar moet je van af kunnen stappen toch)

Ik twijfel ook over of ik de MP3 afspeelmogelijkheid wel ga gebruiken, ik heb 120 GB HD in mijn systeem, en mijn MP3's staan nu dus niet op CD, er zitten ook goede boxjes aan mijn PC, en 90% van de tijd als ik thuis ben staat mijn PC aan (winamp is dus voorhanden)

Ik heb nog geen van de setjes beluisterd (ga ik morgen doen denk ik) Maar wie heeft er ervaring met de bovengenoemde setjes, iemand andere inzichten, adviezen, alles is welkom.

ps1: prijzen zijn van de Mediamarkt A'dam
ps2: Op dit moment heb ik een Sony setje (MD-313, stereo, 2x25w md+cd+tuner)

offtopic:
Hoe krijg ik hier een euroteken?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:11
Op woensdag 09 januari 2002 02:31 schreef Martijn02 het volgende:
offtopic:
Hoe krijg ik hier een euroteken?
[ook offtopic]
Alt+0128 of
rechter alt+5
[/ook offtopic]

:)

Heb verder trouwens geen ervaring met die setjes.. sowwy :+

Verwijderd

sony DAV-S500 heeft ook afspeelmogelijkheid voor SACD, misschien dat dat ook het overwegen waard is.

offtopic

alt+5 werkt niet als euroteken, ctrl-alt-5 wel