"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Een _beetje_ moe?Op woensdag 09 januari 2002 01:07 schreef mr_a het volgende:
Met zoveel news als vandaag (dinsdag),...
* mr_a gaat nu, beetje moe
Als je het verschil tussen dinsdag en woensdag niet meer weet ben je _heel_ moe
mr_a moet maar eens flink

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Op woensdag 09 januari 2002 08:37 schreef botoo het volgende:
[..]
Een _beetje_ moe?
Als je het verschil tussen dinsdag en woensdag niet meer weet ben je _heel_ moe
mr_a moet maar eens flink![]()
![]()
voor * mr_a begint de nieuwe dag pas als ik weer wakker ben geworden. Ik ga misschien 10x per jaar voor middernacht naar bed..
Maar jullie zijn het er inhoudelijk niet mee eens dan? Leeft er bij jullie geen wens de moderatie als geheel op een zeker niveau te houden? Officieel is dat misschien net niet het doel van TMF, maar...
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Het nastreven van die wens is zeker iets wat ik zelf tracht, alhoewel ik weet dat ik juist daarom niet altijd even veel mod. Als ik mod probeer ik het goed te doen, en als ik denk dat ik voor een draadje ongeveer een kwartier nodig heb, en ik heb maar 10 minuten, dan laat ik het draadje meestal, en probeer ik het draadje te modden als ik er de tijd voor heb. Volgens het principe "kwaliteit boven kwantiteit". De modfrequentie is meestal rond een bepaald niveau, maar het aantal mods is afhankelijk van de tijd die ik heb.Op woensdag 09 januari 2002 14:07 schreef mr_a het volgende:
[..]
Leeft er bij jullie geen wens de moderatie als geheel op een zeker niveau te houden? Officieel is dat misschien net niet het doel van TMF, maar...
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
[reageert via a4u]
Modereer me werkelijk helemaal suf om alles bij te kunnen houden en daarbij de kwaliteit niet uit het oog te verliezen en nog groeit de Q als een gek! Het wordt frustrerend om bij zoveel noeste arbeid te zien dat er nog zoveel scheef en ongemoddereerd staat. Het is vechten tegen de bierkaai. Ik ga deze week al over de 700 moderaties, wat voor mij een recordje is.
Modereer me werkelijk helemaal suf om alles bij te kunnen houden en daarbij de kwaliteit niet uit het oog te verliezen en nog groeit de Q als een gek! Het wordt frustrerend om bij zoveel noeste arbeid te zien dat er nog zoveel scheef en ongemoddereerd staat. Het is vechten tegen de bierkaai. Ik ga deze week al over de 700 moderaties, wat voor mij een recordje is.
Tja, met zoveel reacties krijg je zoiets.
Wat ik er aan doe? Alleen modereren in de draden die ik interresant vind en waar ik wat van weet....
Maar de PM gaat dit toch allemaal oplossen, toch, toch????
Wat ik er aan doe? Alleen modereren in de draden die ik interresant vind en waar ik wat van weet....
Dat lijkt me dan zo ongeveer een fulltime functie worden, er komen opeens bergen nieuws binnen. MXstream is hot en Microsoft komt ook zo'n eens per dag langs.Op woensdag 09 januari 2002 15:19 schreef Netman867 het volgende:
Tja, met zoveel reacties krijg je zoiets.
Pagina: 1