HCCNet

Pagina: 1
Acties:

• Fluim
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07-2015
Kheb af en toe een probleem met HCCNet dwz als ik een tijdje online ben dan houdt ie soms ineens op met data te sturen/ontvangen. Dit is lang niet elke keer als ik op internet zit maar ongeveer 1 keer in de 10 keer. Het onderste lampje van het icoontje (kweenie welke vd twee (zenden of ontvangen) dit is) knippert nog een paar keer en na een halve minuut verbreekt ie echt de verbinding. Echter als ik nu meteen weer verbinding maak gebeurt hetzelfde binnen 5 minuten weer.
Is dit wel vaker bij HCC, of ligt het aan mij, of aan m'n computer, heb ik een virus? :?

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op woensdag 09 januari 2002 00:42 schreef wduim het volgende:
Kheb af en toe een probleem met HCCNet dwz als ik een tijdje online ben dan houdt ie soms ineens op met data te sturen/ontvangen. Dit is lang niet elke keer als ik op internet zit maar ongeveer 1 keer in de 10 keer. Het onderste lampje van het icoontje (kweenie welke vd twee (zenden of ontvangen) dit is) knippert nog een paar keer en na een halve minuut verbreekt ie echt de verbinding. Echter als ik nu meteen weer verbinding maak gebeurt hetzelfde binnen 5 minuten weer.
Is dit wel vaker bij HCC, of ligt het aan mij, of aan m'n computer, heb ik een virus? :?
Wat meer info plz.

Wat heb je, ADSL of "gewone" modem / welk OS gebruik je ?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Verwijderd

welkom op GoT :)

geef even wat meer informatie over je probleem..

wat voor een internetverbinding heb je bijvoorbeeld?

ISDN, PSTN, ADSL :?

en heb je laatst nog instellingen gewijzigd / software geinstalleerd ?

• Fluim
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07-2015
Ja owkee wat meer info |:(
Kheb een gewone 56k6 modem op een PII 350, met 320mb ram (geloof ik) :? Ik heb wel software genstalleerd maar dat had nix met internet te maken, en ik heb mijn instellingen idd moeten wijzigen ivm die nieuwe internetnummers. kweenie wat jullie nog meer willen weten?