Toon posts:

Planetarion weer gratis!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg vanmiddag een mailtje van planetarion met goed nieuws.
Ze gaan weer met free sing ups beginnen (limmited).
Ik zag hier tot mijn verbazing nog geen topic over, of ben ik de enigste die de mail gehad heeft.
Naja, dit stond erin:
Here we are again in this busy time of Planetarion. We all survived the celebrations of Xmas & New Year and hope you enjoyed them also. But, now is
the time for some major developments in Planetarion history by way of a great new round and the introduction of some long awaited and wanted
features.

15th JAN 2002 LAUNCH OF NEW ROUND!
http://www.planetarion.com

LIMITED FREE SIGNUPS:

Considering the great success of last round, transferring into a payment model and charging for its services, we are happy to announce that we are in
a position to allow limited FREE signups in the next round of Planetarion. There will of course continue to be paying players who wish the benifits
of galaxy selection (what other limits on free accounts 3mill stop)

FOUR RACES:

We have developed four new races, which will be introduce this coming round, which opens for signup on the 15th Jan 2002. The races will have
different research, different ships and styles of playing them, which will introduce even more strategy, variety on attacks and defence and we
believe a need to work with other players to maximise your combat ability and enjoyment in the game.

25 UNIQUE SHIPS:

An increase in the ships availble for your enjoyment, which is sure to increase strategy, planning and overall enjoyment of your experaince.

NEW ATTACK TYPES:

There are numerous rumours about a new attack type, which can bring a whole new political element into the game, stay tuned.

SERVICE IMPROVEMENTS:

We have at this time enjoyed 1,703 hours of playing this round and been unable to provide only 3 hours of those due to some quickly updated patches
installed over the past months, which is without doubt a seriously marked increase in this service. It is not perfect, which is what we have been
striving to provide, but 99.9% uptime of any real-time online game is a major statement, which few MMORP games with so many players could ever reach.

NEW PORTAL:

We are in the process of totally redesigning our Planetarion portal website where we will improve on previous design and content and have a lot more
sections to interest the community. This will give you the latest announcements, news on alliances, details of battles going on in the game as well
as interviews, columns, downloads, competitions, player profiles, newsletter, target finders, just to name a few and is expected to be implemented
just after game begins on www.portal.planetarion.com. We will also provide this round, totally free hosting for your alliance, to help with
organisation and structuring of your alliances, which will give you a discussion boards, attack/defence planners and nap managers, amongst other
requested things.

PLAY USING MOBILE PHONE:

This round has also seen an increase in mobile phone WAP users accessing Planetarion. With this in mind, we will be increasing the flexibility of
WAP and including a manual SMS system to increase your ability to communicate within the game.

IRC CHAT:

Planetarion has strived from being the first MMORP to introduce its own dedicated IRC network, to providing the best service possible in this ever-
evolving media. We have steadily increase our users on the Planetarion IRC (Internet-relay-chat http://www.irc.planetarion.com) network, which has
proven to be very useful in organising attacks and defence or just to relax and chat with new friends that you meet. Every great alliance uses IRC
not only for the quick real-time response times, but to develop a good strong team of players who have decided to work together to become a winner.

AWARDS:

In honour to the quality of Planetarion, we received the MPOGD Game of the Month award in no less than eight occasions since Planetarion began in
February 2000. This is four times more than any other online game has ever received this award. This includes seven "Game of the Month" awarded in
the past year alone!

UPDATES:

We expect signups for next round to begin on Tuesday 15th January 2002 @ 12:00cest. We will focus all our work to meeting this deadline with a great
deal of information on game changes, released occasionally over the coming week so check out the forums and the portal for more info. We are really
looking forward to the new rounds features and would love to see you enjoying it with us.

The Planetarion Team

WWW.PLANETARION.COM
Ik blijf aanstaande dinsdag thuis van school voor de singup.
En de 4 verschillende rassen lijken me ook wel wat hebben.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Woei, cool!

Verwijderd

Phat

Verwijderd

Hhmmm... Dat wordt 15 januari ff meelen naar PA... >:)

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik zag 't toevallig een paar dagen geleden, ga me zeker aanmelden :D

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mmm, ooit gehoord van dit spel :

http://www.shareplay.com/spacemerchant/

Of mijn absolute topper :

http://games.swirve.com/utopia/

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik haat mijn proxy:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
  ###   ###   ###   ### 
##### ##### ##### #####
##### ##### ##### #####
##### ##### ##### #####
##### ##### ##### #####
##### ##### ##### #####
##### ##### ##### #####  ## 
##### ##### ##### ##### ####
####################### ####
############################
###########################
##########################
#########################
 #######################
 #######################
  #####################
  #####################

ACCESS DENIED!
Access to this site has been denied by SurfControl

Verwijderd

Topicstarter
Op de 1 of andere manier is planetarion volgens mij niet meer echt geliefd onder de tweakers :?

• Robin
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 18:28 schreef gamer2001 het volgende:
Op de 1 of andere manier is planetarion volgens mij niet meer echt geliefd onder de tweakers :?
Het was volgens mij zelfs een must om te Planetarium'en. Maar sinds het niet meer gratis was en iedereen moest ervoor gaan betalen haakte iedereen af.

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 08:26

Eranum

geek!

Idd, hier zit zo'n afhaker :)

PA boeide me niet meer zo, en had er ook geen zin meer in om elke dag wel een paar keer in te loggen, op IRC te gaan, en gezeur van galmembers aan te moeten horen omdat ze niet mochten launchen tegen Legion. Neuh, ik heb het wel gehad met PA

tää on taas niin tätä

Verwijderd

ja, vet ik ga weer mee doen :)

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:35

Soullie

Planeshift

nu is het weer ff gratis om mensen er in te krijgen vrees ik.... ik vraag me af hoelang.... sorry ben pesimist =)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:01
ben benieuwd, maar ik zie wel of ik dat weer ga spelen,
thx voor de info iig :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Wil iemand ff wat plaatjes van Planetarion laten zien?
Bij voorbaat dank :Y)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 19:06 schreef Marc00 het volgende:
Wil iemand ff wat plaatjes van Planetarion laten zien?
Bij voorbaat dank :Y)
Alsjeblieft.
Afbeeldingslocatie: http://dogbits.com/pics/uploads/PA.jpg

Verwijderd

jay :P

Verwijderd

Wilt er iemand ook een ingame plaatje laten zien :+ Wat is het voor een soort spel dan? RPG? Of een Diablo style game, Hack N slash? etc

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 januari 2002 20:01 schreef LaptopDude het volgende:
Wilt er iemand ook een ingame plaatje laten zien :+ Wat is het voor een soort spel dan? RPG? Of een Diablo style game, Hack N slash? etc
lol :D
ja hoe leg je PA uit.
Het is een soort RTS denk ik, heel veel tactiek enzo.
Je hebt je eigen planeet en je kan allemaal dingen bouwen, je valt dan andere planeeten aan.
Je zit in een galaxy (zie dat als je clan) daar moet je als het ware mee samen werken.
Er is veel tijd voor nodig als je een beetje goed wil zijn.
Je hebt in het galaxy ministers:
* Galaxy leader
* MOD (minister of Development) ofzo (ik weet niet meer) :+
ehh, de rest weet ik zo niet meer na een seizoen spelen..
Maar je hebt dus een galaxy leader, iemand die over oorlogs zaken gaat, iemand die over economiche zaken gaat, iemand voor de onderlinge communicatie enz.
Kijk ander effe op www.planetarion.com .
Ik ga nu darten kijken want Co is al bezig :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Mwah, ik heb 1 roundje meegespeeld, en ik vond er nou niet echt überveel aan ofzo... maagoe... gratis *D .

Steam

Verwijderd

whehehe, ik ga zekers weer meedoen :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wat is het eigenlijk?

geen zin om het helemaal in engels te lezen.. woei! :D

🌞🍃

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb dat bericht ook gehad, ik moet er alleen ff over nadenken.
Empirequest is zojuist opnieuw gestart en ik ga nu net zo lekker. :P

EQ is nu veel interessanter geworden.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

ach, t valt mee hoe leuk t is om gratis te spelen.....

Ja account kan neit meer dan 3 miljoen score halen, dus dat houd in dat je best hard verrot geschopt gaat worden door mensen die WEL betalen en die dus wel groter (en sterker) kunnen worden :)

Maar ja, van mij mogen ze, is leuk voor mij, al die zwakke prooitjes :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Niet meer als 3 mil? Ik was vorige keer geloof ik 40 mil, en dat was al klein :X .
Zeker dat ik niet mee ga doen dan :P .

Steam

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Sorry, maar ik vond er ook niks aan. Je moest er teveel op letten. Constant inloggen enzo, IRC'en, kost gewoon teveel tijd.

Maar ach, als je veel tijd over hebt, waarom niet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

hehe, ik kan om 12.00 thuis zijn (geen school hehe) dus ik ga het een keer proberen nu het gratis is :P

Verwijderd

Topicstarter
4 mil score limit is wel weinig ja, maar ik ga er niet van uit dat ik erg goed ben ;(
Daarom ga ik gewoon lekker free spelen, en als blijkt dat ik in de top 100 van planeten zit als ik 3.900.000 punten heb, dan ga ik lekker betalen :P

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Op woensdag 09 januari 2002 21:01 schreef GolbeZeromus het volgende:
Sorry, maar ik vond er ook niks aan. Je moest er teveel op letten. Constant inloggen enzo, IRC'en, kost gewoon teveel tijd.

Maar ach, als je veel tijd over hebt, waarom niet.
Jep, tijd heb je zeker nodig... als je eenmaal met je allianceje zit te IRC'en raak je echt megasnel verslaafd...
Ik weet niet wat ik deze keer ga doen, 3 miljoen is heel erg veels te weinig, ik was 100x groter de laatste gratis ronde

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Whehehe :)
Probleem 1: puntenmax...
Probleem 2: sign up voor limited free accounts begint pas als de betaalde mensen al ver over die score heen zijn (dus zeg maar later...) <- heb het toch voor de zekerheid nog ff gechecked maar dit is dus veranderd. Als er slots open blijven worden deze met gratis signups gevuld.
Hmmm, waarom krijg ik hier het idee dat die tussen de galaxies gaan bouncen omdat ze iedere keer geexiled worden.
Zeg nou zelf welk serieuze (ben betalende speler) wil er mensen in zijn galaxy hebben die toch niet boven de 3 mil uit kunnen komen.

Zorg gewoon dat je 15 man bij elkaar krijgt en betaal die 6,6 dollar = euro of 8

Ik betaal ook 8 euro en dan heb je alle mogelijkheden enz. enz.
Ik heb vorige ronde ook meegedaan en de servers waren rockstable, practisch niet down (alleen voor updates en fixes) en de snelheid was PERFECT!
Enige probleem van vorige ronde was het feit dat alle grote alliances een NAP hadden dat zo ongeveer de hele ronde werd vastgehouden, resulterend in het opbreken van een aantal grote alliances Blue Tuba, Nosferatu (niet de kleinste alliances) en heel veel kleintjes, je had gewoon geen kans, je kon practisch alleen maar newbies aanvallen en meestal waren dat ook nog roid planets voor de grotere galaxies, resulterend in grote retalls enz.
Dus de meesten hebben zich stil gehouden en zo goed en zo kwaad als het kon geprobeerd legion, fury, elysium en wolfpack te vriend te houden (en dan heb je de grootste alliances wel gehad).
Kortom het was SAAI, dit zal komende ronde niet gebeuren (PA crew was er ook niet echt blij mee, ze steunden ieder initiatief om legion en fury eens lekker onderuit te halen), de reden waarom het niet zal gebeuren zijn de nieuwe aanvalstypen, waaronder de sneakattack, iedere ronde wordt gechecked of de aanvallers gedetecteerd worden, is dit niet zo dan zal bij aankomst alleen de PDS van de planeet kunnen schieten, omdat de schepen niet snel genoeg zullen kunnen opstijgen. Combineer dit met het feit dat je schepen kunt jatten en je krijgt nieuwe tactische mogelijkheden (enige nadeel van de sneak attack is dat je geen pods mee kunt sturen) dus het gaat meer om onverwachte backup enz. en het jatten van schepen.

Verwijderd

rot maar op met je planetarion...heb het alle rondes gespeeld, inclusief een tijdje met de betaal ronde (iemand anders betaalde voor mij en de hele galaxy trouwens) en der is geen fun meer aan...op irc is het helemaal nie meer gezellig...der veranderd veel te veel, allemaal van die saaie nerds die alleen maar voor top 100 gaan, en super grote aliances die steeds samen werken en iedereen bashen. Het is iedere ronde hetzelfde..en vooral laatste ronde..en 3 mil limit LOLZ! als je dan gaat spelen dan ben je zielig..deze meeltjes sturen ze gewoon omda ze hopen da j er na 2 mil ofzo weer zin in krijgt en dan gaat dokken...ze hebben mij en een paar andere grote uit de vorige betaal ronde zelfs gevraagd om niet teveel non-payers te bashen omdat ze dan geen geld kregen!!! Het is echt klote geworden, en het vreet aan je social life en je school punten! 1 tip: Begin er niet aan!

Verwijderd

4 verschillende rassen lijkt met vet :)
soort starcraft :P

• Leon T
  • Niet online

Leon T

Ni!

Ik vertrouw die mail niet al teveel. Tene eerste beginnen de signups pas op de 16e, en dat staat overal op pa te lezen, nog voordat de mail uitkwam. Ook vraag ik mij af waarom ik (en velen anderen in m'n alliance) die mail niet hebben gehad.
Last but not least, let eens op de typos. Ook al zijn we dat van spinner gewend (-; dat doe je dus niet...

• scim

scim

Nani?

Mja
Classic (normale schepen met harde bullets en guns >:) )
EMP (freezing capabilities)
Cloaked (zelfde als classic, maar dan stealth)
Stealing (hiermee kun je andermans schepen stelen, verder is dit ras kwa stats het zwakste)

Cloaked/emp zijn atm veruit de beste rassen om uit te kiezen.
Stelen klinkt stoer, maar zonder goede backup van andere spelers heb je er niks aan, schepen zijn superzwak.
Classic: ja veel firepower, maar weinig stopping capabilities, je moet echt killen.
EMP: roelt gewoon, ze freezen alles, laag initiative enz.
CLoaked: zelfde als classic, enige voordeel is dat ze cloaked zijn en dus pas bij de military scan te detecteren zijn. Reken daarbij dat ze heavy firepower hebben en lager initiative als classic (geloof ik, moet ik ff nakijken) en met iemand die je met emp backupped bij defense en jij hem bij offence heb je een kickass combi.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al dark galaxy, is wel leuk volgens mij en ze hebben een GODG (Gatherin of Drak galaxy) aliance waar ik nu bij zit dus dat komt wel goed.... en het beste, het is gratis zonder gezeik met limmited accounts (je krijgt alleen als je inlogd 10 sec groote reclame in beeld)

Verwijderd

wordt weer wat anders doen dan GoTten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 10 januari 2002 16:54 schreef Tweakertje het volgende:
Ik vertrouw die mail niet al teveel. Tene eerste beginnen de signups pas op de 16e, en dat staat overal op pa te lezen, nog voordat de mail uitkwam. Ook vraag ik mij af waarom ik (en velen anderen in m'n alliance) die mail niet hebben gehad.
Last but not least, let eens op de typos. Ook al zijn we dat van spinner gewend (-; dat doe je dus niet...
Die mail is 100% echt.
Afzender= Planetarion.HQ@planetarion.com.
En onderwerp= Planetarion invitation to YOU.

En ik denk dat jij hem niet hebt gehad omdat je zelf al speelt, ze nodigen dus oud spelers uit om weer mee te doen.
En ik ben niet de enigste die de mail heeft gehad.

BTW.
Ik ben op het moment iets aan het regelen zodat ik met een betaalend galaxy mee mag doen (1 betaald voor iedereen)

Verwijderd

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 02:21 ]

Verwijderd

kleine tip voor mensen die dit soort spellen spelen en leuk vinden.

www.darkgalaxy.com

gaat het nog verschoppen denk ik.
en de beste graphics i've seen in this kind of games.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 00:46 schreef jons het volgende:
kleine tip voor mensen die dit soort spellen spelen en leuk vinden.

www.darkgalaxy.com

gaat het nog verschoppen denk ik.
en de beste graphics i've seen in this kind of games.
ga ik ff proberen

Verwijderd

heheheh

nou kan ik eindelijk eens in de top spelen :D
ik heb nog wel wat connecties

en jij indigo ga jij weer beginnen????

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:34

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Planetarion is echt wel wreed! Ik heb ronde 3 en 4 gespeeld en het is echt keigaaf. Gelukkig wordt het gratis want anders moest je $10,- betalen.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

"Plane'arion? I'm sorry, but I can't pronounce the 't'" 8-)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Planetarion is echt de bom, ik ga zeker wel weer meespelen.
keb eerst het einde van ronde 3 gespeelt (ff checken wat het was) en daarna ronde 4, echt mega verslavend. (elke pauze ff in de bieb sneaky planetarion checken :)

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-01 14:53

Largo

Donderdraak

heren, de signups zijn gedelayed....
ff wachten dus nog :(

http://pirate.planetarion.com/forum/showthread.php?threadid=112069
Largo

• AxzZzeL

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Aargh... sign up begins 21 Januar, eerst was het nog 16 Januar.

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:26
Op zaterdag 12 januari 2002 12:42 schreef sahga het volgende:
heheheh

nou kan ik eindelijk eens in de top spelen :D
ik heb nog wel wat connecties

en jij indigo ga jij weer beginnen????
Ey Sahga :)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel weer zin in begin te krijgen na een half jaar niet spelen. Dus ik denk dat ik me maar weer ga opgeven.
Weet jij eigenlijk of Assitch, hippy, crazius enzo nog spelen? Het zou wel cool zijn als we ons oude gal weer een beetje bij elkaar kunnen krijgen :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
* BasieP speelt imperial-conflict vind ik veel leuker

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Ic was erg goed.
jammer dat het down is gegaan.
maar was er al daarvoor mee gestopt.

de team play bleef een beetje achter daar.
orion spelen was wel leuk. iedereen en alles killen

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op woensdag 09 januari 2002 20:01 schreef LaptopDude het volgende:
Wilt er iemand ook een ingame plaatje laten zien :+ Wat
Dat is een ingame plaatje :P

Verwijderd

Zeker gaaf, nu kan ik dat weer gaan spelen :)

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:59

T-8one

take it easy, take a sisi

uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ;?
was da planetarion?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verwijderd

een heerlijk spel ;)

• scim

scim

Nani?

Gasten die voor de gratis accounts gaan :) ik waarschuw jullie maar vast, jullie zullen echt voer worden voor de grote alliances ik bedoel.
Max score van 3 mil. daar zit je zo, dan heb je een defense van *PIEP* dus dat schiet niet op, gasten zullen je dus geregeld komen raiden...
Als je kunt, regel gewoon hier op GoT 15 man en betaal die 10 dollar per account, je hebt er iig 4 maanden ongeveer plezier van... iig de 7,50 van mij vorige keer was een van de best uitgegeven 7 gulden 50 van mij ever :) ik heb iedere keer lol en dat al vanaf het einde van ronde 3.

• AxzZzeL

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Net ff op de sign up page geweest en daar zeggen ze het volgende:
code:
1
The free accounts will open for sign-up at 19:00 (GMT+1), 7th of February, 2002.

URL van site is http://npaweb01.planetarion.com/create_new_account.fcg

Niet allemaal tegelijk dus om 19.00 uur want ik wil ook nog een plekkie. :7

• scim

scim

Nani?

OMG! :)
* scim heeft al een plekkie :)
En zit met vol spanning te wachten totdat de ticks eindelijk beginnen :)
Is al meer dan twee dagen uitgesteld :)

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 10:48 schreef bartoz het volgende:
Mmm, ooit gehoord van dit spel :

http://www.shareplay.com/spacemerchant/

Of mijn absolute topper :

http://games.swirve.com/utopia/
uhm Earth 2025 lijkt er veel meer op en heeft een veel beter clansysteem. Als je er wat meer over wilt weten of je wilt een goeie clan in e-mail mij dan of stuur een ICQ message. Account moet wel Standard type A zijn, maar dat kan ik je dan wel allemaal uitleggen.

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Op donderdag 07 februari 2002 17:33 schreef Sorcerer@ het volgende:
OMG! :)
* XoiN heeft al een plekkie :)
En zit met vol spanning te wachten totdat de ticks eindelijk beginnen :)
Is al meer dan twee dagen uitgesteld :)
Ik wacht ook nog steeds |:(
welke race speel jij?

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 14:22
ach ja... ik heb halve ronde gespeeld voordat het pay2play werd, daarna heb ik de eerste pay2play ronde gespeeld, was wel lachen, maar het is echt enorm verslavend, en vreet echt enorm veel tijd... het is wel leuk omdat je gewoon met veel mensen samenwerkt enzo, en dan toch wel flinke slagkracht hebt.
Ik heb die rondes bij the Fryingdutchmen gespeeld, wel vette nederlandse alliance, maar is tegenwoordig geloof ik een stuk strenger, maar heb wel leuke tijd bij ze gehad, coole raids enzo.
www.fryingdutch.net
Geen idee of ze nog bestaan eigenlijk, maar het was iig leuk spelen met die lui... op het eind toch nog wat grote pijnlijke raids tegen virus en legion enzo.
Het is wel kickeh spel, maar het kost dus echt enorm veel tijd en moeite, je moet ook nog eens zorgen dat je in een goed gal terecht komt, met goede allies, anders ben je de hele ronde voer voor de groten, en wordt je constant gebashed, dit zal als free player deze ronde nog veel erger worden vanwege size restrictions... dus veel sterkte als je gratis wil spelen :).
Ik heb er iig genoeg van, heb geen zin meer om d'r zoveel tijd in te steken, en het is ook niet zo leuk meer omdat de grote alliances de boel te hard domineren.

Only dead fish go with the flow

• scim

scim

Nani?

Xandathrii for me :)
Mooie GFX ook nu :) heb ze allemaal gezien en Cathaar en Xandathrii zijn echt het mooiste :)
Pagina: 1