Toon posts:

netwerk winxp <-> winme vervolg

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nu is het zo dat ik het Windows Operated Systems - FAQ heb gelezen maar nu werkt het nog niet. Heb account op xp aangemaakt die identiek is aan de gebruiker op de me bak. nou vraagt ie idd niet meer om het wachtwoord. Hij geeft nu de foutmelding '\\servernaam\ niet toegangkelijk' en 'geen recht op toegang tot bron'. wat nu te doen????. En Johnny appleseed, ik stel het niet op prijs dat je me off topic haalt als de Windows Operated Systems - FAQ me ook niet verder helpen!! maar je hebt wel gelijk ik had eerst zelf moeten kijken. sorry!! :)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

De users moeten op beide systemen hetzelfde wachtwoord hebben en beide systemen moeten ook in dezelfde werkgroep staan

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
dat staan ze en beide users hebben geen wachtwoord!! of moet ik wel een wachtwoord invoeren?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Volgens sommigen moet dat inderdaad wel. Theoretisch zou't niet nodig moeten zijn. Als het niet helpt, kun je ook nog proberen in Explorer | Tools | Folder Options | View het vinkje voor "use simple file sharing" uit te zetten.
Maar dat kan alleen bij XP Pro en niet bij XP Home (meen ik me te mogen herinneren)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nederlandse versie van win xp pro. wat bedoel je met Explorer | Tools | Folder Options?? iig bedankt. *D

Verwijderd

Topicstarter
netwerk doet het nu. maar ik kan op client niet internetten?? hoe kan dat?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op woensdag 09 januari 2002 10:25 schreef stacey2 het volgende:
Ik heb de nederlandse versie van win xp pro. wat bedoel je met Explorer | Tools | Folder Options?? iig bedankt. *D
:X Je kunt toch zelf ook wel even nadenken, hoe die knopjes er in het NL uizien :?

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
WTF IS EXPLORER!!!!!!!!! :(

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 09 januari 2002 12:17 schreef stacey2 het volgende:
WTF IS EXPLORER!!!!!!!!! :(
Het hart van je Windows systeem.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Topicstarter
ja en dan?
kom op jongens zo helpen jullie me niet echt he?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:01
Accounts die geen wachtwoord hebben worden in XP uitgeschakeld voor netwerkgebruik.

m.a.w. je kan niet naar een XP machine connecten met een user-id zonder wachtwoord.

Verwijderd

Topicstarter
dank je daar heb ik wat aan!!! hij doet ut :) :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nu dit topic dicht is, heeft stacey2 alle tijd om de 2 volgende boeken te kopen en te lezen;
<li> Windows voor beginners
<li> Normaal omgaan met de medemens.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.