nu is het zo dat ik het Windows Operated Systems - FAQ heb gelezen maar nu werkt het nog niet. Heb account op xp aangemaakt die identiek is aan de gebruiker op de me bak. nou vraagt ie idd niet meer om het wachtwoord. Hij geeft nu de foutmelding '\\servernaam\ niet toegangkelijk' en 'geen recht op toegang tot bron'. wat nu te doen????. En Johnny appleseed, ik stel het niet op prijs dat je me off topic haalt als de Windows Operated Systems - FAQ me ook niet verder helpen!! maar je hebt wel gelijk ik had eerst zelf moeten kijken. sorry!!
De users moeten op beide systemen hetzelfde wachtwoord hebben en beide systemen moeten ook in dezelfde werkgroep staan
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Volgens sommigen moet dat inderdaad wel. Theoretisch zou't niet nodig moeten zijn. Als het niet helpt, kun je ook nog proberen in Explorer | Tools | Folder Options | View het vinkje voor "use simple file sharing" uit te zetten.
Maar dat kan alleen bij XP Pro en niet bij XP Home (meen ik me te mogen herinneren)
Maar dat kan alleen bij XP Pro en niet bij XP Home (meen ik me te mogen herinneren)
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Ik heb de nederlandse versie van win xp pro. wat bedoel je met Explorer | Tools | Folder Options?? iig bedankt.
Op woensdag 09 januari 2002 10:25 schreef stacey2 het volgende:
Ik heb de nederlandse versie van win xp pro. wat bedoel je met Explorer | Tools | Folder Options?? iig bedankt.
Het hart van je Windows systeem.Op woensdag 09 januari 2002 12:17 schreef stacey2 het volgende:
WTF IS EXPLORER!!!!!!!!!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Accounts die geen wachtwoord hebben worden in XP uitgeschakeld voor netwerkgebruik.
m.a.w. je kan niet naar een XP machine connecten met een user-id zonder wachtwoord.
m.a.w. je kan niet naar een XP machine connecten met een user-id zonder wachtwoord.
Nu dit topic dicht is, heeft stacey2 alle tijd om de 2 volgende boeken te kopen en te lezen;
<li> Windows voor beginners
<li> Normaal omgaan met de medemens.
<li> Windows voor beginners
<li> Normaal omgaan met de medemens.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()