Q3A osp ??

Pagina: 1
Acties:

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb een tijdje geleden deze mod gedownload ,en nu wilde ik eens kijken wat het is ,dus ik heb netjes geinstalleerd en gekozen voor client install.Maar nu wil ik inloggen maar krijg om de have klap invalid password.Dus ik weet niet of het een leuke mod is.Weet iemand misschien wat ik fout doet ?

Wat is OSP eigenlijk voor mod ,is het net zoiets als Rocket Arena ?

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ronnie_T

Shangri-La

De website van de makers

Het kan soms wel eens handig zijn als je de [url="http://C:\Program Files\Quake III Arena\osp\Docs\osp-q3-ClientReadme.txt"] Readme.txt [/url] documetatie bij zo'n mod leest voordat je er vragen over stelt. Zeker bij OSP is er veel te lezen.

Wat betreft dat password: dan probeer je op een server te komen, waar ze een password op gezet hebben om bewust mensen van de server af te houden.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Macaco
Beste knul,ik weet heus dat er een readme bij zit,en die heb ik ook gelezen alleen ik schiet er geen drol mee op,en ik heb nog steeds niet gezien wat deze mod nou inhoudt.
OK ik kan inkomen dat sommige servers een password vragen maar zoveel servers nou ook weer niet.

voorlopig ben ik nog geen drol opgeschoten.
Op woensdag 09 januari 2002 02:44 schreef Ronnie_T het volgende:
De website van de makers

Het kan soms wel eens handig zijn als je de [url="http://C:\Program Files\Quake III Arena\osp\Docs\osp-q3-ClientReadme.txt"] Readme.txt [/url] documetatie bij zo'n mod leest voordat je er vragen over stelt. Zeker bij OSP is er veel te lezen.

Wat betreft dat password: dan probeer je op een server te komen, waar ze een password op gezet hebben om bewust mensen van de server af te houden.

Verwijderd

Volgens mij is OSP om te spelen zonder cheaters. In de nieuwe versie heb je ook wat extra instellingen zoals bijv geen selfdamage ofzo. En er word bijgehouden hoeveel % je raakt etc etc.

Het is in ieder geval geen totaal ander spel, je hebt gewoon de gewone quake maps met een paar extra instellingen dus.

Ik weet het niet 100% zeker, aangezien ik eigenlijk alleen RA3 speel.

Verwijderd

osp is een addon voor q3

tournament mod iig..

je kunt meer doen hier.. voten en dergelijke

om van dat password probleem af te komen zet boven in je cfg

seta password ""

dan moet het werken...

osp 1.0 roelt nog steeds de pan uit |:(

Verwijderd

Mmm deze bug kende ik nog niet :P

Verwijderd

bla
osp is gewoon om q3 meer speelbaar te maken...
iedereen moet readyen voordat de match begint... tal van nieuwe features (hud... models bla nog veel meer...) en het draait op alle normale q3 servers... TDM, CTF en DUEL...
word nooit met eeen andere mod gespeeld, altijd met osp...

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 11:31 schreef HS het volgende:
bla
osp is gewoon om q3 meer speelbaar te maken...
iedereen moet readyen voordat de match begint... tal van nieuwe features (hud... models bla nog veel meer...) en het draait op alle normale q3 servers... TDM, CTF en DUEL...
word nooit met eeen andere mod gespeeld, altijd met osp...
Hoi Marijn ;)

• Macaco
Op woensdag 09 januari 2002 10:29 schreef hexxie het volgende:
osp is een addon voor q3

tournament mod iig..

je kunt meer doen hier.. voten en dergelijke

om van dat password probleem af te komen zet boven in je cfg

seta password ""

dan moet het werken...

osp 1.0 roelt nog steeds de pan uit |:(
Ok dat heb ik ff geprobeerd om seta password "" bovenin de .cfg file die in de baseq3 folder staat te pasten.Ik heb een keertje op een server in kunnen loggen en verder blijft ie als maar zeuren over een invalid password.

Btw het zag er best anders uit wat ik heb kunnen zien op die ene server het is dat de connection vast liep,anders had ik er nu nog opgezeten.Ik zou best meer willen zien ,maar ik kom nergens binnen.
Pagina: 1