Toon posts:

[xp] big problem! hoe telefax 349 installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een telefax 349 van kpn. ALs ik hem in de lpt port stop dan herkent windows meteen dat het een telefax 349 is. Hij kan echter geen drivers vinden. Op internet kan ik ook geen xp drivers vinden.

Ik hoorde laatst van iemand dat je drivers van bv win 98 kan installeren mbv een compatibiliteits modus ofzo. hoe werkt dit?

of weet iemand een betere oplossing?

help!

• _Zedd_
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kun je ook geen Win2000 drivers vinden ? Win98 compatibility modus is eigenlijk bedoeld voor normale software maar zeker niet voor drivers !!!!

GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
ehm nee er zijn ook geen 2000 drivers. hoe kan ik de win98 modes voor drivers instellen? ik weet wel hoe ik bv een spel in 98 compatibleteit mode kan doen maar een driver? :S

• TiMmS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10-2024
Heb je al een oplossing voor dit probleem, ik zit namelijk met exact hetzelfde probleem.

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

• TiMmS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10-2024
staat het daar wel dan ?

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
was hier al een oplossing voor?
ik wil een telefax 349 onder 2k laten draaien...

goed ik ga maandag de kpn bellen. op de site staan alleen drivers voor win 9x voor de telefax 347 en als je zoekt op samsung mc-4200 dan vind je ook niks.

wel kun je handleidingen van al die ouwe meuk dingen downloaden, yeah.

[ Voor 64% gewijzigd door smvs op 29-03-2003 20:37 ]

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
goed ik heb de kpn gebeld. dan krijg je een keuzemenu. ik kies voor overige vragen: 'raadpleeg uw handleiding of neem contact op met de primafoon. de verbinding wordt nu verbroken' (lekker dan)

dus ik kies maar wat. hup, de adsl dienst dan maar. ah eindelijk een mens aan de lijn!! ik leg hem mijn probleem voor. 'ja meneer, als er niks op de site staat moet u contact opnemen met de primafoon' de fucking primafoon is dus opgedoekt hier op texel... dus ik vraag die man om een tel nummer van een andere random primafoon. 'primafoons zijn telefonisch niet bereikbaar meneer' WTF denk je dan. kortom, ik kan aan de gaspijp met mijn telefax.

fuck de KPN.
Pagina: 1