Ik heb mijn analoge videocamera (zo'n sony handycam) aangesloten op de (composite)video ingang van mijn tv kaart. Ik kan nu via de tv software van de tv-kaart videofilmpjes die ik heb opgenomen terugzien. Ook kan ik die capturen. Wat ik nu wil is de handycam als beveiligingscamera instellen. Veel webcam software kan bijvoorbeeld capturen wanneer er beweging gedetecteerd word. Het probleem is ik niet een standaart webcam heb maar dus een gewone camera. Met de tv software krijg ik prima beeld. Maar met de webcam software krijg ik geen beeld. Weet iemand webcam software die behalve naar een webcam ook naar de video-in van mijn tvkaart kan connecten? Wat ik bij coffeecup webcam 3.0 zie is : "Mircrosoft WDM Image Capture (Win32)"
In mijn apparaatbeheer staat :

Hij pakt dus wel mijn tv-kaart, maar pakt waarschijnlijk de coax ingang of de tuner.
Is er hier één of ander handig truukje voor. Is het mogelijk om de software gewoon zelf te schrijven
? Ik kan redelijk overweg met delphi...
Of weet iemand webcam software die meer als een webcam ondersteund en dus ook video-ingangen.
Merk tv kaart : dynalink (TVCONFM)
In mijn apparaatbeheer staat :

Hij pakt dus wel mijn tv-kaart, maar pakt waarschijnlijk de coax ingang of de tuner.
Is er hier één of ander handig truukje voor. Is het mogelijk om de software gewoon zelf te schrijven
Of weet iemand webcam software die meer als een webcam ondersteund en dus ook video-ingangen.
Merk tv kaart : dynalink (TVCONFM)