3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
http://www.steves-digicams.com/2001_reviews/fuji2300/samples/DSCF0030.JPG
http://www.steves-digicams.com/2001_reviews/a10/samples/IMG_1987.JPG
Die zijn beide 1.3 MPixel, 3x zoomlens. De 2300 heeft een vaste lens...
Ja, maar qua prijsklasse zijn ze niet vergelijkbaar.Op woensdag 09 januari 2002 11:11 schreef CubicQ het volgende:
Hij is, als je hem wilt vergelijken met een Fuji, beter vergelijkbaar met een Fuji 1400.
Die zijn beide 1.3 MPixel, 3x zoomlens. De 2300 heeft een vaste lens...
En welke camera suggereren jullie dan in deze prijsklasse ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Een Ferrari en een grote vrachtwagen zijn ook ongeveer even duur (dacht ik), maar om nou tussen die twee auto's te kiezen als je een nieuwe auto nodig hebt...
't lijkt mij logischer om globaal eerst te kijken wat voor specs je ongeveer wilt, daarna kijken of dat ongeveer in je prijscategorie valt. Evt. je specs aanpassen. En dan de verschillende camera's die overgebleven zijn gaan beoordelen op kwaliteit en specs enzo.
Nu laat je een camera 'vallen' omdat ie te goedkoop is
Ecodan warmtepomp
Geef mij maar een Warsteiner.
Ik vind de foto's een beetje flets....Op woensdag 09 januari 2002 22:00 schreef Knakker het volgende:
De Fuji Finepix 1400 Zoom (vergelijkbaar met de A10) was bij de Wehkamp te koop voor EUR 225. Helaas is deze op het moment uitverkochtanders zou ik er zo een kopen. Op alle andere plaatsen is ie VEEL duurder (en da's ook logisch, gezien de kwaliteit die eruit komt).
Ecodan warmtepomp

Prima camera voor 'huis-, tuin en keukengebruik'.
Loeibaar.nl
Advanced sheep-counting strategies
Sjah, en aan resized foto's zie je natuurlijk niks meer tenzij het een ECHT brakke camera zou zijn he.Op zaterdag 12 januari 2002 01:35 schreef Arjan B het volgende:
Gemaakt met A10 (flink resized):
Een digicam is waarschijnlijk 't volgende wat ik ga kopen..
Leuk voor op vakantie en een beetje hobby'en ermee..
M'n budget ligt zo rond de 300 euro..
Die pics zien er wel aardig goed uit..
Ik laat het je wel weten of ik em later (als ik me loon weer krijg
Volgens de Pricewatch kost deze camera bij TopVision net geen €300. Bij de winkels 'onder' TopVision beginnen de prijzen idd bij €352.Op dinsdag 08 januari 2002 23:31 schreef JT het volgende:
Je kan hem al krijgen voor €300, maar dan moet je hem in Dld bestellen....Eerste de beste prijs daarna begint al bij €350.
Hmz, TopVision is een Duits bedrijf, maar desondanks kan ik dat niet echt opmaken uit de Pricewatch ...
[edit2]
LaMa! ... Tis te vroeg ... Het is een Belgisch bedrijf.
[/edit2]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
alhoewel, misschien wel leuk, als ik em zo bekijk, jammer genoeg niet al te veel manual functies...
[edit2]
mmm, als we genoeg kopers hebben wil ik wigenlijk misschien toch wel meedoen. (bijna) alleen maar positieve dingen over deze cam voor dat geld gelezen! maar voor €400 heb je en a20... aarrgh dit is gewoon nog moeilijker dan een nieuwe videokaart ofzo kopen...
[/edit2
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Je hebt er om gevraagd dus hier istie dan, met excuus aan de modemers en Casema victimsOp zaterdag 12 januari 2002 16:47 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Sjah, en aan resized foto's zie je natuurlijk niks meer tenzij het een ECHT brakke camera zou zijn he.

De kat is wat groter dus zie daarvoor maar deze link
Loeibaar.nl
Als je zo gaat denken moet je heel erg gaan oppassenOp zondag 13 januari 2002 10:35 schreef BaRF het volgende:
mmm, interessant, maar jammer dat het niet de a20 isanders had ik ja gezegd
edit:
alhoewel, misschien wel leuk, als ik em zo bekijk, jammer genoeg niet al te veel manual functies...
[edit2]
mmm, als we genoeg kopers hebben wil ik wigenlijk misschien toch wel meedoen. (bijna) alleen maar positieve dingen over deze cam voor dat geld gelezen! maar voor €400 heb je en a20... aarrgh dit is gewoon nog moeilijker dan een nieuwe videokaart ofzo kopen...
[/edit2
De eerste digitale camera die ik had was een baggerding van trust (had het kunnen weten). Toen ik daarna de A10 leende van Arjan, wilde ik daarna ook zoiets. Begon met het kijken naar een a20, maar die had te weinig instellingsmogelijkheden. Daarna de Olympus Camedia 2040 (toen nog F 1400). Maar die had maar 3x optical zoom, en de Olympus Camedia 700z had 10x optical(F1600). De Oly 2100UZ (2000) had ook 10x zoom, maar gestabliseert. Na een maand reviews lezen/prijzen vergelijken was ik eruit, die 2100UZ wilde ik hebben.
Tot ik in de winkel was om hem te gaan kopen. Hij was wel erg groot, En de Fuji Finepix 6900z die ze ook hadden staan was toch een heel stuk makkelijker meenemen, omdat de lens (6x opt. zoom) naar binnen schuift als je hem niet gebruikt. En 3.3 Megapixel, tegen de 2.1 van de C2100UZ. alleen die prijs: 2250. Dus maar weer naar huis, weer 2 dagen reviews lezen, heb ik uiteindelijk maar de knoop doorgehakt en de 6900z gekocht. (en daar kwam nog de prijs van een extra accu(130), acculader(erg handig,180) en 128 MB (280) flashgeheugen nog bij. Dus bij elkaar "even" zo'n kleine 3000 uitgegeven voor een digitale camera. Maar zeer tevreden.
Dus: stel eerst een budget vast, en houd je eraan
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Op zondag 13 januari 2002 16:37 schreef Marc H het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken moet je heel erg gaan oppassen.
De eerste digitale camera die ik had was een baggerding van trust (had het kunnen weten). Toen ik daarna de A10 leende van Arjan, wilde ik daarna ook zoiets. Begon met het kijken naar een a20, maar die had te weinig instellingsmogelijkheden. Daarna de Olympus Camedia 2040 (toen nog F 1400). Maar die had maar 3x optical zoom, en de Olympus Camedia 700z had 10x optical(F1600). De Oly 2100UZ (2000) had ook 10x zoom, maar gestabliseert. Na een maand reviews lezen/prijzen vergelijken was ik eruit, die 2100UZ wilde ik hebben.
Tot ik in de winkel was om hem te gaan kopen. Hij was wel erg groot, En de Fuji Finepix 6900z die ze ook hadden staan was toch een heel stuk makkelijker meenemen, omdat de lens (6x opt. zoom) naar binnen schuift als je hem niet gebruikt. En 3.3 Megapixel, tegen de 2.1 van de C2100UZ. alleen die prijs: 2250. Dus maar weer naar huis, weer 2 dagen reviews lezen, heb ik uiteindelijk maar de knoop doorgehakt en de 6900z gekocht. (en daar kwam nog de prijs van een extra accu(130), acculader(erg handig,180) en 128 MB (280) flashgeheugen nog bij. Dus bij elkaar "even" zo'n kleine 3000 uitgegeven voor een digitale camera. Maar zeer tevreden.
Dus: stel eerst een budget vast, en houd je eraan
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you