"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Denk alleen dat het helaas niet mogelijk is met topix
Echt het idee hebben van. .dit is een plek van mij!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
jah prive berichten is wel handig hoorOp woensdag 09 januari 2002 08:15 schreef pier het volgende:
Dus zoiets als het usercp in vBulletin 2.0.1 en hoger?
everybody heeft toch al een instant messenger program op zn pc staan, laat GoT nu zo lekker snel als het is, en slik niet nog meer bandwijdteOp woensdag 09 januari 2002 08:20 schreef Goten het volgende:
[..]
jah prive berichten is wel handig hoor![]()
Deze plek is te koop.
zoveel bandbreedte neemt dat niet.. eerder ruimte op de serverOp woensdag 09 januari 2002 10:07 schreef KeeZ.TI het volgende:
[..]
everybody heeft toch al een instant messenger program op zn pc staan, laat GoT nu zo lekker snel als het is, en slik niet nog meer bandwijdte
extra table in database.. een goede scripter en een js file aanpassen.. en misschien de bovenkant van het forum
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Voor Topix niet. Voor de devvers op GoT wel, aangezien er geen Zend source decrypters zijnOp woensdag 09 januari 2002 15:41 schreef bolk het volgende:
Private messaging is geen probleem om te bouwen..
extra table in database.. een goede scripter en een js file aanpassen.. en misschien de bovenkant van het forum
is niet nodig orOp woensdag 09 januari 2002 16:05 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Voor Topix niet. Voor de devvers op GoT wel, aangezien er geen Zend source decrypters zijn
dit systeem bouw je als add on.. dus je hoeft er geen phpfiles voor te veranderen.. hooguit wat templates
En nu is mijn vraag (en ik wil antwoord ook): kunnen de templates nu wel of niet verandert worden???Op woensdag 09 januari 2002 16:08 schreef bolk het volgende:
[..]
hooguit wat templates
[edit]Op dinsdag 08 januari 2002 00:30 schreef OProg het volgende:
<kees> [00:27:29] <@ACM> kees, femme edit de templates oid
<kees> [00:27:33] <@ACM> gaat alleen niet zo goed...
Topix bugje omzeild
Jawel.. als het goed is zijn de templates stukkies html die het uiterlijk verzorgen van GoT en Fok!. Daarom zien 2 fora er anders uit met dezelfde engine..Op woensdag 09 januari 2002 16:20 schreef MikeN het volgende:
[..]
En nu is mijn vraag (en ik wil antwoord ook): kunnen de templates nu wel of niet verandert worden???
[..]
[edit]
Topix bugje omzeild
Je snapt nog niet waar ik op doel hè?Op woensdag 09 januari 2002 16:22 schreef bolk het volgende:
[..]
Jawel.. als het goed is zijn de templates stukkies html die het uiterlijk verzorgen van GoT en Fok!. Daarom zien 2 fora er anders uit met dezelfde engine..
http://www.zend.com/store/products/zend-encoder.php
Dat kan ook met templates....
Verwijderd
Ik weet heus wel wat zend is.. ik bouw zelf een forum..Op woensdag 09 januari 2002 16:29 schreef MikeN het volgende:
[..]
Je snapt nog niet waar ik op doel hè?
http://www.zend.com/store/products/zend-encoder.php
Dat kan ook met templates....
het gaat mij erom dat de templates als het goed is niet gecodeerd zijn.. alleen de source code.. de header enzow is allemaal te veranderen als het goed is. (en dan heb ik het niet over een vage andere bovenkant.. maar echt de knoppen anders zetten)
Waarom moest Arjen dan de banner naar boven zetten?!?Op woensdag 09 januari 2002 23:56 schreef bolk het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat de templates als het goed is niet gecodeerd zijn..
De templates zijn dus wel encoded.....
Ik weet het dus niet zeker.. ik heb hier nergens gezegd dat het NIET zo is.. Ik denk alleen dat het niet zo is omdat ook fok op dezelfde source draait en toch een totaal ander uiterlijk heeft. En waarom kan Femme dan templates veranderen?Op woensdag 09 januari 2002 23:58 schreef MikeN het volgende:
[..]
Waarom moest Arjen dan de banner naar boven zetten?!?
De templates zijn dus wel encoded.....
Jah, er wordt ook wel gebruik gemaakt van templates, maar deze zijn ook gezend. Dus ze zijn wel aan te passen, maar alleen door Arjen. En laat Arjen nou net 1 van de webmasters van FOK! zijn....Op donderdag 10 januari 2002 00:00 schreef bolk het volgende:
[..]
Ik weet het dus niet zeker.. ik heb hier nergens gezegd dat het NIET zo is.. Ik denk alleen dat het niet zo is omdat ook fok op dezelfde source draait en toch een totaal ander uiterlijk heeft.
ik had mijn post geedit.. Waarom kan Femme het dan ook?Op donderdag 10 januari 2002 00:01 schreef MikeN het volgende:
[..]
Jah, er wordt ook wel gebruik gemaakt van templates, maar deze zijn ook gezend. Dus ze zijn wel aan te passen, maar alleen door Arjen. En laat Arjen nou net 1 van de webmasters van FOK! zijn....
Op donderdag 10 januari 2002 00:03 schreef bolk het volgende:
[..]
ik had mijn post geedit.. Waarom kan Femme het dan ook?
In dit draadje stonden nog wat meer dingen, femme probeerde juist die templatebeveiliging te omzeilen ofzo. ACM heeft ook eens iets gezegd als: We veranderen voorlopig geen templates meer: de laatste keer dat we dat probeerden lag het hele forum eruit.<kees> [00:27:29] <@ACM> kees, femme edit de templates oid
<kees> [00:27:33] <@ACM> gaat alleen niet zo goed...
[edit]
Waarom ik dat omzeilen denk? Omdat er in dat draadje ook het woord Xtemplate voorkwam en topix gebruikt helemaal geen Xtemplate, maar een zelfgemaakt prutseltje....
Ah ok. Das dan duidelijk. Maargoe.. Mocht er een external message system komen is dat wel degelijk mogelijk. alleen het linken aan het forum word ietsjes lastiger..Op donderdag 10 januari 2002 00:05 schreef MikeN het volgende:
[..]
[..]
In dit draadje stonden nog wat meer dingen, femme probeerde juist die templatebeveiliging te omzeilen ofzo. ACM heeft ook eens iets gezegd als: We veranderen voorlopig geen templates meer: de laatste keer dat we dat probeerden lag het hele forum eruit.
Ow, daar ging dit topic over, nu weet ik het weerOp donderdag 10 januari 2002 00:06 schreef bolk het volgende:
Mocht er een external message system komen is dat wel degelijk mogelijk. alleen het linken aan het forum word ietsjes lastiger..
Op donderdag 10 januari 2002 00:07 schreef MikeN het volgende:
[..]
Ow, daar ging dit topic over, nu weet ik het weer
Hoe het precies zit weet ik niet, maar het zit nogal streng gecontroleerd in elkaar.
Inde nieuwste versie van Topix zit dat ingebouwd las ik ooit is op Fok van Arjen
[[/ff gemeen doen]
Degene die er mee bezig zijn: Succes met het maken van iets nieuws