hoe kun je je pc weer zo snel en goed mogelijk stof vrij maken? zonder alles uit elkaar te halen? gewoon stofzuiger erin hangen?
of nu ik hier 20 cm boven me monitor kijk; dust off 67.
is alleen wel snel leeg zo'n bussie.
Verwijderd
Hoe werkt datOp dinsdag 08 januari 2002 23:15 schreef salvador4 het volgende:
Verwijderd
pfffffffffffffftOp dinsdag 08 januari 2002 23:18 schreef doevepik het volgende:
Hoe werkt dat
(Is een busje met compressed air denk ik)
Je kunt beter een echt elektrische compressor gebruiken hoor, dat is minder duur (als je er ergens een hebt staan/kunt lenen dan)
gebruiksaanwijzing 'gebruik het verlengbuisje voor delen waar men moeilijk bij kan. Bij het spuiten de bus verticaal houden (niet meer dan 30 graden hellen)'Op dinsdag 08 januari 2002 23:18 schreef doevepik het volgende:
[..]
Hoe werkt dat
is gewoon 1 of ander goedje wat direct verdampt (handig voor fans) dat onder hoge druk stof/troep verwijderd/oplost whatever
dat spul is leuk..
moet je het busje op zn kop houden en er iemand mee in zn kruis spuiten
(standaard geintje op mn werk
)
krijgt ie het erg koud
(standaard geintje op mn werk
krijgt ie het erg koud
Verwijderd
Is dat dust-off wel gewoon geschikt om je geheugen, videokaart, mobo, soundcart etc etc mee schoon te maken?
hehe dat ken ikOp dinsdag 08 januari 2002 23:30 schreef dexx het volgende:
dat spul is leuk..
(standaard geintje op mn werk)
krijgt ie het erg koud
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
yep je kan er je hele dimm/pci sloten mee vol spuiten als je wil, verdampt toch vrij snel.Op woensdag 09 januari 2002 03:48 schreef funksngrooves het volgende:
Is dat dust-off wel gewoon geschikt om je geheugen, videokaart, mobo, soundcart etc etc mee schoon te maken?
* Speedpete leest en denkt..
Zo'n ding kan je dan toch ook gebruiken (zonder de spay-gun dan
) om je PC stofvrij te 'blazen'??
Tot nu toe heb ik altijd gewoon de stofzuiger d'r in gehangen, maar echt al het stof krijg je daar nimmer nooit mee weg.
Enne, als ik zo'n Airbrush-compressor haal kan ik ook gelijk een beetje oefenen en daarna m'n kast airbrushen
De bijvoorbeeld:
Je hebt van die modelbouw-compressors, die worden gebruikt voor airbrush..Compressor
Zo'n ding kan je dan toch ook gebruiken (zonder de spay-gun dan
Tot nu toe heb ik altijd gewoon de stofzuiger d'r in gehangen, maar echt al het stof krijg je daar nimmer nooit mee weg.
Enne, als ik zo'n Airbrush-compressor haal kan ik ook gelijk een beetje oefenen en daarna m'n kast airbrushen
De bijvoorbeeld:
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
heb ik ook gehad (op mn werk) niet een voor airbrush dan maar gewoon een compressor (kan je vast ook wel voor airbrush gebruiken maar hij is er niet speciaal voor gebouwd)
want ze vonden dat de dust off toch wel erg snel leeg was..
ongeveer een maand later zaten we weer zonder ,
ding helemaal kaduuk. en door de bureaucratische rompslomp zitten we nu maar weer gewoon met dust off
ding helemaal kaduuk. en door de bureaucratische rompslomp zitten we nu maar weer gewoon met dust off
Dus het werkt wel... mooi!Op woensdag 09 januari 2002 10:56 schreef dexx het volgende:
heb ik ook gehad (op mn werk) niet een voor airbrush dan maar gewoon een compressor (kan je vast ook wel voor airbrush gebruiken maar hij is er niet speciaal voor gebouwd)
Die dingen zijn niet zo goedkoop (die hierboven staat, de gamma, kost rond de 350 eurootjes), maar de Alpha scheelt wat en heb ik ergens voor iets meer dan 100 euro gezien incl. simpele airbrush-set... (zie pic) Toch interessant...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Dat goedje is gewoon CO2 wat verdampt, kan erg koud worden, dat is waar.Op dinsdag 08 januari 2002 23:22 schreef salvador4 het volgende:
[..]
gebruiksaanwijzing 'gebruik het verlengbuisje voor delen waar men moeilijk bij kan. Bij het spuiten de bus verticaal houden (niet meer dan 30 graden hellen)'
is gewoon 1 of ander goedje wat direct verdampt (handig voor fans) dat onder hoge druk stof/troep verwijderd/oplost whatever
Verwijderd
ja alleen het zou makkelijker zijn als er een of andere matriaal (zoals glas) die geen stof door laat (maar ja dan zit je ook weer met je warmte ontwikkeling)Op dinsdag 08 januari 2002 23:15 schreef salvador4 het volgende:
/me zoekt ook een stofvrij makende iets want zijn syteem en beeldscherm zit ook onder de stof
mijn casefans draaien standaard op 220...
(het maakt wel een te$@#% berg herrie.)
maar ze blazen wel elke minuut de inhoud van mn kamer door mn pc.
(het maakt wel een te$@#% berg herrie.)
maar ze blazen wel elke minuut de inhoud van mn kamer door mn pc.
Pagina: 1