In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Heb je je pc overclockt?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nope, alles draait op zijn normale snelheid. Niets getweaked
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Klinkt heel erg raar. Weet je zeker dat je de nieuwste drivers had? Draait de fan op je videokaart wel? (wordt hij niet gewoon te heet als je een hogere resolutie inschakelen wil)
Als dat beide niet het probleem is, en die videokaart pas nieuw is, zou ik hem terugbrengen naar de winkel en met een onschuldig gezicht om een nieuwe vragen.
Als dat beide niet het probleem is, en die videokaart pas nieuw is, zou ik hem terugbrengen naar de winkel en met een onschuldig gezicht om een nieuwe vragen.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
heb je voor of na de via drivers je ATI kaart geinstalleerd (drivers dus)
Ik herken je probleem, maaar als je het NA het installeren van je VIA drivers doet, geeft ut geen problemen.
Althans bij mij.
Ik herken je probleem, maaar als je het NA het installeren van je VIA drivers doet, geeft ut geen problemen.
Althans bij mij.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Ik heb de via drivers erna geinstalleerd.
Maar.. ik heb in mijn nieuwe windhoos installatie de drivers verwijderd, de drivers van de ATI site geinstalleerd en.. hij doet het weer
Die fan heb ik niet naar gekeken, maar hij heeft in het begin 3dmark2001 goed doorlopen en het lijkt mij erg vreemd als een computer reset als een videokaart te heet wordt (ik heb met een oude videokaart wel eens een te hete videokaart gehad, toen bleef het beeld gewoon hangen).
Maar.. ik heb in mijn nieuwe windhoos installatie de drivers verwijderd, de drivers van de ATI site geinstalleerd en.. hij doet het weer
Die fan heb ik niet naar gekeken, maar hij heeft in het begin 3dmark2001 goed doorlopen en het lijkt mij erg vreemd als een computer reset als een videokaart te heet wordt (ik heb met een oude videokaart wel eens een te hete videokaart gehad, toen bleef het beeld gewoon hangen).
Verwijderd
Zo Rob, dan is iedereen natuurlijk nog wel nieuwsgierig naar je 3dmark 2001 score natuurlijk!
Ja geef die score eens door!
Gokje: rond de 6500-7000
Gokje: rond de 6500-7000
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Pagina: 1