Radeon8500 drivers slopen Windows2000?

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Laatst heb ik een Radeon8500 aangeschaft, geinstalleerd en in het begin deed alles het perfect. Totdat ik met de resolutie zat te spelen. Opeens een reset.
Toen Windows opnieuw startte kwam hij in de 16 kleuren versie terecht. Als ik de eigenschappen van de Videokaart opvraag dan reset de computer zichzelf weer.
Als ik de drivers verwijder en de eigenschappen opvraag, dan crasht hij niet.

Nu net een cleane install gedaan van Windows2000 en weer een hang-moment, reboot en WEER 16 kleuren windows...
Nieuwste VIA drivers ook al geprobeerd en ook de drivers van ATI gedownload.

Ik heb een TB 1,33Ghz op een MSI k7t

HEEEEELLLPPPP, ik wil me videokaartje graag in meer kleurtjes gebruiken dan 16 kleurtjes.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je je pc overclockt?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Rob
  • Niet online
Nope, alles draait op zijn normale snelheid. Niets getweaked

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Klinkt heel erg raar. Weet je zeker dat je de nieuwste drivers had? Draait de fan op je videokaart wel? (wordt hij niet gewoon te heet als je een hogere resolutie inschakelen wil)

Als dat beide niet het probleem is, en die videokaart pas nieuw is, zou ik hem terugbrengen naar de winkel en met een onschuldig gezicht om een nieuwe vragen.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• Appie
  • Laatst online: 21-08 08:03

Appie

F1RST Racing

heb je voor of na de via drivers je ATI kaart geinstalleerd (drivers dus)

Ik herken je probleem, maaar als je het NA het installeren van je VIA drivers doet, geeft ut geen problemen.
Althans bij mij.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• Rob
  • Niet online
Ik heb de via drivers erna geinstalleerd.

Maar.. ik heb in mijn nieuwe windhoos installatie de drivers verwijderd, de drivers van de ATI site geinstalleerd en.. hij doet het weer :)

Die fan heb ik niet naar gekeken, maar hij heeft in het begin 3dmark2001 goed doorlopen en het lijkt mij erg vreemd als een computer reset als een videokaart te heet wordt (ik heb met een oude videokaart wel eens een te hete videokaart gehad, toen bleef het beeld gewoon hangen).

Verwijderd

Zo Rob, dan is iedereen natuurlijk nog wel nieuwsgierig naar je 3dmark 2001 score natuurlijk!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja geef die score eens door!

Gokje: rond de 6500-7000

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1