komt aardig in de buurt ja thx... nog meer ideeen iemand?Op dinsdag 08 januari 2002 22:56 schreef voodoo128 het volgende:
op me stage gebruiken ze admiral zie,
www.admiral.nl
of bedoel je zoiets niet ??
heeft wel brakke support....maar update naar euro ging in 30 minutenOp dinsdag 08 januari 2002 23:05 schreef ThaPimP het volgende:
[..]
komt aardig in de buurt ja thx... nog meer ideeen iemand?
Verwijderd
nee, foutje van mij, sorryOp dinsdag 08 januari 2002 22:55 schreef ThaPimP het volgende:
je bedoelt access?
MKB .. hoe K ? dus hoe klein ?
ALs je met 2 personen bijv een webdesign iets heb dan is davilex rommel al genoeg..
ALs je met 2 personen bijv een webdesign iets heb dan is davilex rommel al genoeg..
Davilex is alleen maar ellende!! Net als met Y2K. Zeiden ze gewoon tegen iedereen. Ja dikke pech, voor oude software doen we geen upgrades. Koop maar een nieuwe 
Ik, zei de ass accountant, raad gewoon accountview aan. Goede ervaringen mee. Maar als je maar een klein designbedrijfje/ondernemertje ofzo bent (zoals ikzelf) moet je gewoon beetje prutsen met excel.
Nog een tip. Als je weinig tot geen verstand hebt van administratie, vraag dan eens rond aan bekenden of zij niet iemand weten die je kan helpen. Neem geen accountantskantoor want die snappen het toch allemaal niet en je betaalt reteveel, maar neem gewoon een administratiekantoortje wat bij bekenden als goed te boek staat (je hebt ook daar een hoop prutsers). Ik heb bv voor wat vrienden door het invullen van hun belastingaangifte zo al snel een paar duizend piek verdiend. Geloof me. Als startende ondernemer verdien je flink aan de belastingdienst
Ik, zei de ass accountant, raad gewoon accountview aan. Goede ervaringen mee. Maar als je maar een klein designbedrijfje/ondernemertje ofzo bent (zoals ikzelf) moet je gewoon beetje prutsen met excel.
Nog een tip. Als je weinig tot geen verstand hebt van administratie, vraag dan eens rond aan bekenden of zij niet iemand weten die je kan helpen. Neem geen accountantskantoor want die snappen het toch allemaal niet en je betaalt reteveel, maar neem gewoon een administratiekantoortje wat bij bekenden als goed te boek staat (je hebt ook daar een hoop prutsers). Ik heb bv voor wat vrienden door het invullen van hun belastingaangifte zo al snel een paar duizend piek verdiend. Geloof me. Als startende ondernemer verdien je flink aan de belastingdienst
And Bob's your uncle ...
Mecurius
Exact
King
Zijn nog even verder denken, maar deze schieten mij zo te binnen.
Exact
King
Zijn nog even verder denken, maar deze schieten mij zo te binnen.
Hier op stage gebruiken we Exact, nog wel de dosversie.
King of Exact.
Gebruiken ze ook op accountantskantoor waar ik werk.
Voor elk doel professioneel genoeg dus
Gebruiken ze ook op accountantskantoor waar ik werk.
Voor elk doel professioneel genoeg dus
Ik gebruik zelf exact compact kost wel wat fl3500 maar wordt wel goed geaccepteerd door de boekhouder. Scheelt me weer een hoop accountants kosten. kijk dus dan ook even wat je boekhouder draait.
Pagina: 1