Toon posts:

r2cw servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wolfenstein besteld (omdat ik dan 30% korting krijg, maar hij komt pas over 2 weken binnen :'( )

Weten jullie misschien nog wat mptest servers (misschien via een of andere tool ofzo) want in de mp optie zie ik er meestal maar 4 met een redelijke ping en die zijn vol van 10uur 's ochtends tot en met tja... 10uur 's ochtends.
(ik denk dat deze vraag gewoon mag).

Er schijnen trouwens ook servers te zijn die je key niet checken, weten jullie toevallig 1 van deze servers?
(als deze laatste vraag niet mag, wat misschien wel logisch is dan edit ik deze post en haal ik deze vraag meteen weg).

Verwijderd

Er zijn gasten die de orginele maps in de demo hebben gezet waarbij geen cdkey nodig is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het is alleen maar voor 2 weken, tot ik mijn spel krijg. (dan zal ik webcam shots maken van mij, blij met de hoes in mijn handen ;) )

Verwijderd

Het is wachten zeker waard ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ongetwijfeld :) ik kan haast niet wachten :)

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Toen ik het originele spel nog niet had ben ik hier ook naar op zoek geweest. Niks gevonden helaas. :(

Misschien iemand anders die het weet, je topic staat iig weer ff bovenaan.

Verwijderd

Heb het spel vrij recent gekocht, maar had nooit problemen met joinen op demo-servers? Altijd wel 1 of 2 beschikbaar met een ping onder de 100.

Je kunt ook in de queue gaan staan bij een server, wachten tot er iemand oprot.

Verwijderd

Topicstarter
Pak weg een maand of 2 geleden stikte het idd van de mptest servers, maar die zijn zoetjes aan alleen voor de gekochte versie geworden.

Dat que-en wist ik niet, dat ga ik eens doen :)
Pagina: 1