perl script probleem op windows 2000 server

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
Probleem met een perl script op een windows 2000 server.

het script is zo gemaakt dat het in de direcotrie panel kijkt, en alle direcotries, en subdirectories die daar in staan laat zien op internet.

Bevindt zich in een subdirectorie en je klikt daar op dan laat hij die pagina zien.

Het is het idee van de windows verkenner maar hij laat de bestanden dan niet zien, maar opent deze en laat de inhoud zien.

Het probleem is dat het script wel de layout van de pagina laat zien, maar niet de html pagina's, en de direcotries

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:31

Pelle

🚴‍♂️

Op dinsdag 08 januari 2002 22:48 schreef voodoo202 het volgende:
Ik heb een vraagje ik probeer een homepage met perl scripts te draaien op mijn windows 2000 server nu heb ik hem zover dat ik de pagina layout krijg maar de teksten die het script op moet halen krijg ik niet net zoals de linker explorer balk op een linux server van de provider doet hij het wel
perl is geinstalleerd en de unix commando's kent hij ook hij laat wel een deel zien iemand mischien een idee waar het aan kan liggen
Tip 1: Schrijf eens een kloppend verhaal, met interpunctie, hoofdletters, probleemstelling en de dingen die je al geprobeerd hebt.

Tip 2: Verkeerde forum. Zit te twijfelen tussen PW of ANS; heb het idee dat het aan je serverinstellingen ligt.

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025
maar weet je toevallig ook wat er dan verandert moet worden want hij laat wel de layout zien dat werkt met perl alleen het stukje script om de html pagina's te laten zien werkt volgens mij niet.

Verwijderd

Nogmaals, i.n.t.e.r.p.u.n.c.t.i.e. aub

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

hallo ik heb um maar even gemoved naar ans omdat dit absoluut niet de juiste plek is voor een dergelijke vraag wat je zou kunnen weten na wat onderzoek op het overbekende forum door middel van dingen als een faq en omschrijvingen van de diverse fora het is ook handig om wanneer je begrepen wilt worden af en toe voor de gein doe es gek een punt komma or whatever te gebruiken mocht het trouwens niet het juiste forum zijn dat ans dan hierbij mijn excuses voor de mods in kwestie maar ach ben nou eenmaal een w&ger

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:46
volgens mij is dit toch echt een topic welke niet in advanced networking en servers thuis hoort omdat ik er ook geen touw aan vast kan knopen volgens mij wil hij iets doen met filebrowsing waarschijnlijk is het in dit geval makkelijker om in zijn webserver aan te zetten dat mensen in die directory mogen bladeren en dan geen index pagina aan te maken zodat mensen toch kunnen bladeren alsof ze in de verkenner zitten maar ik kan me natuurlijk vergissen misschien bedoeld de topicstarten wel iets heel anders en gaat hetgene wat hij vraagt ons boven het hoofd en kan dit topic dus beter terug naar webdesign en scripting omdat het hier om een perl script gaat welke hij niet zelf gemaakt heeft maar iemand anders dus en waar hij nu niet meer uitkomt misschien kan er maar beter een slotje op want hij zal het wel niet zelf gemaakt hebben enzo

Verwijderd

kan dit in het 'nederlands voor beginners' forum?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zoals aan het commentaar te zien is, schort er nogal wat aan je aan draadje.
Uit zelfbescherming, en oma het draadje IMHO ook nit in ANS thui hoort sluit ik deze, met de volgende tips:

<li> Open een nieuw topic in [forum=14]
<li> Gebruik een duidelijke topictitel. Dat je een probleem hebt, is leuk. Maar nog handiger is om te weten *wat* je probleem is
<li> Omschreef duilijk en leesbaar je probleem in het topic.
<li> Post enkele screenshots en/of de source van je Perl script om zo te verduielijken wat er misgaat.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.