• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ahoi, iemand uit mn klas had nog een telefoon te koop voor me, een Samsung, me'n klepje en ingebouwde FM radio, hij weet alleen niet welk model het is maar hij lijkt wel op een SGH2100 zei hij (bij het zien van een plaatje).

Het zegt mij zelf ook weinig, weten jullie mischien meer :?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Als ie te koop is vraag je toch wat meer info? En dhet telefoontje bekijken is ook een optie. Je koop toch niet ongezien een mobieltje? :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 22:50 schreef Merely het volgende:
Als ie te koop is vraag je toch wat meer info? En dhet telefoontje bekijken is ook een optie. Je koop toch niet ongezien een mobieltje? :?
Ja ik vraag wel meer info, maar zijn neef had hem liggen geloof ik en die sprak hij niet meer voor het weekend. Vandaar.
Maar ik was gewoon even benieuwd welk model het is aangezien ik snel een telefoon zoek.

En ongezien koop ik (soms) wel een telefoon, heb 1.5 jaar terug een 2dehands Philips genie sport gekocht, ABSOLUTE nieuwstaat, geen enkele kras oid, via internet, perfecte deal, zelf opgehaald.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Aaah?

^