The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
dikgedrukte gedeelte weglaten. trap ik ook steeds in
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Dit is de eerste keer dat ik een foto plaats, wat doe ik fout?Op dinsdag 08 januari 2002 21:50 schreef LAuWe het volgende:
mooi kruis duwde
http://home.hccnet.nl/r.h.weustink/casemod.jpg
dus
TTTe laat.......
The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Blaast ie naar buiten of niet? If not, dan had ik um onderin gedaan.
Onderin zit er ook een.
Tweakers.net.................Op dinsdag 08 januari 2002 21:58 schreef SvanUden het volgende:
Hey Super gaaf maar waar haal je die info vandaan????
Die fan is een noodmaatregel, ik ben aan het sparen voor twee nieuwe HD's, als ik die heb gooi ik de fan er weer uit.Op dinsdag 08 januari 2002 22:19 schreef LAuWe het volgende:
hmmz, ziet er wel flex uit, maar ik vind die fan wat minder....
Verwijderd
en hoe ga je dat gat weer dicht maken ?Op dinsdag 08 januari 2002 22:24 schreef Borry het volgende:
[..]
Die fan is een noodmaatregel, ik ben aan het sparen voor twee nieuwe HD's, als ik die heb gooi ik de fan er weer uit.
Verwijderd
Zijn die temperatuur sensoren trouwens van het moederbord of gewoon extren, heb hier namelijk een asus en die heeft zoals bekend moeilijkheden met uitlezen van de geode temperaturen.
Maar hij ziet der kwel uit hoor. Puik werk.
Wij wachten de schema's af!
De Themp. wordt via MBM5 ingelezen en doorgestuurd naar LCDcenter.
DVD en HP SureStore DAT24, die laatste heb ik nog liggen.Op dinsdag 08 januari 2002 22:28 schreef Reverse het volgende:
[..]
en hoe ga je dat gat weer dicht maken ?
Mijn opslag was verdwenen, plotsklaps???Op dinsdag 08 januari 2002 22:47 schreef Mathizsias het volgende:
kruisjes ?!
ik heb er namelijk ook 2 bestelt. en het ziet er goed uit.
vind het steviger uitzien dan het wegwerken in een 5 1/4 bay.
Verwijderd
Bij conrad gekocht 16x2 met backlight.Op dinsdag 08 januari 2002 23:19 schreef HermeS het volgende:
welk type lcd is dat (eio),
ik heb er namelijk ook 2 bestelt. en het ziet er goed uit.
vind het steviger uitzien dan het wegwerken in een 5 1/4 bay.
ik kom 'm vrijdag aaf keuren
[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998
Verwijderd
kun je er dopjes voor krijgen/kopen zodat je ze niet meer ziet dan is het helemaal perfect
verder ziet het er echt super uit
Verwijderd
mijn idee was 2x60mm maar dit is misschien nog wel lijper, vooral als je 2 delta 60hp's gebruikt
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Zit ook een in de onderkant!Op woensdag 09 januari 2002 13:03 schreef psygho het volgende:
nice, aleen die koeler in die 5,25"bays vind ik zelf niet echt mooi, had bete in de onderkant van pc gekund...
ik vind die schroeven wel een mooi accent eignlukOp woensdag 09 januari 2002 11:42 schreef Scudo het volgende:
als je de schroefjes vervangt door kruiskopjes
kun je er dopjes voor krijgen/kopen zodat je ze niet meer ziet dan is het helemaal perfect
verder ziet het er echt super uit
enne mooie kees! (heb ook zo'n fan in 2 5,25" bays)
very n1c€
OC / CM - Begint eer ge Bezint
schermpje van CONRAD 16X2 €17,-Op vrijdag 11 januari 2002 18:37 schreef Xenation het volgende:
Wat voor een lcd schermpie is het en wa kost die
Ow dat is ook niet duur.Op dinsdag 15 januari 2002 22:17 schreef Borry het volgende:
schermpje van CONRAD 16X2 €17,-
Ik denk dat ik er ook maar 1 ga bestellen dan
Hoe heb je eigenlijk je case temperatuur er op gekregen?
Op mijn moederbord zit alleen een CPU en chipset temperatuur meter en ik kan er volgensmij niet nog een extra sensor op aan sluiten.
Op dinsdag 15 januari 2002 22:45 schreef Tweak-Freak het volgende:
[..]
Ow dat is ook niet duur.
Ik denk dat ik er ook maar 1 ga bestellen danziet er wel vet uit.
Hoe heb je eigenlijk je case temperatuur er op gekregen?
Op mijn moederbord zit alleen een CPU en chipset temperatuur meter en ik kan er volgensmij niet nog een extra sensor op aan sluiten.
[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
[detail mode]
er zit rondom het schroefje links-onder een kras(
[/detail mode]
heel vet
Op zaterdag 19 januari 2002 11:04 schreef JeeThee het volgende:
erg mooi
[detail mode]
er zit rondom het schroefje links-onder een kras() ofzo
[/detail mode]
heel vet
En een vraagje: Hoe heb je die gaten in je case gemaakt? Gewoon met een boor of met een dremel, of ...?
Wil namelijk zelf ook een lcdtje zo wegwerken.
Het schermpje is ingebouwd doormiddel van boren en zagen. Simpel, maar effectief.
Het programma dat hij gebruikt is moet ik ff navragen. Ben het ff kwijt.
Ben laatst nog ff thuis geweest en ziet er echt strak uit!
En van krassen bij schroefjes heb ik niks gezien.
Het gat heb ik gemaakt met een figuurzaag en een vijl, lekker oudewets.
Dit programma is LCDcenter maar ik gebruik ook wel eens Smartie 5.0
Ik zal ook eens proberen pic's te maken van de binnenkant.
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
in LCDcenter kun je een heleboel schermpjes maken die hij een voor een laat zien, je kunt zelf de tijd instellen.Op maandag 28 januari 2002 20:54 schreef djcrossfire het volgende:
cker dat ziet er mooi uit. Dit lijkt mij ook wel wat iemand idee hoe ik dit kan fixen, springt de lcd vanzelf over van naam naar temp, proc enz??
Verwijderd
Ik heb er net een besteld bij Swift. Met twee rechter handen, gezond verstand en hulp tweakers moet het d8 ik wel lukken.
Verwijderd
Een bocht in je vga-kaart?!? Of gebruikt die ook een pci-slot?
Tja, een andere agp-kaart zal niet in deze kast passen... als ik het nogeens zo bekijk...
Dit is een MATROX G550 daar zit een opzetprintje op.Op woensdag 30 januari 2002 21:28 schreef Fruitroeptekents het volgende:
Wat zie ik in image 5? onderaan...
Een bocht in je vga-kaart?!? Of gebruikt die ook een pci-slot?
edit:
Tja, een andere agp-kaart zal niet in deze kast passen... als ik het nogeens zo bekijk...
Verwijderd
En je mist er 1 pci-slot door? Of wordt die gebruikt door deze matrox kaart?
Wel grappig