ben nu bezig die eppo uit te leggen wat een hoax isals je dit op je gsm ontvangt met het verzoek het nr 0141455114 terug te bellen, moet je dit NIET doen Als je dit namelijk wel doet degene die jou dit berichtje heeft gestuurd op JOUW kosten bellen.
dit A.U.B aan iedereen in je lijst kopieren
klinkt ook niet bepaald aannemelijk, maar kan zoiets eigenlijk??
Ja, ik kreeg een vrouw met zwoele stem van de KPN aan de telefoon.Op dinsdag 08 januari 2002 21:52 schreef LiquidSmoke het volgende:
heb je gebeld dan?
Hij zwerf ook al 2 jaar via mail rondOp dinsdag 08 januari 2002 21:55 schreef LiquidSmoke het volgende:
kwam binnen via MSN
hmz, heb hem eerlijk gezegd nooit eerder gezien, misschien dat ik hem nog wel krijg met mail
Waar je helemaal voor op moet passen is als het landnummer van Afghanistan ervoor staat, dan gaat Bin Laden jou herprogrammeren en wordt je telefoon automatisch een bom! Pas op!
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
LOLOp dinsdag 08 januari 2002 22:00 schreef LiquidSmoke het volgende:
die heb ik al gehd'accu laden'
Heeft Afghanistan een landnummer dan? hebben ze daar uberhaupt wel telefoons??Op dinsdag 08 januari 2002 21:57 schreef rdgf het volgende:
Waar je helemaal voor op moet passen is als het landnummer van Afghanistan ervoor staat, dan gaat Bin Laden jou herprogrammeren en wordt je telefoon automatisch een bom! Pas op!
0800-BIN LADENOp dinsdag 08 januari 2002 22:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heeft Afghanistan een landnummer dan? hebben ze daar uberhaupt wel telefoons??
word moeilijk, het halve land is weg gebombardeerd, dus ook het telefoonnetwerk 
weten ze daar eigenlijk wel wat internet & gsm is enzo?
weten ze daar eigenlijk wel wat internet & gsm is enzo?
Tis dus wel een virus he! De welbekende stuur-dit-bericht-door-want-er-is-zogenaamd-een-virus-en-alle-domme-mensen-zullen-hier-in-trappen virus. Hoe vertraag je de verbinding.... ja... door dit soort geintjes
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Oei, je bent zwaar de pineut!Op dinsdag 08 januari 2002 22:00 schreef LiquidSmoke het volgende:
die heb ik al gehd'accu laden'
Stappenplan:
1. Zet snel je telefoon uit
2. Graag een gat van 5 meter diep in je achtertuin en gooi de accu erin
3. Dicht het gat en maak er de regendans op zodat het goed aangestampd is.
4. Graaf elke dag je phone om te kijken of die niet door de regendans per ongeluk is gaan bellen.
5. Ga naar stap 3.
maar het vreemde is dat me accu niet meer wil opladen na het meeltje van accu laden (serieus!) is al ouwe 3210, keer tegen de muur gemseten, deed ie ut niet meer zo goed.......
wOOt tja, dan krijg je dat weer natuurlijk, nou ja, kan je fluiten naar die $1.000.000, istie dood....Op dinsdag 08 januari 2002 22:36 schreef LiquidSmoke het volgende:
maar het vreemde is dat me accu niet meer wil opladen na het meeltje van accu laden (serieus!) is al ouwe 3210, keer tegen de muur gemseten, deed ie ut niet meer zo goed.......
Deze plek is te koop.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()