welke joystick is goed maar ook niet al te duur

Pagina: 1
Acties:

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
ik ben opzoek naar een joystick, want ik heb Il-2 Sturmovik gespeeld ik vond hem ook vet gaaf en ga hem ook kopen. maar ik wil wel graag een joystick erbij. nu is mijn vraag: welke joysitcks zijn goed en niet al te duur.
de joystick mag maximaal 100.- piek kosten = dus 45.38 euro (kut euro's :P).

alvast tnx

Verwijderd

Logitech Wingman Extrame Digital 3d of Microsoft Sidewinder gevalletje.. allebei rond de 80 90 piek en hel erg goed en betrouwbaar...

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik vind de Gravis Phoenix erg goed. Zoveel programmeerbare knoppen, je hoeft het toetsenbord niet eens meer aan te raken. Alleen moeilijk verkrijgbaar, hij wordt helaas niet meer gemaakt.

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik kocht de "Thrustmaster Top Gun Fox 2 Pro USB" (hele bek vol) voor ongeveer 50 €.

Ik ben een zeer tevreden gebruiker van deze joystick.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Logitech Wingman extreme 3D ligt IMO heel goed in de hand

...

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 16:40
Op dinsdag 08 januari 2002 22:30 schreef polaris het volgende:
Ik vind de Gravis Phoenix erg goed. Zoveel programmeerbare knoppen, je hoeft het toetsenbord niet eens meer aan te raken. Alleen moeilijk verkrijgbaar, hij wordt helaas niet meer gemaakt.
Heb ik ook al kweeniehoelang *D Alleen 1 knop doet het niet meer en de rudder veer is geknapt... Maar het is de meest duurzame stick die ik ooit gehad heb. Was toen ook erg duur geloof ik :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-01 10:58

ImPrEzA

</breezah> Impreza

edit:

Ik heb ff gezocht en het volgende gevonden: het is de AVB Top Shot, met pic en details hier (officiele website):

http://www.avbtech.com/avbtech/topshot.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.avbtech.com/avbtech/img/topshot_art.jpg

Bij L1 PcParts kost ie 79 piek zie ik net: klik hier

Ik heb hem dus met blauw/paarse knoppen i.p.v. rood:

Afbeeldingslocatie: http://www.joy-stick.net/images/GC-2000B_1.gif

:) ik kocht op de HCC Dagen een joystick (merkloos, ik geloof "Top Gear" op de doos...) voor 5 Hollandse pieken. Dacht dat het niks zou zijn, maar kon het voor die prijs niet laten liggen.

Maar het blijkt een goede joystick te zijn! Ik heb geen ervaring met "bekendere" joysticks, maar deze werkt mijns inziens wel fijn!
Hij ligt erg fijn in de hand en de knoppen liggen goed in de vingers, dus ik kan je deze wel aanraden!

Ik weet alleen geen merk en prijs, maar op HCC was ie 5 gulden (stand met tientallen van deze dingen, misschien weet iemand anders het nog????)

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Topicstarter
tnx voor al jullie replys ik zal es gaan kijken
Pagina: 1