Ik had ff een domme vraag (moet kunnen 1 x in het jaar
)
Waar dient dit voor? (zie pijltje op plaatje)
Waar dient dit voor? (zie pijltje op plaatje)
Verwijderd
euhm je bedoelt een casefan op dat "kasje" zettenOp dinsdag 08 januari 2002 21:44 schreef slipper het volgende:
heb het idee dat wanneer je hier een extra casefan op gooit dat ie dan iets meer van de kastwand afstaat... of dat echt handig is... misschien betere airflow
Hehe, True TrueOp dinsdag 08 januari 2002 21:51 schreef stinger het volgende:
alhoewel die die gaatjes meestal toch een verneukt airflow creeren omdat er bijna nix doorheen past
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Verwijderd
en wat voor een kast heb jij danOp dinsdag 08 januari 2002 22:01 schreef slipper het volgende:
hmm... bijna een kopie van mijn kast
echter net wat details anders..
leek toch wel heel erg moet ik zeggen, ik heb mijn kast nu ff open, zie idd geen roostertje hehe
Verwijderd
Verwijderd
Nee kijk nu eens naar je eigen plastic gval die in de front zit. Als je daar je fan instopt dan klemt die vanzelf, dus je hoeft niet te schroeven. En dat plastic ding klem je waar aan de kast lekker sipel dus zoon ding.Op dinsdag 08 januari 2002 21:40 schreef stinger het volgende:
lol normaal zijn die dingen om je vingertjes te beschermen maar bij deze kan dat niet echt
Zal wel een mislukte variatie om zo'n ding zijn
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Vaak zit er aan de onderkant van de voorkap een gat waarddor die dus lucht kan aanzuigen.Op dinsdag 08 januari 2002 22:10 schreef The_YellowDog het volgende:
Euh.. wat heeft dat voor nut eigenlijk? want bij mij zit er gewoon nog een voorkant op, helemaal van plastic.. hmm.. ben ik nou gek of is dat gewoon nutteloos?
Verwijderd
denk dat de intake aan de onderkant/voor aan de kast zit (zit een sleuf in het plastic)Op dinsdag 08 januari 2002 22:10 schreef The_YellowDog het volgende:
Euh.. wat heeft dat voor nut eigenlijk? want bij mij zit er gewoon nog een voorkant op, helemaal van plastic.. hmm.. ben ik nou gek of is dat gewoon nutteloos?
die voorkant kan lucht aanvoeren aan die intake fan die je daar kan plaatsen, die de koele lucht van buiten in de kast blaastOp dinsdag 08 januari 2002 22:10 schreef The_YellowDog het volgende:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd