Toon posts:

[CM] Waar dient dit voor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ff een domme vraag (moet kunnen 1 x in het jaar >:))

Waar dient dit voor? (zie pijltje op plaatje)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.goudkamp/6000-a.jpg

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 10:40
da's voor een intake fan :)

lees de FAQ voor meer informatie :)

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

lol normaal zijn die dingen om je vingertjes te beschermen maar bij deze kan dat niet echt :p
Zal wel een mislukte variatie om zo'n ding zijn

Verwijderd

heb het idee dat wanneer je hier een extra casefan op gooit dat ie dan iets meer van de kastwand afstaat... of dat echt handig is... misschien betere airflow :)

• Thomaszki
Op dinsdag 08 januari 2002 21:44 schreef slipper het volgende:
heb het idee dat wanneer je hier een extra casefan op gooit dat ie dan iets meer van de kastwand afstaat... of dat echt handig is... misschien betere airflow :)
euhm je bedoelt een casefan op dat "kasje" zetten :? dat is niet echt de bedoeling :) je moet dat "kastje" eruit halen, en daar een casefan inzetten, kun je meestal makkelijk vastklikken, en dan haalt ie frisse lucht uit die gaatjes daarachter :)

of bedoelde je dat ook ;)

• stinger
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05 10:33

stinger

RAG

alhoewel die die gaatjes meestal toch een verneukt airflow creeren omdat er bijna nix doorheen past :p

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:20

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Op dinsdag 08 januari 2002 21:51 schreef stinger het volgende:
alhoewel die die gaatjes meestal toch een verneukt airflow creeren omdat er bijna nix doorheen past :p
Hehe, True True :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

damn... tijd om mijn kast open te gooien.. ik herken deze kast :P heb um ook gloof ik :? geen gein :)
echter ik ken heel dat roostertje niet

en _MRT_ .. dat bedoel ik wel ja... echter als dit voor bescherming is dan is ie wel heel gaar idd :+

• Thomaszki
lijkt me btw wel een leuke kast :) wat voor kast is het en wie heeft m' :? :D lijkt me een soort standaart midi tower met intake en outtake fan

Verwijderd

hmm... bijna een kopie van mijn kast
echter net wat details anders..
leek toch wel heel erg moet ik zeggen, ik heb mijn kast nu ff open, zie idd geen roostertje hehe :)

• Thomaszki
Op dinsdag 08 januari 2002 22:01 schreef slipper het volgende:
hmm... bijna een kopie van mijn kast
echter net wat details anders..
leek toch wel heel erg moet ik zeggen, ik heb mijn kast nu ff open, zie idd geen roostertje hehe :)
en wat voor een kast heb jij dan :? :) ik zit hier nog met een miditower van mycom, wat een baggerdingen zijn dat :(

Verwijderd

dat is het 'm nou... ik heb geen idee wat voor een merk dit is |:( ooit eens gekocht voor een leuk prijsje bij computerland :)

Verwijderd

Lijkt veel op een Enlight kast!

Hans

Verwijderd

Topicstarter
Euh.. wat heeft dat voor nut eigenlijk? want bij mij zit er gewoon nog een voorkant op, helemaal van plastic.. hmm.. ben ik nou gek of is dat gewoon nutteloos?

Verwijderd

voeding is overigens wel bagger... 250w is te weinig :(
wil zwaar gaan upgraden *D

Verwijderd

Topicstarter
http://www.codegengroup.com/product-6001-6012.html

CG Wave Case ofzo...

ikzelf heb um niet hoor ;) maar had geen zin foto te maken van mijn kasssie

Verwijderd

Ik heb nog egens een Vobis kastje staan (jaaahhhh, dat was een foutje!). Misschien zit dat plastieke kapje er wel om te voorkomen dat niet erg slimme pc monteurs (van Vobis :)) hun handjes niet bezeren aan de intake fan?

Hans

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Op dinsdag 08 januari 2002 21:40 schreef stinger het volgende:
lol normaal zijn die dingen om je vingertjes te beschermen maar bij deze kan dat niet echt :p
Zal wel een mislukte variatie om zo'n ding zijn
Nee kijk nu eens naar je eigen plastic gval die in de front zit. Als je daar je fan instopt dan klemt die vanzelf, dus je hoeft niet te schroeven. En dat plastic ding klem je waar aan de kast lekker sipel dus zoon ding.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Op dinsdag 08 januari 2002 22:10 schreef The_YellowDog het volgende:
Euh.. wat heeft dat voor nut eigenlijk? want bij mij zit er gewoon nog een voorkant op, helemaal van plastic.. hmm.. ben ik nou gek of is dat gewoon nutteloos?
Vaak zit er aan de onderkant van de voorkap een gat waarddor die dus lucht kan aanzuigen. :)

Verwijderd

denk dat de intake aan de onderkant/voor aan de kast zit (zit een sleuf in het plastic)

• Thomaszki
die voorkant kan lucht aanvoeren aan die intake fan die je daar kan plaatsen, die de koele lucht van buiten in de kast blaast :) snap je het nu of was dat je vraag niet :?

ik zal es bij de site van computerland gaan kijken wat voor kast je kan hebben :D

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:15

Phydomir

Dennis

kastje heb ik ook. 129 piek bij funprice :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Topicstarter
pff ik heb een of ander vage kutkast.. maarja.. werkt wel goed, en veel ruimte,.. en reeds gemod ;) euh, 't is geen vage kutkast... maarja.. had um op een of andere beurs gekocht... 175 piek bigtower..

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Juist dat is dus een behuizing voor een Extra ventilator,als je nu een ventilator als intake aan de binnenkant tegen de voorkant van je kast aanschroeft dan zuj je merken dat de ventilator aan gaat lopen.
Schroef je de ventilator nu aan de binnenkant van die behuizing vast dan is het draaiende gedeelte dus vrij van de voorkant van je kast, en dus loopt hij niet meer aan.

Verwijderd

Topicstarter
wuh :? nah ik zal wel ff wat proberen.... had toch nog schakelaartje vrij op me baybus!

Verwijderd

Ik bedenk me nu pas dat dat CG van CG Wave voor CodeGen staat, ik heb m namelijk, en gemod. Best wel een relaxed kastje en aan die 'fanguard' heb je geen reet. want er past volgens mij nieteens een 60mm in :)

Verwijderd

Topicstarter
me want pics
Pagina: 1