slotje op topic in SP over firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 14:50
hallo daar !

2 slotjes vandaag.

[topic=374057/1/25]

[topic=374083/1/25]

firefox mag schijnbaar zelf weten wat ie doet nou das dan fijn got adviseert een server waar de admins maar wat doen ????

Verder wou ik een normale discussie over strikerz en niks te flamewaren ik begon normaal maar dat kan mag niet volgens icestorm waarom is mij een raadsel ?????

2e topic was gemaakt om toch proberen wat meer info over een goed alternatief te krijgen maar ook weer op slot wederom een vreemd slotje omdat ik niet geunbanned kan worden weer door icestorm ????

ik heb hier helemaal niet naar gevraagd !!!!!

Wat is de rol van icestorm ??? admin bij got of ook op strikerz ??? op icq reageert ie niet dus dan maar hier !! kan iemand mij verlichting geven in deze rare clan war oid of flame war ??? or whatever !!!

maar iig kan er aub een topic open blijven zodat ik normaal vragen kan stellen over Strikerz en over CS en evt. GOT !!!!

alvast bedankt !

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op dinsdag 08 januari 2002 21:27 schreef salutem het volgende:
maar iig kan er aub een topic open blijven zodat ik normaal vragen kan stellen over Strikerz en over CS en evt. GOT !!!!
Dat mag altijd... maar niet die twee. :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• salutem
tering he jij bent scherp

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:35

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ben het hier wel eens met IceStorm, wie boeit het :?

• salutem
mij :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:35

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 08 januari 2002 21:49 schreef salutem het volgende:
mij :)
Je hebt helemaal gelijk. En je bent ook de enige :) Sorry hoor, maar wie kan het boeien of bijv mijn kamer opgeruimd is :? Niemand, behalve ik

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Anders lees je gewoon nog effe de FAQ door (waar je topic(titel) aan moet voldoen enzo) Als je die hebt doorgelezen vraag je jezelf dan af of jouw topic's:

a: de topictitels aan de FAQ voldeden.
b: de onderwerpen aan de SP FAQ voldeden.

Succes...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• salutem
Op dinsdag 08 januari 2002 21:56 schreef justin01 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. En je bent ook de enige :) Sorry hoor, maar wie kan het boeien of bijv mijn kamer opgeruimd is :? Niemand, behalve ik
wat moet jij dan een saai leven hebben of niet ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat topic van jou heeft weinig met GoT te maken. Icestorm is moderator hier, en wat firefox doet en laat mag hij helemaal zelf weten. Dat je geband wordt is IMO niet echt een topic waard...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:55
GoT adviseerd naar mijn weten Strikerz niet, kweenie waar je dat vandaan haalt :? (Als het wel zo is hebbik dit natuurlijk niet gezegd hè ;) )

Verder zijn er al ontzettend veel discussies over Strikerz geweest op GoT, maar deze eindigden veelal in een flamewar tegen de admins op Strikerz. Jij bedoelde het misschien wel goed, maar ervaring leert dat er toch altijd users zijn die het niet kunnen laten om weer even andere mensen af te kraken.

Over je 2e topic geld toch denk ik weer hetzelfde als bij de eerste. Het hoort hier gewoon niet, houdt die discussies lekker op het Strikerz forum, daar is het voor. En weer geld hier dat zulk soort discussies (of ervaringen uitwisselingen) vaak in een flamewar eindigen.

En naar mijn weten is IceStorm geen adje bij Strikerz. Hij zei alleen dat ie je niet kun unbannen ofzo omdat jij je post begon met:
ben gebanned omdat ik 4 x iemand met een knife prikte omdat ie naar tegen me deed.
En omdat het verder nutteloos is om hem open te laten omdat je dan weer van dat leuke geflame krijgt.

Als je vindt dat je die ban ten onrechte hebt gekregen, moet je gewoon ff de adjes van Strikerz via ICQ contacten en ze ook ff jouw kant van het verhaal laten horen. Kweenie of er een admin tijdens de game aanwezig was (heb alleen topic van die gast gezien). Zo ja dan heb je waarschijnlijk een probleem omdat ie het dan toch wel zelf heeft gezien.

Zo niet dan hebbie misschien nog wel een kans dat die ban wordt opgeheven, mits jouw verhaal natuurlijk beetje normaal is, en dat je niet om e.o.a. onzin reden die gast bent gaan stabben met je knife.

Het lijkt me dat ik nu wel weer genoeg heb geluld.
Waarom doe ik dit echt :? Ik moet echt maar us gaan slapen :z

Edit: Is JvS weer eerder :( ;)

There is no magic.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 09 januari 2002 00:26 schreef The_Will het volgende:

Ik wist niet dat strikerz topics op flamewars uit liepen :o, je post is dus behoorlijk nuttig hoor :).

• The Will
Moeje maar us opletten als een topic over Strikerz wat langer open blijft. Dan krijg je namelijk alle mensen die vinden dat ze ten onrechte gebanned (Ik zeg niet dat dat niet gebeurt hoor) zijn die even hun meningen komen uitwisselen over de admins daar bij Strikerz. En die zijn om het even licht uit te drukken niet zo positief :)

There is no magic.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan moeten ze bij strikerz maar een eigen lieve adjes forum maken ofzo :P. Mag iedereen daar gezellig flamen :P.

Of ga klagen op een klaagforum (bestaat op vele onzinfora!), maar niet bij ons in SP :).

• The Will
Lijkt me dat het ook vrij weinig zin heeft om je kritiek hier te posten omdat de adjes van Strikerz hier toch niet de hele dag rondhangen. Daarom is het alleen maar dom om het hier te posten en niet op Strikerz, want op Strikerz wordt er misschien nog wat mee gedaan door de adjes.

De kans dat Firefox hier je topic ziet is behoorlijk klijn

There is no magic.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op woensdag 09 januari 2002 01:04 schreef JvS het volgende:
Dan moeten ze bij strikerz maar een eigen lieve adjes forum maken ofzo :P. Mag iedereen daar gezellig flamen :P.

Of ga klagen op een klaagforum (bestaat op vele onzinfora!), maar niet bij ons in SP :).
is er ook.. alleen daar mag niet geflamed worden :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• salutem
Op woensdag 09 januari 2002 00:26 schreef The_Will het volgende:
GoT adviseerd naar mijn weten Strikerz niet, kweenie waar je dat vandaan haalt :? (Als het wel zo is hebbik dit natuurlijk niet gezegd hè ;) )

strikerz staat in de SP faq vandaar.

Het lijkt me dat ik nu wel weer genoeg heb geluld.
Waarom doe ik dit echt :? Ik moet echt maar us gaan slapen :z

Goh wat een zelfkennis ! :P

En verder Slotje op dit slotje topic wat mij betreft want kheb nu een hoop alternatieven voor strikerz via me andere topic in SP dus ik kan weer ff voorruit. :P

Thanks dudes

And C ya online so that I can stabb u again :P

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

afgehandeld dan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.