Toon posts:

Achterkant van de voorkant spuiten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ten eerste, hallo.

Nou zit ik met een vraag die misschien overbodig is maar ik toch even wil vragen, hier komt die dan:

Als je de voorkant van je kast afhaalt, hou je dus de voorkant over. Duh.

Nou je hebt de voorkant dan gespoten, ziet er wel mooi uit, maar je wilt toch een mooiere afwerking de besluit je ook de achterkant te spuiten, nu als het droog is zet je de voorkant weer op de kast, dus wat je ziet als je de kast open maakt en je kijkt naar rechts dat je dus de kleur van de voorkant ook gedeeltelijk kunt zien in de kast.

Ik hoop dat het duidelijk is terwijl het heel makkelijk is als ik het laat zien als de casemod af is.

Mijn vraag dus, kan het kwaad als je ook de achterkant spuit van de voorkant?????????????????????????

(voorkant dus waarje de floppydrive uitkomt waar je cdrom uitkomt, is dus voor degene die het niet doorheeft.)

Alvast bedankt.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik zie het nu er eigenlijk niet van in :). Wat heeft het voor zin om de achterkant van je voorkant te spuiten en als je kast open is dat je dat dan ziet ? Ach ja zal wel aan mij liggen ;)

Edit
Ik denk dat het wel kan.....

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:43
Waarom zou het kwaad kunnen? Gewoon goed laten drogen...

Of ben ik nou heel dom aan het praten? Heb nl totaal geen ervaring met dat soort dingen: werk nog met de goedkoopste standaard grijze kasten :P

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, natuurlijk zie je het niet, maar ik vind het niet uitzien toen ik dus de voorkant had gespoten dat je vlekken van de kleur op de achterkant zag, dus daarom heb ik de achterkant ook gespoten.

Ik zelf neem aan dat het ook geen kwaad kan, het staat nu al een uur te drogen, dus ik laat het drogen tot morgen 5 uur, dan moet het wel goed zijn. :)

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 10:40
Op dinsdag 08 januari 2002 21:34 schreef Nightbat het volgende:
Kijk, natuurlijk zie je het niet, maar ik vind het niet uitzien toen ik dus de voorkant had gespoten dat je vlekken van de kleur op de achterkant zag, dus daarom heb ik de achterkant ook gespoten.

Ik zelf neem aan dat het ook geen kwaad kan, het staat nu al een uur te drogen, dus ik laat het drogen tot morgen 5 uur, dan moet het wel goed zijn. :)
wat je doet kan absoluut geen kwaad, als je het maar goed laat drogen, zodat ie geen verf kan afgeven enz. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 08 januari 2002 21:36 schreef _MRT_ het volgende:

[..]

wat je doet kan absoluut geen kwaad, als je het maar goed laat drogen, zodat ie geen verf kan afgeven enz. :)
Ah dan is het goed, en ik laat het goed drogen, en ik check ook nog of de verf goed gepakt heeft, dus ik ben gerustgestleld, bedankt.

Verwijderd

Het boeit inderdaad helemaal nix. Het is gewoon een plastic kap die verder nergens contact maakt, behalve met de ledjes die erin zitten (boeit niet), de cdromspelers en flops die eruit steken (boeit ook nix) en de schroefjes (zoals je al verwachtte, boeit ook nix). Er was laatst ookal iemand die de hele binnenkant had gespoten, maar dat gaf op de een of andere manier wel rare dingen. Op VH staan genoeg kasten waarbij ook de binnenkant is gepaint (stalen constuctie dus) en daarbij draait alles wel als een zonnetje. Maar dit kan in geen geval quaad :)

Verwijderd

nee, als je dat doet open je een interdemensionale poort naar een wereld vol enge wezens.

Jah duh... natuurlijk kan dat.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

ik heb dus alles gespoten !

buitenkant / voor / achter / boven / onderkant .

en binnenkant alles en dus ook de binnenkant van de voorkant .
binnen is alles mooi helder geel .

wel oppassen dat je niet de naden meespuit want die zie je weer aan de buitenkant .
of is het dezelfde kleur ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Pagina: 1